To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC

k@rol - 28-05-2012, 21:03

areksz121 napisał/a:
to zdradzę, co to za projekt

i jak tam?? :wink:

areksz121 - 28-05-2012, 22:50

Czekamy na maila z potwierdzeniem, niewykluczone, że w przyszły weekend będzie już coś poważniejszego :wink:


Przepraszam, ale muszę trzymać Was w tej niepewności bo sam też nie jestem jeszcze pewien :wink: :mrgreen: :mrgreen: :twisted:

areksz121 - 10-06-2012, 13:47

A ja myślałem, że temat już gdzieś na 5 stronie.... :mrgreen:

Gal, odpala, jeździ ze mną do pracy, woła tylko paliwa...nawet nie myty ostatnio, bo ostatnie dwa razy go spłukałem, to na drugi dzień już lało :roll:

Ja tu gadu gadu, a reszta się zastanawia co z projektem... :rolleyes: Początek mamy, znaczy się bazę, trzeba teraz troszkę $$$ na kilka klamotów i na przyszły tydzień może już coś będzie widać :wink: Małe co nieco do przeróbki, odwrócenia i ma być git :mrgreen:

Reszta później :mrgreen:

areksz121 - 16-06-2012, 20:17

Galowi puknęło 392tys :wink: Jeździ sobie spokojnie, wie już, co go czeka :mrgreen:

Projekt realizuje się w spokojnym tempie, ma być bardzo ładnie, czysto i dokładnie, nie ma mowy o późniejszych poprawkach itd. Wkrótce będziemy zajmować się kabelkami i malowaniem, a w między czasie będą kompletować się części i kontrolować inne podzespoły :P

Mam wielką nadzieję sfinalizować to wszystko na koniec lipca...a jak będzie, to się okaże :roll: :rolleyes:

BeNeK - 16-06-2012, 20:33

Jak mowa była o odwracaniu to może :


Czy może

rozrząd jest po drugiej stronie względem normalnego 6a12 :D
Trzymam kciuki za całą akcję !!Powodzenia ! :D

m6riano - 18-06-2012, 05:14

areksz121 napisał/a:
Galowi puknęło 392tys

Jeszcze 4klocki i cie łykam..;-)

areksz121 - 28-06-2012, 20:28

m6riano napisał/a:
areksz121 napisał/a:
Galowi puknęło 392tys

Jeszcze 4klocki i cie łykam..;-)


Już 393tys.... :D

A tymczasem cholerne zmulanie/poszarpywanie powróciło powoli z dnia na dzień...trzeba będzie po kolei sprawdzić...podmienię kabelki, cewki, może świece...najgorsze, że na wolnych kręci się elegancko, a gorzej jest z ruszaniem, czy spokojnym przyspieszaniem do 3k rpm...

Do tego w końcu zaczęło się pukanie :mrgreen: :mrgreen: Najlepsze, że nie z przodu a z tyłu po prawej...wygląda na to że tulejka górna wahacza się rozleciała...pukanie ukazuje się na nierównościach i od niedawna przy zwalnianiu z większej prędkości >60km/h. Mam nadzieję, że tylko tulejka, bo te mam w zapasie w schowku już od grudnia chyba :mrgreen: :roll:

A tak to Gal jeździ, nie powiem...i oby wszystko poszło po naszej myśli :rolleyes:


Do rodzinki przybyła kolejna Cari z 1.8 GDI 1999 EXE...fajne autko z małym przebiegiem, zobaczymy co dalej będzie się działo :wink: Fotki niebawem się dołączy. A będzie jeździć na NL blachach, do tego Gal też jest kandydatem do zmiany "kentekenplatten"...Jutro wszystko powinno się wyjaśnić.

:wink:

Wszyc - 28-06-2012, 20:56

areksz121 napisał/a:
Do tego w końcu zaczęło się pukanie
areksz121 napisał/a:
A tymczasem cholerne zmulanie/poszarpywanie powróciło


Wyczuwam bunt :P :mrgreen: chyba musisz zwiększyć środki na serwis :P bo się postawi :P tylko pamiętaj nie zwiększaj za dużo bo potem będziesz miał rozwydrzonego bachora jak ja który pożera kase i nie jeździ w ogóle od 2 lat :P

m6riano - 28-06-2012, 23:13

areksz121 napisał/a:
Już 393tys.... :D

U mnie 388(wiem obijam sie(miałem "śłużbówke";-)

areksz121 - 29-06-2012, 20:39

Stukająca tulejka wymieniona, nawet nie było tragedii...strzał w dziesiątkę było, znowu cisza :P A tulejka była na tyle oberwana, że obniżała samochód, po drugiej stronie nadal tak jest, być może do jutra :wink: Na nowej tulejce inaczej koło stoi a nadwozie się uniosło :wink:



