To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Ja_good & CB5A

Ja_good - 08-07-2012, 16:18

zdjecie z przed conajmniej 2 tygodni :P
wyczyczone auto mialem, bo na GT academy lecialem do katowic i nie chcialem by sie usywfilo, bo pylki lataly i kosili trawe :P

BTW co moze oznaczac/dlaczego dzieje mi sie tak ze pod maska przepala mi sie bezpiecznik od ECI :?: \czyzby pompa znow powiedziala papa :?:

diabełek - 29-07-2012, 14:41

pucujesz i dbasz o niego :P hehe tak jak ja o swojego złomka co tydzień mycie wosk i sprzątanie środka ;p
Ja_good - 29-07-2012, 18:39

gdzies mnie znow widzial :?: trzeba bylo zagadac... ja cie juz kilka razy widzialem ok 7 rano ale zawsze juz z pod bloku wyjezdzales ;)
diabełek - 30-07-2012, 08:59

a no widzisz ja cie widzę a ty mnie nie :P a to biały bardziej wpada w oko :P a spieszyłem się i nie było czasu żeby zagadać.

a powiedz mi czy Browar pracuję albo coś na przeciwko cerfura na witosa bo kiedyś tam byłem jeszcze saxem i robiłem zbieżność i widziałem właśnie colta czarnego to chyba jego i jak coś można tam części odebrać z gsr ?? bo się przymierzam do szyby czołowej i może czegoś innego... ;]

Ja_good - 02-08-2012, 15:13

Co do ostatniego mojego pytania o przepalanie sie bezpiecznika pod maska opisanego ECI. Wynien byl przekaznik pompy w konsoli srodkowej. Dobrze ze nie mam radia i udalo sie go szybko podmienic i auto odpalilo. Juz prawie 2 tygodnie chodzi bezproblemowo. Podziekowania dla Browara za hol , czesci i wsparcie oraz mkm-a za idalnie naprowadzenie na trop :-)
Tak jak pisałem wczesniej, mam juz progi do kpl. Niedlugo powalczmy z ruda,wlepe z dachu musze zerwac i bede chcial zmienic kolor :-D

rosomak1983 - 02-08-2012, 21:00

Ja_good napisał/a:
wlepe z dachu musze zerwac

jestem za.

Ja_good - 19-08-2012, 17:18

Trzeba jakiegos upa zrobic bo galanty wyparly juz prawie wszytskie "fajne" auta z pierwszej strony :lol:

Z ostatnich pierdol to poprawilem sobie lewe przednie nadkole bo po zmianie blotnikow na nierownosciach mialo tendencje do "strzelania" oraz z ciekawosci pierwszy raz pobawilem sie regulacja twardosci amortyzatorow z przodu. Okazalo sie ze oba mialy jeszcze pol obrotu zapasu do maxa. Sprawdzilem tez najmiększe ustawienie, ale to nie dla mnie :lol: - walilem podloga o hopy na osiedlu, tak wiec teraz przod jest ustawiony na max i jest lepiej niz bylo 8)

Ponad to lancer po przerwie zwiazanej z przekaznikiem przeszedl przeglad- ledwo ledwo wjechal na rolki...braklo doslownie milimetrow( browar ma zdjecie ). Pan diagnosta jednek delikatnie manewrowal i obylo sie bez strat. Zwrocil tez uwage na "fajne" wnetrze i stwierdzil ze jezeli to auto ma jezdzic tak jak wyglada, to zeby na przyszly sezon zainwestowac w nowe przewody hamulcowe- wiec byc moze oplot wskoczy, zobaczymy.

