To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1998 by fj_mike

fj_mike - 12-04-2011, 09:49

KaWu, może i był to lut ale wyglądał jak farba i miał spory rozbryzg. Nie sądzę, żeby zrobiła to fabryka.
deejay - 12-04-2011, 22:12

fj_mike, jest to fabryczne malowanie popielatą farba lub klejem zabezpieczającym srubki gardzieli przepustnicy :wink:
fj_mike - 12-04-2011, 23:21

deejay napisał/a:
fj_mike, jest to fabryczne malowanie popielatą farba lub klejem zabezpieczającym srubki gardzieli przepustnicy :wink:

No to pięknie :mrgreen:
Wyglądało to trochę jak samoróbka. Napaćkana nawet na obudowie (przy klapie) przepustnicy. Jestem spokojniejszy :wink:
Szczerze mówiąc, nie wyglądało to jakby miało w czymś przeszkadzać. Po prostu wyglądało dziwnie.

fj_mike - 04-05-2011, 16:10

Tia, po małej przerwie spowodowanej wyjazdem do kraju gdzie nie działa komórka z sieci Orange a net to marzenie, uaktualniam trochę temat.
W sumie to nie ma co za dużo pisać. Po wymianie pompy wspomagania płyn nie ucieka. W weekend myję komorę silnika.

Teraz foto z wyjazdu ;)
Kilka godzin w Fort Lauderdale i takie widoki to nic nadzwyczajnego

A jak to brzmi :mrgreen: Fałki mogą się schować :P

Mega pogłębiarko-koparka w porcie Freeport na Bahama.

Od kilku dobrych lat powiększa kanał portowy. Przy okazji wybierając wapień na handel ;)
Stąd barwa wody.

Z innych takich tam, to wycieczkowiec który wizytował kiedyś w Gdyni:

Wyróżniał się charakterystycznym "spojlerem" na rufie (tak, pimp my cruise ship :mrgreen: ). Niestety na widocznym zdjęciu już go nie ma. Został amputowany :P

Krzyzak - 04-05-2011, 16:32

fj_mike napisał/a:
takie widoki to nic nadzwyczajnego

faktycznie trawa mocno zniszczona... wyschła... mam miejscami podobnie, bo od tygodni u nas nie padało...

fj_mike - 04-05-2011, 16:34

Krzyzak, masz u mnie piwo na najbliższym spocie. I nie ma, że prowadzę :mrgreen:
robertdg - 04-05-2011, 16:40

fj_mike napisał/a:
A jak to brzmi :mrgreen: Fałki mogą się schować :P
Znaczy, że w tym mustangu jest silnik o układzie W, czy może rzędowówka :P
fj_mike - 04-05-2011, 16:42

robertdg, typowo :P
Zabrakło słowa "nasze" :mrgreen:

robertdg - 04-05-2011, 16:48

8 bulgocących cylindrów

Normalnie jak nażarty buldog - któremu smakowało :D

fj_mike - 04-05-2011, 16:49

robertdg napisał/a:
8 bulgocących cylindrów

Dokładnie :thumbleft:

fj_mike - 06-05-2011, 18:14

Dzisiaj długo wyczekiwana wymiana amorków.
Także analiza możliwych przyczyn uszkodzenia.
Osłona pozostała stara, z nivomatu. Ma ona większą średnicę.
Foto:

Osłona pracując w mniejszej sprężynie, haczyła czasami :mrgreen:
Zatem dostawał się tam syf który uszkodził amorka.

Zakupiłem komplet ori osłon i odbojów.
Niestety, nowa osłona nie siedzi tak fajnie w mocowaniu (oznaczone na zdjęciu na czerwono):


Pozostaje załatwienie nowego elementu ze zwykłych amorków (czyli nie Dyplomatycznego sedana :mrgreen: ) lub też założenie starego odboju (idealnie zgrywa się z mocowaniem osłony). Decyzja w przyszłym tygodniu ;)
W razie czego będę miał na zbyciu ori odboje do sedańczyka :P

KaWu - 07-05-2011, 10:52

fj_mike napisał/a:
Niestety, nowa osłona nie siedzi tak fajnie w mocowaniu


Ile ori osłony kosztują :?:

Jaką masz tam średnicę na nich :?: Fi wew. ~70 i ~60 mm :?:

Jak jest na gorze troche za luzna mozesz sprobowac scisnac lekko opaska. Zaloz ja jeden garb wyzej i wtedy ladnie sie zacisnie.

fj_mike - 07-05-2011, 11:14

KaWu napisał/a:
Ile ori osłony kosztują :?:

Nie pamiętam :D coś około 60zł było

KaWu napisał/a:
Jaką masz tam średnicę na nich :?: Fi wew. ~70 i ~60 mm :?:

Nie zmierzyłem, dzisiaj zmierzę te z nivomatów, napiszę później.

KaWu napisał/a:
Jak jest na gorze troche za luzna mozesz sprobowac scisnac lekko opaska. Zaloz ja jeden garb wyzej i wtedy ladnie sie zacisnie.

To wygląda odwrotnie. Osłona jest mniejsza od tego metalowego grzybka który ją trzyma. Dobrym rozwiązaniem wydaje się być wciśnięcie tej osłony pomiędzy odbój a mocowanie osłony. Całość jest ciasno spasowana.

Krzyzak - 09-05-2011, 08:30

te osłony w EA jakieś syfne są - patrzyłem u siebie i z doświadczenia wiedziałem, że odboje i osłony są niezniszczalne w Mitsu (z doświadczenia na starych Misiach)
a tymczasem w EA gumy sparciały, dziurawe...

Tomek - 09-05-2011, 10:08

Krzyzak napisał/a:
te osłony w EA jakieś syfne są - patrzyłem u siebie i z doświadczenia wiedziałem, że odboje i osłony są niezniszczalne w Mitsu (z doświadczenia na starych Misiach)
a tymczasem w EA gumy sparciały, dziurawe...


to jest bajka, którą tutaj wiele osób sprzedaje
jak wymieniałem amorki z tyłu, to sie naczytałem, że odboje i osłony się nie starzeją itp
a jak przyszło do wymiany, to odboje rzeczywiscie OK, ale osłony były dziurawe



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group