To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant SE i trzynastki w tle

deejay - 04-06-2012, 22:41

Cytat:
Jak juz wspomnialem wymienilem przednie hamulce:
-tarcze TRW 276/24mm
-klocki TRW

_________________



I jak , zadowolony ?

Cezar - 04-06-2012, 22:53

deejay napisał/a:
I jak , zadowolony ?

Oczywiscie, choc minal niecaly tydzien i ok 500km.

W Carismie tez mam na przodzie zestaw TRW tyle ze 256mm i tez sie ladnie spisuje :mrgreen:

Najtaniej wyszlo w IC !

deejay - 04-06-2012, 22:56

Cezar napisał/a:
Oczywiscie, choc minal niecaly tydzien i ok 500km.


Bedziesz pan zadowolony :)

Rafal_Szczecin - 05-06-2012, 08:18

ja na dniach zakladam zestaw ATE, do najtanszych nie nalezal, wiec licze, ze bedzie kotem :D
Cezar - 12-06-2012, 18:50


Dzis wlecial i juz nie ma walenia na nierownosciach :wink:

Cezar - 13-06-2012, 19:39

Dzis stuknelo 3 lata :mrgreen:
Przez rok:
- przejechal 16,8 tys km
- zuzyl 2256l LPG i 131l PB
- wymienilem tylne i przednie hamulce, tylne amory, kompletne sprzeglo, plecionke, pompke spryskiwaczy, sworzen gorny i 2 zarowki h7 :P

Do nastepnej 13'nastki :wink:

fj_mike - 13-06-2012, 20:35

Cezar napisał/a:
Dzis stuknelo 3 lata :mrgreen:

U mnie za miesiąc.

Cezar - 17-06-2012, 19:12

Rafal_Szczecin napisał/a:
Cezar napisał/a:
- popsute radio (Pioneer deh-p5700mp) jedyne co dziala to regulacja pokretlem glosnosci, inne przyciski nie reaguja. Podswietlenie i wyswietlacz dzialaja. Jakies pomysly?

jeden mikrowlacznik moze byc zwarty dlatego pozostale nie dzialaja .

Zwarcie robil mikrostyk od powera. 50zl i power przeniesiony pod 1 z wyboru stacji radiowych :wink:

Cezar - 27-06-2012, 18:08

Do Galanta wlecial wahacz dolny (prawy przod) - banan, teraz moge napisac ze juz nic nie puka i nie stuka :mrgreen:
Dodadkowo spozniona geometria kol i okresowe badanie techniczne na plus.
Zmieniam mechanika i w planach mam zabawe z wymiana srub mimosrodowych.

Carisma miala isc pod mlotek, ale szkoda sprzedawac auto w tak dobrym stanie, wiec zapadla decyzja ze zostaje :wink: W weekend zrobilem nia ok 600km po Polsce i wrocilem mega zadowolony spalaniem 6,7l i dynamika jazdy jaka daje. Jedynie jak jezdzilem Galem V6 po WWA to moja mina byla o taka 8)

fj_mike - 27-06-2012, 19:18

Cytat:
Jedynie jak jezdzilem Galem V6 po WWA to moja mina byla o taka 8)


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Cezar - 02-07-2012, 15:26

Pojawil sie problem ze skrzynia biegow (chyba?), a raczej z olejem - wlalem chyba za dobry :P
Przy okazji wymiany sprzegla wymienilem tez olej w skrzyni - wlecial RedLine MT90 - olej klasy 75W90 GL-4 czyli superasny och ach. Po pewnym czasie, z okolic lewego kola zaczely wydobywac sie dziwne odglosy, jakies takie tarcie, zgrzytanie i olera go wie co jeszcze. Gal byl wlasnie po wymianie przednich hebli, wiec stwierdzilem ze to ich wina - pomylka. Klocki co prawda popiszcza z rana, ale to tyle. Podejrzenie padlo na skrzynie biegow. Na wstecznym cisza, wszystkie biegi wchodza tak jak wchodzily, czyli elegancko. Wciskam sprzeglo cisza, puszczam jakis taki szum, 1 bieg i jazda - zaczyna sie 'muzyka'.
Czy to mozliwe ze po wlaniu tego Redlina skrzynia az tak zaczela halasowac?
Moze wystarczy zmienic olej na jakis gestszy, tylko na jaki? Ewentualnie dodac takie cos regenerator do skrzyn biegow STP 30?

