Nasze Miśki - Lancer Evo IV
sveno - 08-02-2015, 14:33
Seiji napisał/a: | plus taki, że po tym ślizganiu rozsypał mu się silnik | padłem
brccrx - 09-02-2015, 01:58
Ladnie dzieci ladnie haha
Sam bym sie tak poslizgal tylko sniegu w tym zamoklym kraju brak
mati_z - 09-02-2015, 11:52
Szkoda, że właściciel Subaru zniszczył fajny dźwięk boksera tym wiejskim piszczeniem blow-offa
jareckiente - 09-02-2015, 16:05
Ja tam uwazam, ze dzwiek boxera + blow off do siebie pasuje
Seiji - 09-02-2015, 17:45
mati_z napisał/a: | Szkoda, że właściciel Subaru zniszczył fajny dźwięk boksera tym wiejskim piszczeniem blow-offa |
to HKSstyle
głośne ma to to strasznie, lancera na 3.5 calowym przelocie nie słychać przy nim
brccrx - 09-02-2015, 17:54
Ale warczy sobie ladnie
piorunGSR - 10-02-2015, 00:03
Seiji napisał/a: |
plus taki, że po tym ślizganiu rozsypał mu się silnik |
Nie wierze co czytam.
brccrx - 10-02-2015, 02:15
Tomek to w Subaru sie silnik zepsul haha, czemu lapiesz cisnienie?
Seiji - 11-02-2015, 01:07
piorunGSR napisał/a: | Seiji napisał/a: |
plus taki, że po tym ślizganiu rozsypał mu się silnik |
Nie wierze co czytam. |
teraz będzie STi wkładany a nie zwykły GT'kowy badziew
brccrx napisał/a: | Tomek to w Subaru sie silnik zepsul haha, czemu lapiesz cisnienie? |
Tomek tak już ma, bo raz ośmieliłem się skrytykować jego pojazd po czym rozpoczął serię wycieczek w moją stronę
tak przy okazji w ręce wpadła mi kierownica z Evo IV/V/VI RS (dokładnie z VI), która sobie spokojnie będzie czekać aż kolejny raz uwalę AYC i cała zabawa zakończy się wymianą tylnego dyfra na RS'owy
Torp12 - 11-02-2015, 09:20
Seiji napisał/a: | tak przy okazji w ręce wpadła mi kierownica z Evo IV/V/VI RS (dokładnie z VI), która sobie spokojnie będzie czekać aż kolejny raz uwalę AYC i cała zabawa zakończy się wymianą tylnego dyfra na RS'owy
|
A co ma zmiana kiery do zmiany dyfra ?:)
Seiji - 11-02-2015, 10:02
Torp12 napisał/a: | Seiji napisał/a: | tak przy okazji w ręce wpadła mi kierownica z Evo IV/V/VI RS (dokładnie z VI), która sobie spokojnie będzie czekać aż kolejny raz uwalę AYC i cała zabawa zakończy się wymianą tylnego dyfra na RS'owy
|
A co ma zmiana kiery do zmiany dyfra ?:) |
AYC tylnego dyfra jako jeden z czujników wykorzystuje krążek od abs'u/poduszki w kierownicy
Torp12 - 11-02-2015, 10:26
Seiji napisał/a: |
A co ma zmiana kiery do zmiany dyfra ?:)
AYC tylnego dyfra jako jeden z czujników wykorzystuje krążek od abs'u/poduszki w kierownicy |
No chyba że tak
brccrx - 11-02-2015, 10:56
Seiji napisał/a: |
Tomek tak już ma, bo raz ośmieliłem się skrytykować jego pojazd po czym rozpoczął serię wycieczek w moją stronę
tak przy okazji w ręce wpadła mi kierownica z Evo IV/V/VI RS (dokładnie z VI), która sobie spokojnie będzie czekać aż kolejny raz uwalę AYC i cała zabawa zakończy się wymianą tylnego dyfra na RS'owy |
Byc moze krytyka z Twojej strony byla za malo konstruktywna
Kiera wyglada mega! Raczej ciezko trafic taka niestety.
swinks_UK - 11-02-2015, 12:01
edit...
A u ciebie nie jest tak w vr4, czy Evo 7-10, że ring z sensorem jest na kolumnie a nie w taśmie???
Blow offa masz ustawionego za miękko, co słychać na filmie, no chyba, że lubisz robić szał na ulicy
Seiji - 11-02-2015, 15:07
swinks_UK napisał/a: | edit...
A u ciebie nie jest tak w vr4, czy Evo 7-10, że ring z sensorem jest na kolumnie a nie w taśmie???
Blow offa masz ustawionego za miękko, co słychać na filmie, no chyba, że lubisz robić szał na ulicy |
u mnie jest kierownica jak w vr4, a blowoff słychać z subaru, mój jest cichy
brccrx napisał/a: |
Byc moze krytyka z Twojej strony byla za malo konstruktywna |
była konstruktywna, doceniłem początkowy plan pozostania przy oryginalnym wyglądzie gsr'a a wyraziłem się niekorzystnie na temat robienia repliki
brccrx napisał/a: | Kiera wyglada mega! Raczej ciezko trafic taka niestety. |
to przez to, że RS'ów było mało a do niczego innego nie trafiały
|
|
|