To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4 E88A 92-96 - poszukuję gala 4x4

Saqu - 05-10-2011, 08:21

ten srebrny w dodatku sedan :D
Wojciech Bogacz - 05-10-2011, 20:14

Saqu napisał/a:
ten srebrny w dodatku sedan :D


Jakby nie te czarne skóry to autko byłoby idealną kopią mojego Gala :) Jak się jednak uda to i u mnie wylądują skóry :) Tak się tylko zastanawiam, czy by sobie koloru nie zmienić... może jakiś lekko bardziej wściekły...

davyjohn - 05-10-2011, 23:04

Tak się składa że zarówno z właścicielem tego niekompletnego rozmawiałem dwa tygodnie temu a z tym z pękniętą szybą wczoraj. Dzisiaj dostałem komplet zdjęć i planuję w weekend uderzyć do Wrocławia.
Wszyc - 06-10-2011, 03:27

szkoda że kiedyś nie pomyślałem i od mitsu_pl nie wziąłem z białego E88A tylnych sanek zawieszenia z dłuższymi szpilkami i bak paliwa :roll:
Bo napędów to biały chyba nie miał sprawnych a nawet jeśli to Michał by napędów nie oddał hehe :twisted:

Ale same sanki i bak to już zawsze jakiś postęp do przodu :P

mitsu_pl - 06-10-2011, 09:36

Krzysiu, jeszcze to mamy... tyle, że ciężko się z tym rozstać, leży tak "na wszelki wypadek"... Co do napędów masz rację nie było w białym. Zbiornik paliwa tez jest, ale on lepiej żeby został, bo o uszkodzenie w takich warunkach nie problem, z tymi sankami jeszcze pomyślimy ;)
Wszyc - 06-10-2011, 16:49

Ale pewnie nie masz już szpilek z sani co nie? te co wystają z nadwozia bo te szpilki w 4x4 są dłuższe trzeba wyciąć od góry by wyjąć pewnie poszły razem z budą na żyletki jak przypuszczam więc i tak sobie sanek nie przemontuje :P

Tak muszę je wyciąć
http://i290.photobucket.c...sh/feb09046.jpg

Muszę

http://i290.photobucket.c...bframebolts.jpg

Szpilkę A wsadzić w miejsce szpilki C a w miejscu A wstawić dłuższą szpilkę z 4x4
a szpilkę B wyciąć kompletnie lub przewiercić dziurę w sankach na nią :P

I wtedy mi sanki będą pasować od 4x4 :P

davyjohn - 26-10-2011, 08:59

Pojawiło się kolejne:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C21250978.html

Wojciech Bogacz - 26-10-2011, 18:20

davyjohn napisał/a:
Pojawiło się kolejne:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C21250978.html


Nooo - ładny - srebrny sedanik 1993r - dokładnie jak mój - tylko nosek ma nieco ładniejszy bo nikt mu nigdy nie przyłożył chyba albo ładnie zrobiony heh. Kurczę - muszę u swojego też to chyba poprawić...

szpala85 - 26-10-2011, 20:57

co...coooo.. co to jest w tym galu na zegarach oznaczone jako " SPORT" i " TOUR" ????
Wojciech Bogacz - 26-10-2011, 21:01

szpala85 napisał/a:
co...coooo.. co to jest w tym galu na zegarach oznaczone jako " SPORT" i " TOUR" ????


Pojęcia nie mam - mi się to nie świeci - zgaduję jednak, że chodzi o ECS - w trybie "twardym" pewnie świeci się SPORT a w trybie "miękkim - czy komfort jak ja go nazywam) jest "TOUR" - w sumie mógłbym w instrukcję zerknąć ale niestety niemieckiego nie znam i musiałbym ze słownikiem to robić heh.

szpala85 - 26-10-2011, 21:15

moze to głupie ale dopiero teraz sie dowiedzialem ze te gale mialy ECS :oops: ......


btw. widze ze swieci sie kontrolka od ABS , wiec czujnik uwalony w którymś kole za pewne :wink:

jacek11 - 26-10-2011, 22:35

Wojciech Bogacz napisał/a:
Pojęcia nie mam - mi się to nie świeci - zgaduję jednak, że chodzi o ECS - w trybie "twardym" pewnie świeci się SPORT a w trybie "miękkim - czy komfort jak ja go nazywam) jest "TOUR" - w sumie mógłbym w instrukcję zerknąć ale niestety niemieckiego nie znam i musiałbym ze słownikiem to robić heh.

Dokładnie tak jak piszesz 8)

Wojciech Bogacz - 26-10-2011, 23:13

Tak w ogóle ostatnio pytałem w ASO w Krakowie o ceny oryginalnych regulowanych amorków do mojego Gala i kosztują po 600 zł sztuka - nie tak źle... sądziłem, że będzie dwa razy tyle - może kiedyś jakbym nie miał co robić to sobie takie założę heh.
Frost - 26-10-2011, 23:54

mi Wojtas powiedzieli w GW po 1000zł za szt :D i 2 miechy czekania, parsknąłem śmiechem w twarz sprzedawcy bo sie mądrzył i wyszedłem :D a nawet nie wiedział że był galant z AWD :D
Wszyc - 27-10-2011, 12:48

Szpala to i tak biedniejsza wersja :P

Lepsza ma 4 lampki na desce EX-HI, HIGH, SPORT i ALARM

Działa w opcji Auto i Sport
Na auto ustawia się na komfort i tylko usztywnia na złych drogach i dużych prędkościach
Na sport podobnie tylko że o wiele sztywniej
Do tego w trybie Auto ustawia wysokość samochodu w zależności od warunków :)
- normal
- high ( wyżej od 30mm od pozycji normal) na drogach wyboistych przy małych prędkościach
- low ( niżej o 10mm od pozycji normal) przy wyższych prędkościach

Można wybrać w trybie auto opcje High
- auto będzie zawsze utrzymywało wysokość 30mm wyższą niż normalna w przedziale prędkości od 0 do 60km/h

Można też wybrać opcje EXTRA HIGH
- i auto podniesie się o 50mm ( działa tylko w przedziale prędkości od 0 do 20km/h)
Ale producent zaleca używanie tej opcji w celach oczyszczenia nadkoli albo montażu łańcuchów :P

Lampka Alarm to lampka ostrzegająca o problemie z układem ECS



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group