To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

ŁukaszK. - 12-08-2015, 19:52

Jednak podciśnienie. Sprawdziłem to tym moim patentem i wyszło Szydło :-)
plecho1 - 12-08-2015, 22:49

Najlepiej to sprawdzić sposobem jak zbierało się wodór na lekcjach chemii.
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 01:31

plecho1 napisał/a:
jeśli jednak byś wymieniał to zainteresuj się KME Turem.
ŁukaszK. napisał/a:
KME Silver mam aktualnie, Ale ponoc przy rozbieraniu warto coś tam nawiercać i rozwiercać i przekładać położenie tej rurki z podciśnienia..

Tur ma znacznie lepszą konstrukcję głównego zaworu niż poprzednie KME. Ma szanse jeździć długo i bezawaryjnie. Ja co prawda założyłem golda, bo akurat miałem taki w garażu, ale jak padnie, to zmieniam na Tura.

ŁukaszK. - 16-08-2015, 06:52

Zregenerowalem. Chyba złożyłem ok bo odpala normalnie juz. Sprawdzam aktualnie spalanie ale chyba wysokie;)

Przy następnym pomyślę nad Turem:-)

Dzięki

Witek vel Mysza - 16-08-2015, 07:43

ŁukaszK. napisał/a:
Zregenerowalem. Chyba złożyłem ok bo odpala normalnie juz. Sprawdzam aktualnie spalanie ale chyba wysokie;)
A ciśnienie gazu ustawiłeś takie jak było?
ŁukaszK. - 16-08-2015, 08:00

W zasadzie nic nie robiłem. Ciśnienie na wyłączonym gazie ok 1,6 a na załączonym między 1,1 a 1,2..
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 09:23

Teoretycznie dobre wartości, ale wszystko zależy jak było skalibrowane i zmapowane wcześniej. Tak czy siak po rozebraniu i złożeniu parownika na nowych częściach ciśnienie może się różnić, kalibracja i mapa do zrobienia od nowa. Ale przejedź z 1000km niech się to ułoży, dopiero wyreguluj.
ŁukaszK. - 16-08-2015, 09:26

Map raczej nie zrobię bo musiałbym dokupić drugi mapsensor a to się kompletnie nie opłaca. Podepne się dzisiaj albo w najbliższych dniach jeszcze raz i zobaczę czy go zalewa na gazie czy coś się dzieje .

Dzięki

alanVR4 - 16-08-2015, 12:31

Czy ktoś zakładał instalację Vialle z ciekłym wtryskiem?
plecho1 - 16-08-2015, 18:21

Na forum osobiście chyba tylko raz słyszałem o zamiarze montażu tego typu instalacji ale chyba do jakiegoś dość młodego auta. W aucie z wtryskiem pośrednim raczej nie ma sensy się w to bawić bo za około połowę ceny takiej instalacji można mieć sekwencję.
kabar - 16-08-2015, 18:28

Osobiście nie montowałem ale znak kilka osób które mają LPi i chwalą sobie.
Sam chętnie bym założył ale nie ma dedykowanej do VR4 niestety.

Witek vel Mysza - 16-08-2015, 19:29

alanVR4 napisał/a:
Vialle z ciekłym wtryskiem?
Kumpel miał w galancie z Holandii. Ale jak robił polską homologację na zbiornik, to kretyni zalawszy go wodą do próby ciśnieniowej zniszczyli mu pompę. Potem chłopaki przepięli przewody i pracowała tylko na jednych obrotach, ale gal jeździł. Na koniec wyjechała mu kobicina i jak omijał to wyrosło mu drzewo i tak dokonał żywota. Był plan by tę instalkę przełożyć do następcy, ale jakoś się nie powiodło. EA2A.
alanVR4 - 17-08-2015, 10:33

No własnie ja zainstalowałem ją w swoim EA5W. Wychodzi mi spalanie na poziomie 13l, co mnie bardzo dziwi...

[ Dodano: 17-08-2015, 10:35 ]
Wiem, że cena tej instalki stanowi spory % wartości Gala, ale skusiły mnie zalety tej technologii ;)

plecho1 - 17-08-2015, 20:57

Na pewno V generacja jest ok tylko raczej z ekonomicznego punktu widzenia jest zbędna w takim silniku jak zwykła sekwencja też będzie bardzo dobrze działać.
Marcino - 18-08-2015, 10:43

Wszytko dobrze jak pompa chodzi Ja mam vialle w 307sw zakładanę przez niiemca. Gdyby nie to że sam regenerowałem pompę to miałem plan wymienic na zwykłą sekwencję bo taką kase chcieli.
13L to w normie masz spalnie - chciałyś mniej???
Najgorsze jest chyba to że jak samochód stoi to rdzewniej zbiornik i zapycha się filtr który jest w pompie. Jak bym miał za darmo to można by się do galanta zastanowić ale specjalnie to chyba nie sensu przepłacać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group