[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)
bialyjayz - 09-08-2015, 11:18
--Galancik96-- napisał/a: | I jakie amorki polecacie gazowe/olejowe ? |
teraz to amorki tylko gazowo-olejowe produkują
valdor - 11-08-2015, 07:51
Panowie zastanawiam się znad zmianą sprężyn przednich ze zwykłych na eibach a tył zostawić w oryginale ponieważ mam butle LPG i jeszcze dojazdowke. Co o tym myślicie? Boję się że zaburzy się zachowanie auta na zakrętach bo będzie różna twardość na osiach. Może się wypowiedzieć ktoś kto jeździ tak lub ma jakiś pomysł aby nie wydać grubej kasy na poprawienie estetyki?
Fragu - 11-08-2015, 08:04
valdor, nic się nie zaburzy, ja tak miałem i było idealnie!
Hugo - 11-08-2015, 11:20
valdor, nic się nie zaburzy, jeździłem tak i było super.
valdor - 11-08-2015, 17:54
Okej dzięki! Na razie wezmę tylko na przód bo nie wiem jak by siadł z tyłu z eibachami i jeszcze z ori amorami. Dobra gość mi puścił komplet za dość fajną cenę więc zobaczę.. Jak coś to dam znowu zwykle springi
Hugo - 12-08-2015, 11:19
valdor napisał/a: | Dobra gość mi puścił komplet za dość fajną cenę więc zobaczę.. | Nowe czy używki? Też szukam, ale tylko przednich.
valdor - 12-08-2015, 19:40
Używki za 230 komplet. Zobacz ogłoszenia na olx tam gdzie sprzedają galanty na części jest tego b dużo
Hugo - 12-08-2015, 19:50
Super cena Popatrzę.
valdor - 13-08-2015, 23:23
Tak myślę czy operacja wymiany sprężyn jest taka trudna czy też nie? Pytałem u mechaników i wołają sobie 100 zł od strony a to trochę jest.. Ktoś wymieniał sam?
Z tego co się orientuje aby wymienić przód należy poluzować śruby mocowania amora pod maską potem odkręcić koło, łącznik stabilizatora i amor od zwrotnicy a następnie go wyjąć. Samą wymianę sprężyn zostawiłbym mechanikowi bo to pewnie 10minut roboty a ściągacza nie mam. Mam trochę racji chociaż?
bialyjayz - 14-08-2015, 11:39
valdor napisał/a: | Tak myślę czy operacja wymiany sprężyn jest taka trudna czy też nie? Pytałem u mechaników i wołają sobie 100 zł od strony a to trochę jest.. Ktoś wymieniał sam? |
świat należy do odważnych ja dla przykładu ostatnio sam wymieniałem tarcze i klocki na tył +regeneracja...co w tym dziwnego? A no to, że każdy poleca to zlecić komuś kto się na tym zna, ja niestety żadnej wiedzy oprócz tej z internetu nie posiadałem, i tak poradziłem sobie sam a kilka stówek w kieszenii A jeśli ja potrafiłem sam to zrobić, gdzie nie jestem prymusem naprawiania raczej psują w tym jestem dobry:) to każdy przy odrobinie cierpliwości by sobie poradził....zachęcam Cię do poczytania do pooglądania artykułów zakasania rękawów i do roboty
telewizoor - 14-08-2015, 11:51
Największa trudność przy wymianie sprężyn to zapieczone śruby A reszta jest tu... http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1376623
valdor - 14-08-2015, 12:17
Dzięki wielkie po raz kolejny!
Seba75 - 23-08-2015, 22:54
Hejka.Dzisiaj zmierzyłem odległość od środka koła do rantu blotnika za tyłu i wyszło mi po obu stronach 37,3 cm,a od opony do rantu jakieś 6,5 cm.Generalnie ładnie stoi a mam lpg.Czy mogę zakładać,że skoro tak stoi to amorki i sprężyny są jeszce ok?Czy może ktoś zarzucić link do tematu jak się dostać do górnych tylnych mocowań amorków w kombi?
Hugo - 24-08-2015, 08:41
Seba75, zdejmujesz boczek oparcia kanapy, zdejmujesz roletę bagażnika, odkręcasz plastik na górze i wszystko masz jak na dłoni.
bialyjayz - 24-08-2015, 14:23
ma ktoś na sprzedaż Eibachy do V6 na tył? Albo zna ktoś jakieś namiary, bo eibach.pl znam jednak problem z dostaniem nie pełnego kompletu :/
|
|
|