To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 30-08-2015, 17:42

Też taki łącznik od 126p użyłem do montażu reduktora u siebie bo też czasem buczenie reduktora przenosiło się na karoserię.
asec69 - 31-08-2015, 00:51

herkules napisał/a:
Być może masz reduktor przykręcony do ściany grodziowej i drgania się przenoszą.


Rzeczywiście przeniosłem reduktor z miejsca pod akumulatorem, na ścianę grodziową, od strony pasażera. Nie do wiary, że aż tak potrafią przenosić się drgania? Jak sie schylę to terkocze jakby zaraz miało cos sie urwać, a na benzynie prawie zero.
Może podkładki teflonowe?

Witek vel Mysza - 31-08-2015, 06:51

asec69 napisał/a:
Może podkładki teflonowe?
I co to da, skoro i tak będzie skręcone śrubą? Dostałeś wyżej gotowe rozwiązanie.
wlodek93 - 08-09-2015, 19:14

Mam takie pytanie. Jak to jest mozliwe ze wyjezdzajac do konca gaz raz mi wchodzi 33 l raz 34 czasem mniej na kazdej stacji inne litry mi wchodza. I drugie pytanie ostatnio robie ok 40 km mniej na pelnym zbiorniku niz zawsze sonda wymieniona filtry wymienione i dalej spalanie jest wyzsze
Maximus1005 - 08-09-2015, 21:26

Witam co myślicie o takim zestawie do galanta 2,5v6?
KME Gold z cewka/ F-701/kpl
Barracuda LPG / CNG Injector
TECH 326 elektronika 6cylindrow

Witek vel Mysza - 08-09-2015, 21:37

wlodek93 napisał/a:
ak to jest mozliwe ze wyjezdzajac do konca gaz raz mi wchodzi 33 l raz 34 czasem mniej na kazdej stacji inne litry mi wchodza
Bo zawór z odcięciem pływakowym nie jest zbyt precyzyjny, bo na każdej stacji inaczej oszukują, bo auto musiało by za każdym razem idealnie tak samo równo stać.
wlodek93 napisał/a:
ostatnio robie ok 40 km mniej na pelnym zbiorniku niz zawsze sonda wymieniona filtry wymienione i dalej spalanie jest wyzsze
A ustawienia zrobione po tych wymianach?
Maximus1005 napisał/a:
Witam co myślicie o takim zestawie do galanta 2,5v6?
KME Gold z cewka/ F-701/kpl
Barracuda LPG / CNG Injector
TECH 326 elektronika 6cylindrow
Będzie działać. Galant to nie jest skomplikowana aplikacja żeby montować cuda na kiju. Tylko dobry filtr fazy lotnej do tych baracudów.
wlodek93 - 08-09-2015, 23:30

No wlasnie zrobione gazownik podpinal pod komputer i ustawial mapy mowil ze wszystko ok
asec69 - 09-09-2015, 21:47

Patrząc od przodu to cylindry w galu ułożone są następująco?

132
654

Przynajmniej tak mi wychodzi ze sterownika LPG?

Drugie pytanie, nie pali mi na jeden cylinder na LPG. Sprawdziłem wtryskiwacz, gaz podaje, gdy w sterowniku przełączę na gaz czuję bicie, choć czas wtrysku LPG widniej?
Nie wiem, co jest grane.
Pozostałe działają dobrze, bez jakiś różnić zarowno na bene jak i na LPG

plecho1 - 09-09-2015, 23:13

Może padł ten wtrysk i podaje inaczej jak pozostałe. Dla sprawdzenia warto zamienić ten wtrysk z sąsiednim czyli zamienić połączenia z kolektorem i elektryczne przewody zasilające. Jeśli wraz z tą zmianą problem też się przeniesie na ten drugi cylinder, to potwierdzi to winę wtryskiwacza.
komarsnk - 09-09-2015, 23:14

asec69 napisał/a:
Patrząc od przodu to cylindry w galu ułożone są następująco?

132
654

Nie...
135
246

asec69 - 10-09-2015, 09:09

Też mi się tak wydawało, ale zaznaczam, że określiłem to na podstawie podłączenia wtrysków LPG w sterowniku sekwencji..
Czyli cylindry swoje i rozcięcie wtyczek przez gazowników swoje i oznaczenie wtrysków swoje, calkowicie po partacki.
Musiałem dochodzić po kolorach kabli, ale tu też były zajebiste problemy, gdyż większość kabli jest żółta z ledwo widocznym kolorowym paskiem.
Uff

Co do wtryskiwacza, raczej podejrzewam zagięcie rurki dolotowej w kolektorze, bo mam wkrętki i przedłużenie pod zawory. Dziś to sprawdzę.
Dzięki mitsumaniaki.!

Marcino - 10-09-2015, 11:04

asec69 napisał/a:
zagięcie rurki dolotowej w kolektorze, bo mam wkrętki i przedłużenie pod zawory

Daje to coś extra?

Bury - 10-09-2015, 18:02

Jeśli wkrętki są umiejscowione w dobrym miejscu to w Galancie nic to nie daje.
Witek vel Mysza - 10-09-2015, 19:01

asec69 napisał/a:
132
654
całkiem bez sensu :)
asec69 - 10-09-2015, 20:20

Sprawdziłem wtryskiwacz nr 1 i jest ok. Prawdopodobnie zagięta rurka przedłużki, ale jutro się tym zajmę. Dzięki za poradę.

Cytat:
Daje to coś extra?

w/w
Ja miałem wkrętki umiejscowione wysoko, po partacku jak w/w połączenia wtyczek wtryskiwaczy, i wyglądało to tak jakby był wtrysk jednopunktowy. Na razie nie umiem powiedzieć czy są tego jakieś zajebiste efekty, choć zdaje się, że łatwiej to wszystko ustawić. Oprócz tego ciszej pracują wtryskiwacze. Ponoć czasami w silnikach o długim kolektorze dolotowym przedłużenie wkrętek daje efekt odwrotny np. w niektórych silnikach BMW, ale tutaj nie widzę jakiś zmian negatywnych.

Po kalibracji instalacji czasy zmniejszyły się czasy wtrysku benzyny do ok. 2ms /były ok. 2,3-2,4 ms/ przy obrotach 640 rpm. Ale nie wiem co jest przyczyną, czy przedlużki, czy problemy z cylindrem nr 1?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group