To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

komarsnk - 10-09-2015, 20:48

Nie wiem czy o tym samym mówimy ale wężyki od wytrysku do kolektora powinny być jak najkrótsze.

[ Dodano: 10-09-2015, 20:48 ]
I tej samej długości wszystkie

plecho1 - 10-09-2015, 20:50

Jeśli czas wtrysku benzyny się skrócił to znaczy, że mieszanka jest zbyt bogata czyli zbyt dużo LPG.
Marcino - 11-09-2015, 08:32

asec69 napisał/a:
Po kalibracji instalacji czasy zmniejszyły się czasy wtrysku benzyny do ok. 2ms /były ok. 2,3-2,4 ms/ przy obrotach 640 rpm. Ale nie wiem co jest przyczyną, czy przedlużki, czy problemy z cylindrem nr 1?

Tak jak plecho napisał... przelewa LPG.
SPróbuj odłączać wszytkkie wtryskiwacze LPG, zostraw tylko ten jeden podejrzany na LPG i obserwuj czasy wtrysku PB czy się zmenia. MOżesz też zrobić to z pozostałymi zmieniając/aktywując kolejno wtryski LPG oszacujesz który przelewa.

majko - 30-09-2015, 19:09

arturj123 napisał/a:
Dobrze wyregulowana instalacja może pracować do CUT off-a

A przy ilu dokładnie jest odcięcie? :>

Bo jutro jadę do gazownika regulować. Mam niełatwo z moją instalacją bo sterownik to OSCAR-N.

Mam problemy z przełączaniem na benzynę jak jest mało (1/3 około) gazu w zbiorniku podczas dużego obciążenia. Dodatkowo ostatnio mi spala coś dużo benzyny (gazu też mi się podniosło znacznie spalanie), podejrzewam że źle ustawiona instalacja, spadki ciśnienia na reduktorze - ciężko powiedzieć.

I jeszcze jedno - tankuję do pełna to zdarza się, że nie chce się przełączyć na gaz - przełącza na gaz i z powrotem na benzynę - i tak w kółko. Poza tym zostaje jeszcze z 7 litrów (może więcej w zbiorniku) i już pokazuje, że jest 0 gazu, piszczy i przełącza na benzynę...

Moje graty to:
Sterownik: OSCAR-N (Europegas)
Wtryski: HANA 2000 (zielone)
Reduktor: KME Silver - zmieniony niecały rok temu

Ktoś ma jakieś pomysły jak to powinno być ustawione, albo może dać jakieś wskazówki jakie można podrzucić gazownikowi pod ten silnik i instalację, żeby dobrze ustawić to? (2.0 136 koni).

:)

wlodek93 - 30-09-2015, 22:04

Witam. Mam taki problem w moim galancie 2.0 ze więcej pali. Jalies 40 50 km mniej na zbiorniku robie. Ostatnio wymienialem sondę ponieważ byla uszkodzona lecz spalanie nadal wysokie co może być jeszcze przyczyna? Filtry również wymieniane
John24 - 16-10-2015, 20:29

Panowie Galant za okolo tydzien wybiera sie na montaz instalacji lpg. Gazownik wybrany zaklad tez i padlo na nastempujace podzespoly:

Sterownik KME NEVO+
Reduktor KME TUR Badz SILVER
Wtryski BARACUDA

I tutaj mam do was pytanie poniewaz mam pewien dylemat co do reduktora czy silver do 200km ogarnie gala be zajakniecia czy zainwestowac w lepszy reduktor typu silver turbo badz gold. Tur odpada na pierwszym miejscu ze wzgledu na mniejsza podatnosc na regulacje
Zaklad ktory bedzie to montowal wybrany nie z przypadku i monter tez ponoc ogarniety nie ukrywal co bedzie montowal jak w przypadku innych warsztatow sie zdarzalo :mrgreen:

telewizoor - 16-10-2015, 21:18

Hmmm z tego co pamiętam mam taki sam sterownik i reduktor właśnie silver, tylko wtryski hana czerwone i jest ok, żadnych problemów :) - nie znalazłem kierowcy który poczuł różnice lpg/95 :)
John24 - 16-10-2015, 21:41

telewizoor napisał/a:
Hmmm z tego co pamiętam mam taki sam sterownik i reduktor właśnie silver, tylko wtryski hana czerwone i jest ok, żadnych problemów :) - nie znalazłem kierowcy który poczuł różnice lpg/95 :)

A nie ma zrzutki na benzyne przy wysokich obrotach :wink: :?: Panowie nada sie czy lepiej cos mocniejszego?

Marcino - 17-10-2015, 11:30

silver jest ok. Potwierdzam:)
John24 - 17-10-2015, 11:39

Ok,dobra montujemy:nevo+,silver,baracuda ;)
ŁukaszK. - 18-10-2015, 22:16

Nie wiecie czemu jak go ciągne jak wyjeżdżam np z zakrętu na 22 biegu i od niskich obrotów to mi wyłącza LPG?
Hugo - 18-10-2015, 23:59

ŁukaszK. napisał/a:
na 22 biegu i od niskich obrotów to mi wyłącza LPG?
Dziwisz się? :wink: Sorry nie mogłem się powstrzymać.
ŁukaszK. - 19-10-2015, 00:00

Kurde na 2 :D
plecho1 - 19-10-2015, 06:16

Najprawdopodobniej dzieje sie coś z ciśnieniem gazu ale żeby to sprawdzić to trzeba by nagrać oscyloskop z momentu wystąpienia tego problemu.
ŁukaszK. - 19-10-2015, 11:20

Wymieniłem membrany ale to już z 3 miechy temu. Było ok 1,2 - 1,1 ale ok zobaczę w momencie jak się to dzieje.

[ Dodano: 19-10-2015, 11:35 ]
Bo raz mi się wyłączyć sam gaz ale kontrolka jest ale częściej całe gaśnie i musze bezpiecznik wyjmować żeby uruchomić na nowo ja..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group