Chce kupić VR4 - Kolejne VR4 do kupienia?
cwaniak - 23-10-2012, 21:55
Szwagroz napisał/a: | czy ja wiem czy się nie opłaca? rozmawiałem z kumplem ostatnio na ten temat (który na wyspach siedzi już jakieś 6 lat i miał sporo aut i w każdym cofał liczniki między przeglądami, a że sporo mil kręci to i mówi że sporo zyskuje na odsprzedaży. Dla mnie to czyste złodziejstwo, ale co człowiejk to inna opinia. |
Tak wszyscy i wszędzie cofają liczniki, te czasy się skończyły juz
swinks_UK - 23-10-2012, 23:14
Szwagroz napisał/a: |
czy ja wiem czy się nie opłaca? rozmawiałem z kumplem ostatnio na ten temat (który na wyspach siedzi już jakieś 6 lat i miał sporo aut i w każdym cofał liczniki między przeglądami, a że sporo mil kręci to i mówi że sporo zyskuje na odsprzedaży. Dla mnie to czyste złodziejstwo, ale co człowiejk to inna opinia. |
Taka bujda na resorach.
W normalnych realiach każdy, nawet dziecko w UK przyjmuje że autem trzeba rocznie zrobić około 12k mil. Ludzie po prostu dojeżdżaja spore dystanse do pracy, nawet podwożą autem dzieci na odległości po kilkaset metrów/yardów kilka razy dziennie. Inna kultura.
Dlatego nikt nie zwraca specjalnie uwagi na mileage, bo ten musi być duży i już. A drogi inne niż w PL, wiec auto nie odczuwa tego.
Po prostu mileage nie wpływa znacząco na cenę auta. A jak ktoś widzi blisko 15 latka z mileage mniejszym niz 80k to go omija szerokim łukiem, chyba, ze to świeży import z JPN.
Przykłąd właśnie sprawdzony na eBayu:
-są oferty na Merca C320CDI z rocznika 2006 róznica miedzy 70k a 120k przebiegu wynosi całe... 350 GBP. Wszystko poniżej 70k bym osobiscie omijał szerokim łukiem, zresztą jest jedna oferta o takim przebiegu na eBayu i sprzedawcą jest... Litwin
I co, opłaca sie??
Poza tym mileage jest wpisywany na przegladach i serwisach. I przecietny nabywca prosząc o ostatnie MOTy, lub teraz sprawdzajac je online od razu widzi, ze auto raczej jeździło wstecz lub mniej niz 5k rocznie, to od razu czerwona lampka w głowie.
A ten kolega od korekcji liczników pewnie robił wałki na swych rodakch, którzy przytargali standardy myślowe z buszu i tyle.
adaxo - 24-10-2012, 00:36
swinks_UK napisał/a: | A ten kolega od korekcji liczników pewnie robił wałki na swych rodakch, którzy przytargali standardy myślowe z buszu i tyle. |
Własnie coś podobnego chciałem napisać, poza tym jak wspomniałeś, auto po nie 'tubylcu' trzeba sprawdzać bardzo dokładnie. Na szczęście podstawowa umiejętność posługiwania się netem i można takie kwiatki łatwo omijać, no i w ogóle nie jest to tu w UK 'standard' ze auto jest kręcone albo składane z kilku w szopie. Powiedział bym ze mniej jak 5%.
Anonymous - 24-10-2012, 12:30
Witam!
Jestem posiadaczem białego Legnuma tego co stoi na allegro i powiem wam tylko tyle jak czytam wasze posty to aż płakać sie chce i wydaje mi sie że wogóle nie macie pojecia o tych samochodach. Niestety taka prawda.
tomek84 napisał/a: | poza tym ma 40 koni w gratisie |
Może i w gratisie ale jak chcesz podeśle ci na mail'a certyfikaty i kopie dokumentów dla potwierdzenia ile to auto ma koni. bo pisanie jakich bzdur mija sie z celem.
swinks_UK napisał/a: | To akurat jest parametr niekombinowany na Wyspach,. bo się nieopłaca. |
Bynajmniej jeden człowiek w tym dziale pisze jak naprawde jest. I niestety przebieg jest prawdziwy... ale jak ktoś chce moge skręcic go do ilu klient sobie zażyczy
Tak wiec nie życze sobie pisania takich bzdur przez niby "znawców" tematu. Samochód bedzie w kraju do miesiąca tak wiec chętnych, niedowiarków jak i "znawców" zapraszam do Zabrza.
Pozdrawiam!
swinks_UK - 24-10-2012, 14:23
Pablo20 napisał/a: | Witam!
Jestem posiadaczem białego Legnuma tego co stoi na allegro i powiem wam tylko tyle jak czytam wasze posty to aż płakać sie chce i wydaje mi sie że wogóle nie macie pojecia o tych samochodach. Niestety taka prawda.
