To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

martinez_g - 08-05-2014, 08:11

kup sprężyny kyb do wersji kombi KYB RC 5864 tył i kyb na przód są te same w sedanie i kombi ,nie kombinuj z przerabianiem nie ma sensu ja po wymianie jestem zadowolony jest ciut wyżej niż chciałem ale teraz przód i tył stoją mniej więcej równo a przed wymianą przód patrzył w niebo .
Jak z przodu podorabiasz dystanse cała geometria Ci padnie,a jak mówisz ,że się kładzie to jak najbardziej efekt zużytych sprężyn

MaciejLiebherr - 08-05-2014, 19:46

Jeżeli z przodu stoi ponad 7cm a z tyłu 6.5cm to jeśli założę na tył sprężyny od kombi to prześwit będzie 10cm a przód zostanie bez zmian, także mi to nic nie da.
aperion - 13-05-2014, 20:06

Witam,
mam pytanie do osób które wstawiły sprężyny tył z wersji kombi do sedana. Posiadam Galanta '98 w wersji SE. Po założeniu gazu siadł bardzo mocno, do tego jazda jest zawsze w mocno obciążony i koła chowają się w nadkola. Pytanie mam takie czy jak założę sprężyny KYBRC5864 z kombi nie wyrwie go za mocno w górę a co za tym idzie nos i tak niski pójdzie jeszcze bardziej w dół? Z czasem chce zmienić sprężyny również z przodu na standardowe, jednak przez pewien czas z przodu nadal by były obniżone z wersji SE.

martinez_g - 14-05-2014, 00:36

na 21 stronie jest mój post ze zdjęciem jak to wygląda ,spręzyny siedzą u mnie około 1 miesiąca,faktycznie przód poszedł trochę w dół ale co tam jak załadujesz bagażnik i zatankujesz nie musisz się stresować ,założę się ,że kąty pochylenia masz wywalone :P ,moja opinia jest taka , że najlepiej pojechać po bandzie i założyć komplet amorki -sprężyny przód i tył wtedy wszystko cacy jest
aperion - 14-05-2014, 14:04

Cześć,
dzięki za odpowiedź, finanse tak średnio wiec na początek pójdą sprężyny tył i przód. Napiszę jak wrażenia po wymianie.

zarow - 14-05-2014, 22:37

Kolego ., moim zdaniem sprężyny tylne od galanta kombi w sedanie to najbardziej rozsądne rozwiązanie. , Stoi może trochę za wysoko,ale przy jednej osobie na tyle juz jest ok. polecam
aperion - 21-05-2014, 15:42

Witam,
sprężyny wymienione, o taki efekt mi chodziło. Bardzo dziękuję za pomoc :)

martinez_g - 21-05-2014, 21:35

nooo, i o to chodzi a tak od siebie powiem że po 1,5 miesiąca od montażu tył troszkę usiadł i teraz jest cacy
Dwoogy - 04-06-2014, 13:18

Witam :) Zabieram się za wymianę tylnych sprężyn w sedanie 2.0 benzyna 137KM bo zauważyłem że po wymianie kół z jednej strony siadł niżej i obciera na dziurach (dystanse H&R, koła nie chowają się w nadkole). Mechanik zdiagnozował że wahacze i amorek są ok więc zostaje zmęczenie sprężyny. Wytypowałem KYB 5860. Jadę wkrótce nad morze i nie chce zetrzeć pięknie skorodowanych nadkoli :shock: Obawiam się gdyby zastosować KYB RC5864 kombi będzie słabo wyglądać przy obniżonym zawieszeniu Eibacha z przodu. Którą opcję radzicie montować? Pozdrawiam
muka997 - 04-06-2014, 18:29

ja w swoim wymieniałem ost amory i spręzyny bo tylnie koła chowały sie w nadkola założyłem spręzyny od sedana z MONROE i jestem zadowolony, gdy sciągnąłem sprężyny z amorów i porównałem z nowymi to było prawie 10cm róznicy :twisted: :twisted: nie sterczy jak kozna jak by to było w przypadku sprezyn z kombi tylko wyglada podobnie jak przód :wink:
mi sie wydaje ze musisz sie zdecydowac jakie masz wymagania odnoscie auta, jesli masz rodzine i dociazasz auto to bez wahania brałbym na twoim miejscu sprezyny z kombi ale jesli masz go tylko dla fanu i jak wspomniałes ze masz przód obnizony to brałbym z sedana i jesli chcesz sie dopakowac na wakacje to dobrym wyborem byłyby jakies bardziej twarde
aaa i zostaw sobie fundusze na potencjalna wymiane górnych mocowan albo odboi o one chyba nie lubia próby czasu :evil: :evil:

martinez_g - 04-06-2014, 20:09

ja powiedziałbym jak masz eibachy z przodu to tylko 5860, przy standardach z przodu można śmiało 5864 po 2-3 tygodniach siada i jest ok
Dwoogy - 13-06-2014, 14:30

Tylne sprężyny wymienione na KYB 5860 (sedan) i jest bardzo ładnie. Wcześniej na tyle były Eibachy kilka dobrych centymetrów krótsze od KYB'ów ale za to zmęczone. Moim rekinem jeżdżę praktycznie tylko do pracy i na zakupy a 2 razy w roku na wakacje z żoną :mrgreen: Teraz czas na nadkola :wink: Dzięki za podpowiedzi :biggrin:
eremita - 15-06-2014, 16:49

Wie może ktoś jakie sprężyny i amory były wkładane do Avanca?
Z tego co się orientuje stoją niżej niż seria.
Ale czy tylko sprężyny były niższe a amory zwykłe?
Ja kupiłem gala obniżonego tył jest ok ale przód leży za blisko asfaltu. Fakt że jeszcze nie jechałem załadowany.
Wygląda fajnie tu są foty http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0 ale już kilka razy przytarłem.
Chce doprowadzić do oryginału i nie wiem co tam powinno być a chce zmienić amory z sprężynami.

sveno - 15-06-2014, 18:59

eremita, na pierwszy montaż szły Kayaba, zarówno sprężyny jak i amortyzatory. Niższy zawias szedł w opcji (Avance nie równa się niższe zawieszenie) i różnił się tylko sprężynami które produkował Eibach.
eremita - 16-06-2014, 08:17

AAA myślałem że wszystkie Avance są obniżone, a teraz mam dylemat ładnej czy wygodniej.
Pytanie dla tych co na obniżonym latają mocno siadają jak samochód jest załadowany?
Duża różnica jest na wygodzie pomiędzy kayba a eibach?
I jeszcze czy wymiana jest trudna? czy da się to ogarnąć pod domem bez podnośnika? Czy ma ktoś jakiś opis co po kolei :oops:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group