To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

wilk88 - 06-05-2010, 19:50

Z tego wynika, że kleju kupił droższy. Nie oszczędza na miśku ;) Też chcę odprowadzać opary z odmy do jakiejś puszki bo mój dolot jest zapaskudzony jak kopalnia węgla, ale nie widziałem nawet , że takie coś istnieje :) Oczywiście ja bym był zainteresowany opcją tańszą, tylko nie wiem czy ta średnica wejść by podpasowała do mojego Galanta.
idas - 06-05-2010, 20:03

wilk88 napisał/a:
;) Też chcę sobie zaślepić EGR bo mój dolot jest zapaskudzony jak kopalnia węgla, ale nie widziałem nawet , że takie coś istnieje :)

W ten sposób EGR-u nie zaślepisz:-) myślę, że to co się zbiera w przepustnicy to właśnie głównie z EGRu a nie z odmy pochodzi (a ten gadżet Kleja wyłapuje przecież tylko to co z odmy leci...).
PS! Wilk88 podpisuję się pod Twoim podpisem odnośnie corolli obiema rękami:]:]:]

Kleju - 08-05-2010, 21:43

Plan był ambitny na dzisiaj (wybebeszyć glxi, wyjąc zawieszenie z cyborga, rozebrać przód w glxi). Udało się tylko rozebrać przód :roll: i przypasować osłone...



Muszę też kupić przedni cały pas (nie chce prostować), ktoś wie gdzie można kupić?

Osłona pasi ;)



I oto rozwiązanie odwiecznego problemu co można tam wsadzić :mrgreen:



londolut - 08-05-2010, 22:19

Kleju napisał/a:
I oto rozwiązanie odwiecznego problemu co można tam wsadzić :mrgreen:
Z tego co pamiętam, to gdzieś widziałem ori latarkę właśnie w tym miejscu.
robertdg - 08-05-2010, 22:39

http://www.moto-portal.pl...pas_przedni.php


wyderka - 08-05-2010, 22:47

takie właśnie wzmocnienie zakładałem do mojego miśka :( i niestety pasowało jak pieść do nosa :shock: :( ja szczerzę odradzam
Kleju - 08-05-2010, 23:32

To przyjdzie mi chyba to z cyborga założyc... Będzie trzeba to wypiaskować i zobaczyć w jakim jest stanie. Aż takiej tragedi nie ma:

Jednak wolę mieć coś oryginalnego niż kiepskiej jakości zamiennik.

wyderka, dzięki za porade, tak pewnie jest z tanimi zamiennikami...

mkm - 09-05-2010, 10:23

Zamiennikom blacharskim mowimy stanowcze i zdecydowane NIE.
Jakość blachy fatalna.
Precyzja wykonania „masakryczna”
Katy i wymiary „na oko”.
Dno!
Ale Ty to przecież bardzo dobrze wiesz :biggrin:
Co do rady co robic…
Jak możesz to wrzuc dokładniejsze zdjęcia obydwu pasow, chyba, ze już wszystko ustaliłeś bo widze, ze pare elementow w komorze oczyszczone z kurzu czyli „śledztwo” było… Podziel się ustaleniami, a jak nie to wrzuc zbliżenia obydwu pasow (dawcy i biorcy).

Kleju - 09-05-2010, 11:14

mkm napisał/a:
chyba, ze już wszystko ustaliłeś bo widze, ze pare elementow w komorze oczyszczone z kurzu czyli „śledztwo” było…


Oczywiście, że było :) sprawdzałem jak wyglądają podłużnice pod maską i od spodu, kielichy czy gdzieś nie pękają i nie ma sie do czego doczepić :D
Pas z glxi jest w dużo gorszym stanie, dosyć mocno pogięty, a jak wiadomo blacha jest tam cienka więc po prostowaniu nie będzie to ładnie wyglądać...

Więc ten odpada, bo może i uda się wyprostować ale przy składaniu później wyjdzie że to lampa krzywa, że to szpara nierówna itp...
A ten z cyborga nie miał żadnej przygody, ale jest trochę pordzewiały. Zobacze następnym razem będzie trochę wiercenia ale wymontuje go i dam do piaskowania.

mkm - 09-05-2010, 11:36

Droga jak najbardziej sluszna.
Jak cyborgowy okaże się dziurawy (a niestety jest opcja, ze po piaskowaniu odbierzesz „siatke” to szukaj całego przodu z jakiejs rozbiórki.
O dziwo niebite i niezgnite Colty w kawalkach jest latwiej znalezc niż w całości
Jak wyjmiesz silnik to dokladnie wymyj komore i ja bardzo dokladnie przejrzyj. Colt ma strefe kontrolowanego zgniotu (może nie super zaawansowana, ale jednak) wiec „wgniotki” dochodza prawie do grodzi. Przyjrzyj się wszystkim wytloczeniom w blasze i jak cos będzie odbiegac od „normy” od razu klep, naciągaj i wzmacniaj.
Dzieki temu pas będzie idealnie pasowal. Jak cos pominiesz mogą wyjsc cyrki po odseparowaniu pasa.
Ja mam Colta po solidnym dzwonie i po wycięciu pasa podluznica „odkoczyla” w gore „po skosie” dobre 2 cm (mimo, ze nic na to nie wskazywalo), a przyczyna tego stanu znalazla się za kielichem-jedno miejsce gdzie blacha była delikatnie „wciagnieta”. Podczas „klepania” podluznica idealnie wracala na swoje miejsce.

Kleju - 09-05-2010, 12:41

mkm, dzięki za rady, zrobię tak.

A dzisiaj mi kumpel podrzucił graty już pomalowane proszkowo :)


Kleju - 14-05-2010, 21:16

Dzisiaj chociaż aura nie sprzyjała, coś porobiłem.
Przypasowałem fotel przedni, mocowania pasują, ale...
Jest odsunięty na maxa do tyłu, a dla mnie jest trochę za blisko :-| (mam 185cm)... To znaczy jest w miare ok, ale już kolanami prawie dotykam kierownice. Ci mali japończycy :mrgreen:



Przykręciłem wiatraki:



I co ciekawę, chłodnica z cyborga rózni się od tej z glxi. Od cyborga jest strasznie cienka, w glxi jest gruba i do chłodnicy wchodzą dwa węże od skrzyni biegów. Czyli pewnie od chłodzenia automatu...


Wywaliłem też dechę z cyborga (dzięki Harp za pomoc ;) )


Wybebeszyłem też glxi


Wszędzie suchutko, żadnych oznak korozji, uderzeń itp.

I złapałem się za głowe, bo jeszcze kupe pracy przede mną... :)

Kleju - 25-05-2010, 09:26

Nadrobię tutaj zaległości ;)
Zrobiłem kieszeń pod wskaźniki:



Kontrowersyjna gałka, jednym się podoba inni mówią że wiocha ;)




Silnik z glxi wyciągnięty:



Z cyborga też wywalony



Skrzynia już przeszła mały zabieg odświeżania 8-)

Jeszcze ją trochę wyczyszcze i później malowanie

I co ciekawę, półośki z cyborga są takie same jak z glxi w automacie :shock:


I czekają na dalsze prace ;-)

robertdg - 25-05-2010, 10:14

Kleju, ta kontrowersyjna gałka to ta sama co prezentowales kilka stron wstecz tego tematu :?:
Kleju - 25-05-2010, 14:25

robertdg napisał/a:
Kleju, ta kontrowersyjna gałka to ta sama co prezentowales kilka stron wstecz tego tematu :?:


Tak dokładnie, to ta sama. Wtedy była tylko obszyta, teraz doczekała się wypalenia schematu i logo.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group