...
Może i w gratisie ale jak chcesz podeśle ci na mail'a certyfikaty i kopie dokumentów dla potwierdzenia ile to auto ma koni. bo pisanie jakich bzdur mija sie z celem.
...
Pozdrawiam! |
Wyhamuj chłopie.
Obawiam się, że trafiłeś jak kulą w płot. Bo co niektórzy tutaj zęby zjedli na VR4.
Wrzuć bieżacy wydruk z hamowni do ogłoszenia. Bez tego narażasz się na wyśmianie. Ot brutalna prawda.
Anonymous - 24-10-2012, 14:40
swinks_UK napisał/a: | Wyhamuj chłopie.
Obawiam się, że trafiłeś jak kulą w płot. Bo co niektórzy tutaj zęby zjedli na VR4. |
Dobrze wyhamuję ale jak widze te niektóre posty to aż ręce opadają. nie wiem niektórzy chyba zazdroszczą samochodu albo nie wiem już czego... tak wiec niech nie piszą że przebieg cofany itp. bo potem ktoś wchodzi na taką strone czyta czyta te bzdury i w to wierzy.
swinks_UK, jak chcesz to możesz podjechać zobaczyc ten samochód bo stoi jeszcze u kumpla w edynburgu (choć nie wiem ila masz tam kilometrów )
pompec - 24-10-2012, 17:45
Pablo20 napisał/a: | Tak wiec nie życze sobie pisania takich bzdur przez niby "znawców" tematu. |
Przepraszam, za mega OT ale nie mogę się powstrzymać. To trochę nieładnie w pierwszym poście na forum pisać czego sobie na tym forum nie życzysz. Jak sobie będziemy życzyli tak będziemy pisali. Ot, brutalna prawda, jak ktoś wyżej napisał. Na marginesie: Serdecznie witamy na forum.
P.S. Nie wiedziałem, że w Zabrzu jest ruch lewostronny (Żart dla błyskotliwych)
Cezar - 24-10-2012, 18:28
pompec napisał/a: | jest ruch lewostronny |
Takie male OT
Chodza sluchy, ze od nowego roku bedzie mozna rejestrowac w PL 'angliki' - czyli nie trzeba bedzie bawic sie w ciecie i spawanie tylko na legalu jezdzic sobie takim VR4
Ciekawe czy to przejdzie?
Bartek - 24-10-2012, 18:29
Z nr nadwozia wynika, że to końcówka 1996 roku.
Jak nie wydruk z hamowni, to choćby lista modów by się zdała
Poprawcie mnie jeżeli się mylę, nie powinien mieć on zwykłych zegarów?
swinks_UK - 24-10-2012, 19:07
Bartek, jak type-S, a na takiego wygląda, to zegary HC.
Pablo20, (szkoda, że juz poza forum), przez ostatnie 6 lat naogladałem się dziesiątek vr4 w różnym stanie, konfiguracjach, modach i opcjach. Nic nie jest mnie w stanie zaskoczyć.
To raczej tobie bym proponował się zarejstrować na CVR4 by zrewidować swoje poglądy.
Nikt nie podważa przebiegu tutaj, bo to typowy dla rocznego importu z JPN.
Chodziło o 2 inne aspekty.
[ Dodano: 24-10-2012, 18:12 ]
Bartek napisał/a: |
Z nr nadwozia wynika, że to końcówka 1996 roku.
|
Ale w 90% przypadków późne 1996 były rejestrowane dopiero w 1997.
W UK wszystkie 1996 figurują jako 1997
nabassu - 24-10-2012, 23:38
"Bynajmniej jeden człowiek w tym dziale pisze jak naprawde jest."
Przepraszam, musiałem. Ręce mnie opadli...
Bartek to zęby zjadł i swoje i legnumowe (jak zarył pod serwisem na "mini oesie" w dziure) :>
W ogóle to walka jest nierówna. Człowiek zjada zęby na Legim, a Legi mu zjada klucze w rewanżu. I zostajesz z płaską trzynastką...
Tomek - 25-10-2012, 08:35
nabassu napisał/a: | "Bynajmniej jeden człowiek w tym dziale pisze jak naprawde jest."
Przepraszam, musiałem. Ręce mnie opadli... |
mnie to ręce opadają, jak widzę sposób użycia słowa "bynajmniej" jak tutaj
nabassu - 25-10-2012, 09:45
Tomku, o to mi szło właśnie
Tomek - 25-10-2012, 09:46
nabassu napisał/a: | Tomku, o to mi szło właśnie |
Bynajmniej się zrozumieliśmy
[ Dodano: 26-10-2012, 10:39 ]
kolega Pablo20 ma nową sztukę:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C26594333.html
adaxo - 26-10-2012, 17:12
ło boszche, współczuje
|
|
|