A tu obiecane foto Cari zrobione na szybkości (własność mamy):




Czysto w środku jak i pod maską, prowadzi się elegancko a na liczniku jedyne 167000 od roku 1999 :wink: Mała pajęczynka na zderzaku po stronie kierowcy, a tak to żadnych wgniotek parkingowych czy rys :rolleyes: Kolor też rzucający się w oczy :P

areksz121 - 10-07-2012, 13:04

Gal ma wolne od tygodnia, bo i kierownik chory :cry: W przerwie bólu i swędzenia myślimy nad projektem, a mimo, że jestem chwilowo nieczynny idziemy naprzód :wink: Koniecznie chcę pojechać na ZLOT z zakończonym projektem :roll:

Trzymajcie kciuki a będzie git :wink:

BeNeK - 10-07-2012, 13:42

Ja trzymam kciuki i wiem że będzie git i to że będzie 'szmoc' :mrgreen:
k@rol - 10-07-2012, 14:28

BeNeK napisał/a:
Ja trzymam kciuki i wiem że będzie git i to że będzie 'szmoc'

Podpisuę się :)

areksz121 - 23-07-2012, 00:23

Wróciłem do żywych od prawie tygodnia :P

Galowi padł akumulator po prawie 2 tyg oczekiwania pod blokiem...okazało się, że jak któryś z domowników był po coś wieczorem, zapomniał zgasić lampki nad lusterkiem :P

Poza tym, to spalanie LPG na ostatnim zbiorniku wychodzi pod 20l/100km :shock:
Może jutro zdążę podmienić lambdę na inną...coś mi wygląda, że NTK z alledrogo 1,5 roku tylko wytrzymała...

Przed chorobą jeszcze Cari GDI zaliczyła wpadkę z przerdzewiałą opaską na dolnym wężu chłodnicy...na autostradzie wąż zeskoczył z chłodnicy i w kilka minut z ubytkiem chłodziwa uszczelka powiedziała papa, wywalając przy tym troszkę oleju z magistrali w kierunku skrzyni i magla :roll: Wszystko rozebrane, głowicy nic nie jest, jedynie uszczelka się rozlazła...pieczątki z książki serwisowej potwierdziły się i serwis był w ASO...oryginalny pasek MITSUBISHI z numerem oryginału MDXXXXXX (nie MITSUBOSHI), po 50tys w 2lata bez pęknięć i rozwarstwień... rolki siedziały KOYO, jeszcze w porządku bez luzu, jedynie pompa wody miała wyczuwalny delikatny luz...zdążyłem wsadzić nową GMB. W poniedziałek kontynuujemy składanie i odjazd :wink:

BTW. To nieźle pokombinowana głowica, dolot i dziwny EGR w GDI jest :shock: Nie miałem wcześniej styczności z tym motorkiem :wink:

Przez chorobę troszkę popłynąłem, ale teraz próbujemy odrobić straty...w najgorszym wypadku Gal dojedzie na ZLOT z obecnym serduchem a nowym pochwalimy się później :roll: :wink:

areksz121 - 26-07-2012, 06:43

Cari żyje i ma się dobrze...a narobiła mi strachu jak się silnik zagrzał...zapomniałem jednej opaski dokręcić na wężu od nagrzewnicy i woda kapała, a przerażony byłem, że głowica uwalona. Silniczek krokowy coś nie domaga, bo śmiesznie wolne obroty trzyma, chwilkę wysoko, a za moment za nisko i telepie.

Na dziś później w planie podmianka kabli i cewek z drugiego Gala + sonda lambda. Muszę dojść, co jest przyczyną poszarpywania w zakresie 1500-2500rpm, bo już mnie to irytuje :evil:
Jak będzie miejsce na podnośniku, to spróbujemy jeszcze skontrolować zawieszkę z przodu i ew wymiana drugiej górnej tulejki z tyłu. Zaobserwowałem dziwne zachowanie związane z układem kierowniczym...otóż w lewo kierownica porusza lewe koło natychmiast przy delikatnym drgnięciu, ale w prawo już z opóźnieniem/luzem...możliwe, że drążki/końcówki łapią już luz? Czy jednak pasuje wymienić tę nieszczęsną maglownicę...bo na to trzeba więcej czasu, ze względu na to, żeby wymienić mimośrody z tyłu i za jednym podejściem zrobić geometrię :roll: Do tego dochodzi w wolnej chwili kombinacja z przednimi sprężynami na tył, bo jednak KYB'y nie dają rady i obciera troszkę o nadkole na nierównościach jak ktoś siedzi z tyłu :doubt:

Trzeba niestety na bieżąco troszkę ogarnąć i projekt zwalnia tempo, z czego również nie jestem zbytnio zadowolony...ale ponad pół drogi za nami :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group