No i w sumie na koniec, to juz drugi raz misiek zobaczyl ladny przebieg :)


Uploaded with ImageShack.us

Kleju - 19-08-2012, 20:17

A co to za kontrolka po prawej stronie, świecąca na zielono? Czy coś się odbija :D
Ja_good - 19-08-2012, 20:34

za chwile pojde zrobic foto tej kontrolki z bliska :wink:

o prosze :)


Uploaded with ImageShack.us

Nie mam pojecia co ona sygnalizuje i kiedy sie zapala w EVO. U mnie gasnie po wlaczeniu przeciwmglowych tylnych :lol:

rosomak1983 - 19-08-2012, 20:59

to oznacza turbine czyli pokazuje albo ze jest doładowanie albo cos takiego. hmm no własnie Ja-good cos przed nami ukrywasz :P
Ja_good - 19-08-2012, 21:08

rosomak1983 napisał/a:
to oznacza turbine

to raczej oczywiste 8) :roll: ptanie własnie "tylko" co ona sygnalizuje :?:
w sumie chyba lewy moglby udzielic odpowiedzi :mrgreen:

rosomak1983 - 19-08-2012, 21:56

Ja_good napisał/a:
to raczej oczywiste ptanie własnie "tylko" co ona sygnalizuje

no a co moze sygnalizowac skoro na samej turbinie nie ma zadnych czujników :lol:
Doładowanie, przeładowanie badz brak doładowania.

Kleju - 20-08-2012, 00:01

Ja_good napisał/a:
ptanie własnie "tylko" co ona sygnalizuje


Zapytam kumpla który u Waszych znajomych w Nysie składa Evki ;)
Wg mnie potencjalnych odpowiedzi może być dużo :D Być może jest odpowiedzialna za jakieś elektrozawory, egt, czujniki temp/ciśnienia/podciśniena, a może pokazuje że turbina już ostygła i można wyłączyć silnik i tak dalej sobie dywaguje :D U mnie jest też taka biedna kontrolka, można powiedzieć prosty EGT, czyli kontrolka przegrzania wydechu :biggrin:

Ja_good napisał/a:
U mnie gasnie po wlaczeniu przeciwmglowych tylnych


hehe tutaj trzeba uważać :lol: Ja jak założyłem przełącznik zespolony z europejczyka do wiązki z cyborga, to jak włączyłem światła pozycyjne to uruchamiał się kierunkowskaz, a jak włączyłem kierunkowskaz, to palił się bezpiecznik od świateł drogowych :mrgreen: A kostki wszystkie takie same :D Dziwni Ci japończycy ;)

A masz kontrolkę przegrzania wydechu???

Ja_good - 20-08-2012, 00:46

rosomak1983 napisał/a:
Ja_good napisał/a:
to raczej oczywiste ptanie własnie "tylko" co ona sygnalizuje

no a co moze sygnalizowac skoro na samej turbinie nie ma zadnych czujników :lol:
Doładowanie, przeładowanie badz brak doładowania.

bardzo krotkowzrocznie postrzegasz niektore sprawy. To ze reczny zaswieci sie podczas jazdy nie koniecznie oznacza ze masz zaciagniety :lol:

Kleju napisał/a:
A masz kontrolkę przegrzania wydechu???

po lewej stronie... taka sama jak Ty :wink:

u mnie na szczescie po zapaleniu przeciwmglowych nic poza zgasnieciem kontrolki sie nie dzieje :wink:

rosomak1983 - 20-08-2012, 03:01

Ja_good napisał/a:
bardzo krotkowzrocznie postrzegasz niektore sprawy. To ze reczny zaswieci sie podczas jazdy nie koniecznie oznacza ze masz zaciagniety :lol:

Niedorzeczne porównanie. Kontrolka płynu hamulcowego (abstrahujac jesli juz chcesz porównywac to na jej ikoncie nie ma nawet narysowanego hamulca recznego) informuje o poziomie płynu hamulcowego a przyczyn jego wahan moze byc kilka. Czujnik wskazuje dany stan rzeczy i ja wogole nie wchodziłem w temat co ten stan rzeczy wywołuje.
Powiedzmy ze ta kontrolka oznacza jakies tam cisnienie w dolocie (duze, małe, prawidłowe etc) którego tez moze byc kilka przyczyn a czujnik mierzy tylko stan faktyczny. Zupełnie nie w tym sens. :lol:

Ja w kazdym badz razie obstawiam ze kontrolka ta oznacza prawdłowe doładowanie bo jest zielona 8) Chyba ze potem jest czerwona to wtedy wiadomo cos zlego sie dzieje (przeładowanie) :P W aucie doładowanym musi byc jakies info o booscie na tych zegarach nie ma niczego innego co moze za to odpowiadac. Logika panowie, logika...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group