[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Jak odczytać kody błędów
Bizi78 - 21-07-2017, 15:00
Normalne, że CE się pali bo w tym roczniku błędów nie wymrugasz.
Co do TCL to chyba tak jak napisałem jest to połączone z ASC.
Wg. suplementu:
75 - engine ECU system
robertdg - 21-07-2017, 22:19
tresorex napisał/a: | Ciekawe że CE w ogóle nie mruga
Ja miałem w poprzednim galu TCL i nie pamiętam żeby mi mrugało błędy | Nie będzie mrugac bo silnik jest po standardzie OBDII
Bizi78 napisał/a: | Robert, a TCL z ASC nie jest czasem powiązany . | Manual tego nie precyzuje, dla TCL jest osobna ramka a do ASC inna
vrangsinn - 31-10-2017, 17:59
panowie rozszyfrowanie błedów i ich naprawa bo wywalilo mi check i torque wyczytał:
1: p:0403
2: p:1500
403 to poprawcie jak sie myle błąd związany z przepustnicą/EGR-em
1500 z ładowaniem aku?? (gdzies u Hugo w temacie było ze w tym temacie pomogla przeciecie przewodu czerwono-czarnego?? , myle sie??)
prosze o weryfikacje i ewentualną poradę jak je naprawić
dodam ze z autem absolutnie nic sie nei dzieje, żadnego falowania obrotow itd. bledy daly sie swobodnie usunac i po przejechaniu 50 km juz sie nie zapalily...
pozdrawiam
Edit
problem p:0403 rozwiązany, czyszczenie zaworu EGR pomogło, POLECAM zabieg, prosty a efekty widoczne odrazu
patrykluki6 - 06-11-2017, 17:44
Witam czy moglby ktos z forumowiczòw zerknac w link pali mi sie check wedlug mnie to sonda lambda ale chcialbym miec pewnosc.https://youtu.be/N1i_J5NvLjk z gory dzieki za pomoc
Bizi78 - 06-11-2017, 17:47
11
patrykluki6 - 06-11-2017, 17:51
Czyli sonda ?
Hugo - 06-11-2017, 20:43
patrykluki6 napisał/a: | Czyli sonda ? | Tak, ta przed katalizatorem.
patrykluki6 - 07-11-2017, 10:09
Dzieki wielkie za pomoc
rafalxxx - 07-11-2017, 22:20
Hej, wywaliło mi błąd p0135 podgrzewacz czujnika 02. Czyli sonda za katem do wymiany Czy ktoś z forumowiczów wie czy jest to sonda diagnostyczna czy regulacyjna? Czy przykładowo sonda diagnostyczna denso DOX-0109 będzie odpowiednia?
Faza - 09-11-2017, 13:41
Przed katem DOX-0113, za katem DOX-0109
lap-topy - 07-12-2017, 16:43 Temat postu: Galant 2,4 GDI Witam wszystkich
Mam galanta 2,4 GDI , problem jest taki miałem brudną przepustnicę i czyściłem ją jak zwykle raz na 2 lata . Samochód wówczas bardzo ożywa .
Teraz mam taki problem zapala mi się cheack engine ale różnie , raz podczas jazdy jadę jadę i nagle przy zchamowaniu potrafi świecić się cheack engine - " mryga " .( abs się nie zapala - jest sprawny )
Raz muszę zatrzymać się i zresetować komputer i jadę dalej ale do następnego hamowania , a czasem nic się nie dzieje.
Jak jest wilgotno deszcz etc to nawet 500 m nie przejadę , jak jest sucho wszystko ok . ( choś niezawsze możliwe że przypadek )
Dziś zwarłem pin 1 i 4 wymrygało mi silnikiem 92 , ( i chyba 95 ) nigdzie nie mogę doczytać co to może być ( przy drugim i trzecim podejściu dla sprawdzenia na 100% 92 chyba że żle licze najpierw mrygało powoli 9 a potem nieco szybciej 2 , potem chwila przerwy i od początku to samo , przy okazji mrygało ABS ale nie liczyłem może to on wywala te błędy ? )
świece wymieniłem w sierpniu , filtr paliwa też , nie jeżdżę na gazie odłączyłem sześć miesięcy temu. Szkoda mi go postawić żeby stał i gnił bo przyjemnie się nim jeżdzi .
Podpowiedzcie mi coś proszę
Pozdrawiam
P.S brat podpowiedział że mam naderwaną plecionkę i mówi że może lambda coś żle zczytuje , ręce mi opadają a muszę dzieciaki wozić do szkoły
Faza - 07-12-2017, 17:20
Podłącz pod OBD i będziesz wiedział co to. ELM 327 jak auto po 2000r albo VAG KKL dla wszystkich roczników. Do VAG będziesz potrzebował laptopa z EVOSCAN a do ELM na BT wystarczy telefon.
lap-topy - 08-12-2017, 20:26
tak ale mam kupić ? samochód z 2000 r , zwykłe obd na 2 stacjach diagnostycznych niełączyły się z komputerem w miśku
[ Dodano: 13-12-2017, 18:05 ]
nagrałem film z problemem prosze o sugestie czy wyliczyłem dobrze błąd:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
Jeśłi tak to ten błąd podobno ma związek z :
system sprzężenia zwrotnego położenia przepustnicy , co by to nie znaczyło
ale jest oznaczenie 1 i 2 ?
Bizi78 - 13-12-2017, 22:44
92 i 95.
lap-topy - 02-01-2018, 16:26
i zrobiłem sam bez obd i innch kombinacji
rozebrałem ja przeczyściłem raz jeszcze wymieniłem uszczelkę pomiędzy kolektorem a przepustnicą , przeczyściłem TPS i ustawiłem napięcia na jego wyjściu i śmiga fakt na początku przy temperaturach -3 - 5 opbroty sa na 1200-1400 ale jak się rozgrzeje spada na 950 .
Samochód ożył , przyśpiesza praktycznie od dotknięcia pedału gazu , nie szarpie , równo pracuje
koszt całkowity , uszczelka metalowa oryginalna z wysyłka 30 zł
Czas bezcenny , ale nerwy obecnie 0 , tylko patrze przy odpalaniu żeby się niezaświecił Cheack , narazie jest ok 4 dzień
Pozdrawiam
|
|
|