[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
ŁukaszK. - 12-08-2015, 19:52
Jednak podciśnienie. Sprawdziłem to tym moim patentem i wyszło Szydło
plecho1 - 12-08-2015, 22:49
Najlepiej to sprawdzić sposobem jak zbierało się wodór na lekcjach chemii.
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 01:31
| plecho1 napisał/a: | | jeśli jednak byś wymieniał to zainteresuj się KME Turem. |
| ŁukaszK. napisał/a: | | KME Silver mam aktualnie, Ale ponoc przy rozbieraniu warto coś tam nawiercać i rozwiercać i przekładać położenie tej rurki z podciśnienia.. |
Tur ma znacznie lepszą konstrukcję głównego zaworu niż poprzednie KME. Ma szanse jeździć długo i bezawaryjnie. Ja co prawda założyłem golda, bo akurat miałem taki w garażu, ale jak padnie, to zmieniam na Tura.
ŁukaszK. - 16-08-2015, 06:52
Zregenerowalem. Chyba złożyłem ok bo odpala normalnie juz. Sprawdzam aktualnie spalanie ale chyba wysokie;)
Przy następnym pomyślę nad Turem:-)
Dzięki
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 07:43
| ŁukaszK. napisał/a: | Zregenerowalem. Chyba złożyłem ok bo odpala normalnie juz. Sprawdzam aktualnie spalanie ale chyba wysokie;)
| A ciśnienie gazu ustawiłeś takie jak było?
ŁukaszK. - 16-08-2015, 08:00
W zasadzie nic nie robiłem. Ciśnienie na wyłączonym gazie ok 1,6 a na załączonym między 1,1 a 1,2..
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 09:23
Teoretycznie dobre wartości, ale wszystko zależy jak było skalibrowane i zmapowane wcześniej. Tak czy siak po rozebraniu i złożeniu parownika na nowych częściach ciśnienie może się różnić, kalibracja i mapa do zrobienia od nowa. Ale przejedź z 1000km niech się to ułoży, dopiero wyreguluj.
ŁukaszK. - 16-08-2015, 09:26
Map raczej nie zrobię bo musiałbym dokupić drugi mapsensor a to się kompletnie nie opłaca. Podepne się dzisiaj albo w najbliższych dniach jeszcze raz i zobaczę czy go zalewa na gazie czy coś się dzieje .
Dzięki
alanVR4 - 16-08-2015, 12:31
Czy ktoś zakładał instalację Vialle z ciekłym wtryskiem?
plecho1 - 16-08-2015, 18:21
Na forum osobiście chyba tylko raz słyszałem o zamiarze montażu tego typu instalacji ale chyba do jakiegoś dość młodego auta. W aucie z wtryskiem pośrednim raczej nie ma sensy się w to bawić bo za około połowę ceny takiej instalacji można mieć sekwencję.
kabar - 16-08-2015, 18:28
Osobiście nie montowałem ale znak kilka osób które mają LPi i chwalą sobie.
Sam chętnie bym założył ale nie ma dedykowanej do VR4 niestety.
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 19:29
| alanVR4 napisał/a: | | Vialle z ciekłym wtryskiem? | Kumpel miał w galancie z Holandii. Ale jak robił polską homologację na zbiornik, to kretyni zalawszy go wodą do próby ciśnieniowej zniszczyli mu pompę. Potem chłopaki przepięli przewody i pracowała tylko na jednych obrotach, ale gal jeździł. Na koniec wyjechała mu kobicina i jak omijał to wyrosło mu drzewo i tak dokonał żywota. Był plan by tę instalkę przełożyć do następcy, ale jakoś się nie powiodło. EA2A.
alanVR4 - 17-08-2015, 10:33
No własnie ja zainstalowałem ją w swoim EA5W. Wychodzi mi spalanie na poziomie 13l, co mnie bardzo dziwi...
[ Dodano: 17-08-2015, 10:35 ]
Wiem, że cena tej instalki stanowi spory % wartości Gala, ale skusiły mnie zalety tej technologii
plecho1 - 17-08-2015, 20:57
Na pewno V generacja jest ok tylko raczej z ekonomicznego punktu widzenia jest zbędna w takim silniku jak zwykła sekwencja też będzie bardzo dobrze działać.
Marcino - 18-08-2015, 10:43
Wszytko dobrze jak pompa chodzi Ja mam vialle w 307sw zakładanę przez niiemca. Gdyby nie to że sam regenerowałem pompę to miałem plan wymienic na zwykłą sekwencję bo taką kase chcieli.
13L to w normie masz spalnie - chciałyś mniej???
Najgorsze jest chyba to że jak samochód stoi to rdzewniej zbiornik i zapycha się filtr który jest w pompie. Jak bym miał za darmo to można by się do galanta zastanowić ale specjalnie to chyba nie sensu przepłacać.
|
|
|