To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wyciek oleju

Marcino - 25-11-2020, 17:22

Może to pokrywy cieknie i sączy się na dół. Tez tak miałem.
savagger995 - 25-11-2020, 21:17

uszczelniana już była może jest pogięta i się sączy. Wymienię tą uszczelkę raz jeszcze dużo z tym roboty nie ma

[ Dodano: 25-11-2020, 21:22 ]
Faza napisał/a:
Koło pasowe odkręcasz udarem, gorzej z przykręceniem jak masz automat bo albo strzelisz udarem tak żeby się dokręciło ale nie urwało gwintu w wale albo blokujesz koło zamachowe i wtedy dokręcasz. W manualu wystarczy 5 bieg i hamulec.
Osłonę po prostu odkręcasz, tak jak te górne - filozofii nie ma.
Trzeba sobie jeszcze odłączyć wtyczkę czujnika położenia wału i przecisnąć ja przez obudowę, oraz wyjąć rurkę bagnetu.
Jednak zdajesz sobie sprawę, że do wymiany uszczelniacza wału musisz zdjąć rozrząd?
Wtedy trzeba też odkręcić łapkę na napinacz alternatora, oraz tę dużą łapę pod nim co zasłania napinacz rozrządu i trzyma alternator od dołu.
Zrzucasz rozrząd, wyciągasz zębatkę na wale, wymieniasz uszczelniacz i składasz w odwrotnej kolejności.

Skrzynia manualna. Udar zakupiłem niedawno więc się przyda wreszcie. Samemu tego uszczelniacza bym nie wymieniał właśnie przez rozrząd. Przy wymianie uszczelniacza wałka 1,5 miesiąca temu był wymieniony pasek a całość rozrządu rok temu. :evil:

Marcino - 26-11-2020, 09:38

savagger995 napisał/a:
Przy wymianie uszczelniacza wałka 1,5 miesiąca temu był wymieniony pasek a całość rozrządu rok temu.

Uszczelniacz był robiony z rozrządem? Jak bym wymieniał uszczelniacz wałka to zrobił bym już wszystkie 3 bo koszt niewielki przy całej robocie.

savagger995 - 26-11-2020, 20:20

Mechanik twierdził ,że nie ma sensu wymieniać zaufałem mu
Krzyzak - 27-11-2020, 13:28

bardzo mały - właśnie kupiłem FPM corteco po 15zł/sztuka a ACM są 2x tańsze
savagger995 - 27-11-2020, 21:29

Marcino napisał/a:
savagger995 napisał/a:
Przy wymianie uszczelniacza wałka 1,5 miesiąca temu był wymieniony pasek a całość rozrządu rok temu.

Uszczelniacz był robiony z rozrządem? Jak bym wymieniał uszczelniacz wałka to zrobił bym już wszystkie 3 bo koszt niewielki przy całej robocie.


Uszczelniacz wałka od strony grodzi był robiony założony Ori z hyundai. Wtedy było widać że na kole pojawiał się olej teraz na kole go nie ma. Może teraz puszcza druga strona sprawdzę jak będę w Polsce

sato - 04-06-2022, 07:46

Przymierzam się do wymiany uszczelki podstawy filtra oleju (z chłodniczą). Czy podczas wymiany, wymagany jest demontaż tych węży od wody, czy da się zrobić bez tego?

[ Dodano: 04-06-2022, 08:33 ]
Oczywiście chodzi mi o to czy płyn chłodniczy wymaga przy tej wymianie spuszczenia...

MichciuGT - 04-06-2022, 08:34

Z tego co pamiętam nie trzeba zdejmować tych dwóch węży płynu chłodniczego, wystarczy odkręcić filtr, a później centralną śrubę która trzyma cały wymiennik przylegający do bloku silnika

ten wymiennik ciepła jest super rozwiązaniem w galancie i bardzo prosto wymienia się o-ring, w oplach jest problem z wymianą uszczelki / wymiennika ciepła, tam trzeba demontować kolektor wydechowy - co bywa problematyczne bo nakrętki / szpilki się urywają



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group