Prosze o porady :mrgreen:

Cezar - 24-07-2012, 14:23

Maly update - Skrzynia rozebrana na czynniki pierwsze:

Lozysko na walku sprzeglowym, kwalifikuje sie do wymiany

Podkowa do splanowania

2 lozysko sprzeglowe maly, niewyczywalny luz - czyli do wymiany :wink:

Lozysko na walku zdawczym tez do wymiany

1 z lozysk walka zdawczego niby moze byc, ale jak wszystkie to i ono tez do wymiany

Roznicowe, a jak, tez maja obydwa luzy

Obudowa lozyska (?) Koyo-57428-N (to cos w reku :P ) tez wg mechanikow do wymiany. Po zalozeniu na lozysko stozkowe czuc luz. Tak ma byc?


Jakies wzery w miejscu pracy 1 lozyska na walku sprzeglowym:


Wynika z tego ze chyba lepiej kupic zregenerowana skrzynie od Japaneze i odeslac swoja niz ladowac kase w 6 lozysk :roll:

Co MM radza?

Cezar - 24-07-2012, 15:22

Cytat:
Wynika z tego ze chyba lepiej kupic zregenerowana skrzynie od Japaneze i odeslac swoja niz ladowac kase w 6 lozysk :roll:

Jednak wladuje kase w zestaw lozysk, myslalem ze te od mechanizmu roznicowego sa dosc drogie i dlatego te moje wczesniejsze wahanie :wink:
Zestaw 6 lozysk - 750zl plus zestaw uszczelniaczy 60zl i kurier.
Teraz najwiekszym zmartwieniem sa te wzery. Wyglada tak jakby lozysko kilka razy obrocilo sie w miejscu. Nowe chyba nie bedzie tak wariowac?

Owczar - 24-07-2012, 18:36

Cezar napisał/a:
Lozysko na walku zdawczym tez do wymiany


Na jakiej podstawie ten wniosek?

Cezar napisał/a:
1 z lozysk walka zdawczego niby moze byc, ale jak wszystkie to i ono tez do wymiany


To samo foto.

Cezar napisał/a:
Roznicowe, a jak, tez maja obydwa luzy


To łożyska stożkowe, więc luz kasuje się po skręceniu.

Cezar napisał/a:
Obudowa lozyska (?) Koyo-57428-N (to cos w reku


To bieżnia zewnętrzna. Jeśli jej powierzchnia od wewnątrz jest gładka to luz należy wyregulować podkładając między nią, a obudowę odpowiednią podkładkę. (kasujesz jedną podkładką luz na obu łożyskach). Przy nowych też musisz to zrobić.

Cezar napisał/a:
Jakies wzery w miejscu pracy 1 lozyska na walku sprzeglowym:


Te wżery nie mają większego znaczenia. Przez wytartą podkowę bieżnia zewnętrzna się obróciła parę razy. Splanowana podkowa załatwi sprawę. Te powierzchnie z niczym nie współpracują. Ważne by łożysko nie latało luźno, a wątpię by tak było.

Cezar - 24-07-2012, 20:43

Owczar napisał/a:
Cezar napisał/a:
1 z lozysk walka zdawczego niby moze byc, ale jak wszystkie to i ono tez do wymiany


To samo foto.

Juz poprawilem :wink:

Owczar napisał/a:
Cezar napisał/a:
Lozysko na walku zdawczym tez do wymiany


Na jakiej podstawie ten wniosek?

'szarpiac' reka czuc delikatny luz - kwalifikuje to go do wymiany?
Owczar napisał/a:
Cezar napisał/a:
Roznicowe, a jak, tez maja obydwa luzy


To łożyska stożkowe, więc luz kasuje się po skręceniu.

Czyli niepotrzebnie kupuje nowe?
Owczar napisał/a:
Cezar napisał/a:
Obudowa lozyska (?) Koyo-57428-N (to cos w reku


To bieżnia zewnętrzna. Jeśli jej powierzchnia od wewnątrz jest gładka to luz należy wyregulować podkładając między nią, a obudowę odpowiednią podkładkę. (kasujesz jedną podkładką luz na obu łożyskach). Przy nowych też musisz to zrobić.

Tak wewnetrzna strona jest gladka. Marcin a wiesz jaka to ma byc ta podkladka i gdzie ja dostac?
Owczar napisał/a:
Cezar napisał/a:
Jakies wzery w miejscu pracy 1 lozyska na walku sprzeglowym:


Te wżery nie mają większego znaczenia. Przez wytartą podkowę bieżnia zewnętrzna się obróciła parę razy. Splanowana podkowa załatwi sprawę. Te powierzchnie z niczym nie współpracują. Ważne by łożysko nie latało luźno, a wątpię by tak było.

No to mnie uspokoiles :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group