To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Naprawa nadkoli

bbandi - 18-06-2012, 23:47

Ja płaciłem 600zł za strone, nadkole + malowanie + konserwacja wewnątrz
yahoo_wlkp - 19-06-2012, 17:48

No to jeszcze moze ktorys z kolegow moglby polecic jakis warsztat w Poznaniu lub okolicach ktory zrobilby porzadnie reparaturki ?
marcinzam - 20-06-2012, 06:58

Hugo napisał/a:
marcinzam, to 300 to małe przegięcie. Tyle średnio kosztuje lakierowanie 1 elementu jakim jest błotnik, a gdzie wspawanie reperaturki, gdzie jakby tego było mało w 99% przypadków sypie się wewnętrzne nadkole od strony błotnika... 500 zł od strony to minimum (oczywiście nie licząc zakupu reperaturki).


piszę jak jest , zależy od zakładu i wykonania zapewne :)

jAZZMAN - 20-06-2012, 11:39

Pan polecany na forum, "mający doktorat z nadkoli w galancie" bierze 800zł za stronę + reperaturki i termin na wrzesień.

Ja już mam reperaturki, wczoraj oddałem je do znajomego (mającego warsztat i blacharkę) na przygotowanie do wstawienia i w przyszłym miesiącu wstawiam Miśka :) .

Marcino - 20-06-2012, 14:07

jAZZMAN napisał/a:
Pan polecany na forum, "mający doktorat z nadkoli w galancie" bierze 800zł za stronę + reperaturki i termin na wrzesień.

Ciekawe na ile da gwarancję? Bo za tą kase to można dwa razy zrobić w tym czasie

Anonymous - 20-06-2012, 15:01

Marcino napisał/a:
Ciekawe na ile da gwarancję? Bo za tą kase to można dwa razy zrobić w tym czasie


minimum 5 lat.

deejay - 20-06-2012, 21:04

Derpin napisał/a:
Marcino napisał/a:
Ciekawe na ile da gwarancję? Bo za tą kase to można dwa razy zrobić w tym czasie



minimum 5 lat.


Mój spec od blachy kasuje 500zł za dwie strony i tez daje 5 lat gwarancji :wink:

Anonymous - 20-06-2012, 21:21

deejay napisał/a:
Mój spec od blachy


a Twój spec od blachy ma w cenie również malowanie i konserwę ?

chociaż za te pieniążki o których rozmawiamy można to ogarnąć bez problemu w komorze :P a niestety tamten gosciu robi w złotym garażu ;)

deejay - 20-06-2012, 21:27

Derpin napisał/a:
a Twój spec od blachy ma w cenie również malowanie i konserwę ?


W tej cenie jest wstawienie reperaturek , gumowanie szczelnie blach i konserwa od wewnątrz

robertdg - 20-06-2012, 21:33

Panowie, tak naprawde to zastanawiam się do czego doprowadza ta licytacja :?


Owczar - 20-06-2012, 21:51

robertdg napisał/a:
Panowie, tak naprawde to zastanawiam się do czego doprowadza ta licytacja


Też się zastanawiam... To temat o naprawie nadkoli, czyli jak zapobiegać i leczyć, a nie targ nt blacharzy. Tak więc wystarczy licytacji...

maniekk1 - 24-06-2012, 23:19

Witam.
wiem,ze nadkole nadkolu nierowne :) ,ale u mnie nie ma purchli jeszcze tylko rudy nachodzi cienka warstwa na nie i od 2 lat stosuje moj sposob a mianowicie :

Pasta tempo + szmatka i dokladne starcie rudego + po tym lakier bezbarwny,delikatna warstwa ochronna

Niewidac lakieru i od dwoch lat to narazie dzilala na tyle,ze zabieg ten,trwajacy 15 minut musze powtarzac co jakies 3/4 miechy i jak narazie utrzymuje rude w ryzach :)

pozdrawiam

mkm - 24-06-2012, 23:31

maniekk1 napisał/a:

Pasta tempo + szmatka i dokladne starcie rudego + po tym lakier bezbarwny,delikatna warstwa ochronna

O matko :roll:

Petercali - 11-07-2012, 13:55

czy nadokole zewnetrzne z wewnetrznym powinno byc polaczone? i czy nie powinno byc jakos zaizolowane zeby pomiedzy te dwa nie wchodzil brud woda itp?
Owczar - 11-07-2012, 13:56

Oczywiście, że powinno być połączone. Zabezpieczenie tak samo obowiązkowo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group