To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 05-01-2016, 12:43

Też polecę Barracudy, raz wydasz i będzie spokój tylko najlepiej założyć jakiś dobry filtr odstojnikowy fazy lotnej i powinno śmiga długo i bezproblemowo. Na LPG-Forum ktoś się chwalił, jak dobrze pamiętam, przebiegiem 260 czy 280 tys km na tych wtryskach.
Owczar - 05-01-2016, 12:45

Np filtr Alex ultra 360. FL02 wychodzą z użycia niestety :(
Marcino - 05-01-2016, 13:06

Idę w baracudy. Jak galant skonczy żywot to wtryski najwyżej do następnego zostaną. Mam co prawda jeszcze stare Valteki ale nie chce się w nie znowu pakować.
Baracuda jest w listwach po 3 szt jak dobrze widzę? Czy lepiej pojedyncze?

telewizoor - 05-01-2016, 13:51

Panowie mam pytanko.. Jaki mniej więcej przebieg mogą znieść hany czerwone w pozycji leżącej?
Marcino - 05-01-2016, 14:00

Czy to dobra cena? 504zł?

http://www.phjacus.pl/Y78...drow-p2491.html

plecho1 - 05-01-2016, 16:24

Już sporo rzeczy kupiłem w Jacusiu i przeważnie zawsze mieli najlepsze ceny. Barracudy pojedynczo z sześcioma trójnikami i dwunastoma opaskami zaciskowymi to razem około 480zł. Wolał bym pojedyncze bo łatwiej upchać na jak najkrótszych wężykach.
Owczar - 05-01-2016, 17:19

Dokładnie. A potem łatwiej przeszczepic do innego auta np 4 cylindrowego.
plecho1 - 05-01-2016, 18:13

telewizoor, to zależy też od syfu gazowego i od jakości filtrów a ile tak dadzą radę to trudno powiedzieć.
Marcino - 06-01-2016, 05:27

Oki. Wsztko jasne. Wczoraj jak był zmrożony i przełączył sie na lpg to mi zaśmierdziało w kabinie na wolnych. Jak sie rozgrzał mocno bylo w miarę ok. Zauważyłem nowy trend w lpg - owijanie filtrów fazy lotnej taśma czarna materiałowa :) ? Co to daje ?
Owczar - 06-01-2016, 10:33

Pewnie chodzi o izolację termiczną. Jeśli chodzi o zapach LPG. Polecam wymianę węży na parkera. Ostatnio u siebie robiłem to samo.
plecho1 - 06-01-2016, 10:42

Też u siebie mam Parkera i jest szczelnie, gazownik montujący instalacje założył oczywiście Semperita i szczególnie w zimie było czuć gaz i dociskanie opasek też na długo nie pomagało. Tylko z Parkerem nie można zbyt mocno dociskać opasek aby go nie przeciąć.
Owczar - 06-01-2016, 11:14

Semperit po 4 latach całkowicie stracił elastyczność. Przy niższej temp można łamać. Nowy parker bez opaski ciężko zdjąć po założeniu z krocca. Zobaczymy jak zniesie próbę czasu.
Marcino - 06-01-2016, 15:02

Nie wiem co tam dawałem. Ale zrobię zgodnie z sugestiami na parkerze.

[ Dodano: 06-01-2016, 18:32 ]
Chyba mam sepperit..:)
Jechałem teraz do apteki.... i powiem tak jak docisnałem do konca na 2, i 3ce to prawie zmoziłem LPG, tzn reduktor miał temp 75-65stC a LPG miało 28stC i zeszło do 5st jak zwoliniłem i spojrzałem na kompa. Generalnie po takiej jeżdzie do odcinki zmula go na 5.200 rpm, tak jak to miało miejsce na hamowni, ale jak go przytrzymałem to poszedł może podlał PB:) Po takiej przejażdzce mapa LPG diametralnie mi sie rozjechała...
Napweno zamawiam wtryski, ale nie wiem o co chodzi z tą temp gazu.... moze mi czujnik żle pokazuje czy poprostu reduktor Silver nie wyrabia termicznei? założony w lipcu...

[ Dodano: 06-01-2016, 18:32 ]
da coś podglad na osc zeby diagnozować?

plecho1 - 06-01-2016, 18:55

To czy masz wybrane odpowiednie czujniki temperatur najlepiej sprawdzić przed porannym odpaleniem. Jeśli auto stoi pod chmurką to temperatury gazu i reduktora powinny być zbliżone do tej na zewnątrz. Ta temperatura gazu faktycznie dość mocno Ci spada zresztą temperatura reduktora też jest dość niska ale warto by ją porównać z temperaturą silnika w tamtym czasie. Wskazanie temperatury gazu też może być zależne od tego jaki masz typ czujnika i gdzie jest zamontowany. Jeśli jest to stary typ czyli ten mosiężny nie będący jednocześnie mapsensorem i jeśli owiewa go pęd powietrza to może przekłamuje nie podają temperatury gazu a temperaturę owiewającego go powietrza.
Marcino - 06-01-2016, 21:37

Tak to jest ten stary mosiężny zmontowany na lini zasilania razem z pomiarem ciśnienia. Sprawsze rano co tam pokazuję.
Jak widać trzeba to w koncu po 9 latach ogarnać:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group