To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Marcino - 20-10-2015, 12:14

Moja centralka LPG jest podłączona bezpośrednio pod aku z bezpiecznikiem. Idzie tam całkiem spory przewód. Myślę ze problemy mogą leżeć w podłaczeniach elektrycznych.
ŁukaszK. - 20-10-2015, 16:24

U mnie też do centralki tak jest ale o kym kabelku sterującym mówiłem :)
Dario1986 - 28-10-2015, 16:58

Jeszcze dopytam Was szanowni Mitsumaniacy, bo w piątek montaż LPG do v6
Graty
Sterownik Stag
Wtryski Hana zielone
Reduktor AC R01
Butla w koło 48l
Rury FI 8mm
Wlew na stałe A klapkę od PB
Da radę?

Owczar - 28-10-2015, 17:19

Zestaw ok choć ew można pomyslec o baracudach, ale ważniejszy gazownik. No i porządne strojenie- także w open loop. No i filtry fazy lotnej z odstojnikiem i kompensacja między bankami. Na zwykłych filtrach za rok będziesz miał problemy z odpaleniem rano.
Dario1986 - 28-10-2015, 17:28

Zapisane :) dzięki. Wspomnę o tym w piątek przed montażem. Gazownik w Zamościu, ale kilka V-Ek min. MItsuManiakowych robił i nie ma zastrzeżeń.
Marcino - 29-10-2015, 08:41

Cytat:
Na zwykłych filtrach za rok będziesz miał problemy z odpaleniem rano.

Dlaczego? Ja nie mam problemu z tym ale mam MagicJet-y

Owczar - 29-10-2015, 13:47

Sprawdź czy nie masz nieszczelności przewodów. U mnie po uszczelmieniu układu po roku pojawił się problem. Frakcje stałe spowodowały, że wtryskiwacze się nie domykaly i powodowały przedostawanie lpg do kolektora na postoju. Efekt z rana jak wyżej napisałem. Jak jest choćby mała nieszczelnosc to lpg ulatnia się w powietrze nie do kolektora i problemu nie ma.

Wiele osób miało identyczny problem. Na szczęście moje wtryskiwacze udało się doczyscic. Wiem, że Hana jest podatna na to. Nie wiem jak inne. Zapomniałem jeszcze napisać - przewody gumowe parker. Semperit bardzo szybko twardnieje i pęka. Kilka dni temu zmieniałem semperity ba Parkera.

Ewcia80 - 04-11-2015, 18:09

Mam pytanie.Miesiac temu zapaliła sie u mnie kontrolka check engine.Auto jezdziło poprawnie itd.nastepnego dnia kontrolka zgasła.teraz po miesiacu znowu sie zapalila i nastepnego dnia zgasła.Auto jak zwykle jezdzi poprawnie. Co to moglo być?Czy to prawda ze jak sie zapali a potem sama gasnie to mogl być sporadyczny bład i nie ma sie co przejmować?Czy warto profilaktycznie przeczysic przepływomierz?Jak tam jak to sie robi i jakim srodkiem?
Owczar - 04-11-2015, 18:17

Sprawdź jaki błąd. Inaczej można tylko wróżyć. Żaden błąd nie ma prawa się sporadycznie pojawiać. Także na lpg.
plecho1 - 04-11-2015, 19:40

Tak jak napisał Owczar, kontrolka silnika może zapalić się z bardzo wielu przyczyn i podstawą jest sprawdzenie jaki to błąd. Napisz z którego roku masz autko bo od tego zależy czy błędy da się sprawdzić we własnym zakresie za pomocą kawałka drucika czy trzeba podpinać się pod komputer.
wlodek93 - 06-11-2015, 12:01

Mam takie pytanie czy zla regulacja gazu zle strojenie moze byc przyczyna wywalania bledu sondy? I przez zle strojenie moze wiecej palic?
plecho1 - 06-11-2015, 12:24

Z powodu złej regulacji może pojawić się błąd składu mieszanki jeśli jednak błąd dotyczy uszkodzenia sondy to oczywiście zła regulacja LPG nie mogła go wywołać. Jeśli odczytałeś błąd to podaj tu jego numer.
wlodek93 - 06-11-2015, 13:45

11 z ce wybilo i juz druga sonda po jakims miesiacu od wymiany znow blad sie pojawil
plecho1 - 06-11-2015, 14:01

A jaką sondę zamontowałeś i czy sygnał sondy jest podłączony pod sterownik LPG?
wlodek93 - 06-11-2015, 19:07

Sonda oryginalna druga zamontowana a tego to nie wiem ale chyba podlaczona bo gazownik jak podpinal instalacje pod komputer to mowil ze sonda działa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group