To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1998 by fj_mike

Krzyzak - 09-05-2011, 10:17

ojtam sprzedaje - sam "sprzedawałem" dopóki nie zobaczyłem swoich...
zresztą - przednie były OK, tylko tylne sparciałe kompletnie...
w starych Misiach mam oryginały i wykazują zero zużycia

KaWu - 09-05-2011, 10:24

Krzyzak napisał/a:
te osłony w EA jakieś syfne są - patrzyłem u siebie i z doświadczenia wiedziałem, że odboje i osłony są niezniszczalne w Mitsu (z doświadczenia na starych Misiach)
a tymczasem w EA gumy sparciały, dziurawe...


Racja - są poprzerywane na harmonijkach.

fj_mike napisał/a:
Nie pamiętam coś około 60zł było


Dlatego wolałem kupić jakieś noname jeżeli oryginały z tyłu i tak nie są najlepsze i nie pasują idealnie.

fj_mike napisał/a:
Nie zmierzyłem, dzisiaj zmierzę te z nivomatów, napiszę później.


Ok.

Hugo - 09-05-2011, 10:48

Krzyzak napisał/a:
przednie były OK, tylko tylne sparciałe kompletnie...
U mnie to samo.
fj_mike - 09-05-2011, 11:25

U mnie osłony widać na zdjęciu w jakim stanie. Wymiana konieczna ze względu rozmiary ;)
Osłona na nivomatach ma jakieś fi 80mm, osłona na zwykłych była mniejsza i miała jakieś 60mm. Zmierzę dokładnie później, jeszcze raz będę to rozbierał.

Rafal_Szczecin - 21-05-2011, 08:47

pochwal sie ;)
fj_mike - 21-05-2011, 08:52

Rafal_Szczecin napisał/a:
pochwal sie ;)

Chciałbym, ale mało czasu :mrgreen:
O 11.30 komunia syna :wink:
Update później

Lol,
właśnie próbowałem wiązać krawat - przy pomocy YouTube - na węzeł windsorki, ale zostanę chyba przy prostym :mrgreen:

Rafal_Szczecin - 21-05-2011, 09:12

fj_mike napisał/a:


Chciałbym, ale mało czasu :mrgreen:
O 11.30 komunia syna :wink:
Update później

zdazylbys ;)

luckyluck - 21-05-2011, 10:36

fj_mike napisał/a:

właśnie próbowałem wiązać krawat - przy pomocy YouTube - na węzeł windsorki, ale zostanę chyba przy prostym :mrgreen:

Zostań przy prostym, tzn. przy pojedynczym węźle. Węzłów podwójnych już dawno się nie wiąże. Poza tym do podwójnego wymagana jest koszula z włoskim kołnierzykiem.

Mare - 22-05-2011, 00:12

No... na nowych amorkach teraz ładnie jeździ. Nie buja już jak na łóżku wodnym heheh ;p
fj_mike - 23-05-2011, 10:35

Jestem :mrgreen:

Krawat zawiązany na pojedynczy węzeł, komunia udana, wczorajsze urodziny syna też ;)

Foto starego (aż rocznego) banana:


Na zdjęciu widać uszkodzenie osłony gumowej wahacza. Guma na tulei poodklejała się już na brzegach.
Dorobiłem sobie teorię do tego :mrgreen:
W styczniu wymieniałem łożysko koła przód i podejrzewam, że paprole (które też nie skręciły końcówki drążka) używali brechy na osłonie gumowej do wypięcia sworznia. Miejsce uszkodzenia by pasowało. Drugi wahacz trzyma się solidnie.

Czasami dochodzą stuki z amorków na nierównościach, zanabyć zestawy naprawcze górnego mocowania amorków. Poza tym zawieszenie pracuje fajnie :P

Mare - 23-05-2011, 11:10

Gdzie się nie obejrzeć to pro warsztaty... nie ma co. Ja postanowiłem. Od dziś wszystko robie sam. No chyba, że trzeba będzie coś prasować :)
fj_mike - 23-05-2011, 15:53

Z nawału eventów jakie miałem w ostatni łikend zapomniałem napisać o regenerowanym sworzniu. Nie szło go ruszyć ani trochę, nawet nie drgnął. Posłuży dłużej niż Yamato.

Podziękowania dla Rafal_Szczecin który popchnął temat z regeneracją sworznia i zdążyłem go założyć przed wyjazdem.

Wszyc - 23-05-2011, 16:15

eeee to tak wygląda nie nadający się już do użytku wahacz? :P kurde muszę wymienić wszystkie :mrgreen:
Rafal_Szczecin - 23-05-2011, 16:43

fj_mike napisał/a:

Podziękowania dla Rafal_Szczecin który popchnął temat z regeneracją sworznia i zdążyłem go założyć przed wyjazdem.


spoko loko .
gosc naprawde porzadnie rzezbi te sworznie. :wink:

Hugo - 23-05-2011, 20:27

fj_mike napisał/a:
Foto starego (aż rocznego) banana:
To musi być YAMATO...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group