To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Bzyk_R1 - 29-05-2017, 19:04

Ostatnio coś klima mi niedomagała, tak sobie średnio mroziła. Przypomniałem sobie że zajrzałem wszędzie tylko nie zmieniłem filtra kabinowego więc dzisiaj wpadł nowy i znowu jest lodówka :D

A na dzień dziecka RS Motorsport!!! Udało się umówiony :D Cieszę się jak dziecko. Żartowałem z tym 260/400. Jedno jest pewne że będzie lepiej niż teraz a jest już bardzo dobrze. Najważniejsze to unormować korekty żeby gaz dało się wystroić jak trzeba. Pamiętajcie że mam reduktor do 250KM (przynajmniej na papierze) i trochę mam kaganiec. Ale tak sobie myślę że jak Pb ładnie wyjdzie to jeszcze skuszę się na KME twin :D :D :D

Fragu - 29-05-2017, 19:06

Chciales napisac KME extreme :wink:
U mnie tez klima kaput, w przyszlym tyg wraz z wymiana oleju nabijam :)

Bzyk_R1 - 29-05-2017, 19:09

Nie, dobrze napisałem, kanapka Twin do 400 KM :D dwa goldy złączone ze sobą.

Do klimy wchodzi 550 g R124a

Fragu - 29-05-2017, 19:13

Mo sie mylic, ale cos mi sie obilo o oczy, ze jest jakis problem z twinem. Poczytaj i popytaj.
Bzyk_R1 - 29-05-2017, 19:20

No właśnie czytałem i problem jest że na cut offie pompuje 3 bary na wtryski i podobno je szybciej wykańcza. Ale pytałem naszych "gaziarzy" z forum i da się to rozwiązać. A i W@sio na Twinie lata i Staszek też miał. Niech się wypowiedzą lepiej Ci co się znają na sprawie. Nie ukrywam że wolałbym kosztem tych 10 KM zostawić AC01R jak sobie poradzi. Mocy nie odczujesz a dodatkowy wydatek gotowy... Nie ukrywam że LSRG mnie zaskoczył, myślałem że będzie 235 i sprawa załatwiona :D
Owczar - 29-05-2017, 20:33

Zwróć też uwagę na Golda GT.

Twin to z tego co kojarzę dwa tury w kanapce.

A tak BTW to ja tego acr01 już bym zmienił. Producenci dość mocno naciagaja opedzane moce :)

Bzyk_R1 - 29-05-2017, 20:48

Owczar, teraz to mnie zamieszałeś :) Poczytam, ale tak jak mówię wolałbym nie zmieniać. Wiem że producenci naciągają dlatego dziwię się że przy tym co jest ACR01 wyrabia ciśnienieniowo.
W@sio - 29-05-2017, 21:06

Zostałem wywołany do tablicy! Fakt mam Twina i na luzie wyrabia, przy moich wtryskiwaczach musi pracować na ciśnieniu 1,15bar bo w przeciwnym przypadku jałowe obroty przelewa :-)

Na pewno jest stabilny i ma małe spadki ciśnienia nawet jak moje hany h2100 zie otworzą.

Krzysiu, ja bym poważnie orzemyślał zmianę reduktora, bo usmażyć tłoki łatwo i zawsze lepiej jak jest zapas niż jak jest na styk.

Nie wiem czy KME poprawiło goldy, ale kiedyś nie wyrabiały termicznie i potrafiły zarznąć.

Fragu - 29-05-2017, 21:11

Tez takie info o goldach slyszalem...dlatego poszedlem po bandzie. :mrgreen:
Bzyk_R1 - 29-05-2017, 21:16

Wiem że macie rację i wiedzcie że zrobię tak żeby autko śmigało jak najlepiej. Ale co jeśli zaraz po nowym sofcie pojadę na strojenie LPG z AFR i facet powie że Red daje radę? Oczywiście hipotetycznie zakładam? Nie zamierzam jeździć na styk. Teraz po czipie spadki ciśnienia są większe niż na serii ale dalej jest na bezpiecznym poziomie. Wszystko zależy od tego jaki będzie pomiar na rolkach, jeżeli będzie potrzeba zakładam inny reduktor.

Poczytałem o tym Goldzie GT, w sumie nadal mało sprawdzony produkt, na cutoffie pompuje się do 3,80 bara :shock: nie lubię być królikiem doświadczalnym więc Twin albo Extreme ewentualnie. ;)

W@sio - 29-05-2017, 21:26

Byle wtryskiwacze wyrobiły i będzie gitara :-)
Bzyk_R1 - 29-05-2017, 22:13

W@sio, benzynowe czy LPG?? , ale zresztą nie namówisz mnie ;P
W@sio - 29-05-2017, 22:37

LyPyGy ;-)
Owczar - 29-05-2017, 23:18

Z tego co czytałem Gold GT ładnie obrabia V8ki. M.in. Audi s8.

Kolega ma też w ls430.

Reduktor łatwo sprawdzić. Zalogować oscylogram przy rozpedzaniu od 0 do 200 z gazem w podłodze. Jak wyrobi to będzie ok w każdych warunkach. Ja mam u siebie dwa Goldy bo Twin nie miał jeszcze wtedy homologacji. Jeśli chodzi o cut off to przy wysokim cisnieniu każdy będzie pompowal. Dlatego trzeba dać wydajne wtryskiwacze i jechać na domyślnym cisnieniu ok 1 bar. Przyrosty po cut off niwelowac upuszczaniem gazu przez wtryskiwacze. W wolnossacych silnikach przyrosty nie są problemem. W turbo jest dużo większa różnica ciśnienia bezwzględnego.

Choć Twin będzie jak najbardziej ok. Obecny reduktor będzie na styk - osobiście lubię mieć zapas. Reduktor się brudzi itp. Jak nie będzie z czego to i korekty nie uratuja.

Bzyk_R1 - 31-05-2017, 20:38

Kto widział mojego turbiaka zapewne zauważył odstającą klapkę wlewu paliwa. Dzisiaj troszkę pobawiłem się w metaloplastyke i teraz po zamknięciu siedzi ładnie na tylnej ćwiartce. Szukałem przyczyny dlaczego tak brzydko się domykała i wymyśliłem że kiedyś ktoś próbował się tam włamać :shock: Wyprostowałem metalowy wspornik i siadło :D

Jutro 7 rano startujemy do miejscowości Wola Cicha 150, do RS. Będziemy prostować to co spaprane ;) Trzymajcie kciuki żeby krótkoterminowa korekta zeszła z 20 do 10, i żeby nie było już niespodzianek. Bardzo chciałbym już zakończyć techniczne rzeczy i zająć się kosmetyką :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group