To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - My Blu Gal by M6riano

tomasek - 09-08-2011, 07:14

Na morską głębię z dodatkiem zielonego :mrgreen:
m6riano - 09-08-2011, 20:42

tomasek6 napisał/a:
Na morską głębię z dodatkiem zielonego :mrgreen:

TAKI WUJ JAK SŁONIA NOS...;-)
ps. stare podświetlenie:


nowe:


I nowa kiera:

sveno - 09-08-2011, 20:57

przeniosłeś manetkę od tempomatu?
m6riano - 09-08-2011, 21:57

:oops: narazie nie...może kiedy indziej..jakoś bez tego mogę się obejść..
m6riano - 19-08-2011, 16:41

Trochę ładnej pogody i kilka dni na działce nie pozwoliły mi bezczynnie siedzieć:
chciałem wymienić przepalona ledówke w prawej pozycji oraz sprawdzić co jest nie halo z klaksonem, więc musiałem zdjąć grilla oraz lampy oraz oczywiście urwać 6 na 8 śrub je mocujących (trzy na cztery w każdej lampie):





przy okazji zdjąłem i przeczyściłem dolot powietrza:

oraz zabezpieczyłem ogniska rdzy na pasie przednim...


...a klakson jak nie działał(poprawnie, bo tak to trąbi ale wtedy kiedy on chce, nie ja)
tak nie działa..;-)

Zielu - 19-08-2011, 18:25

Ze śrubami to standardowo-zawsze się urywają; teraz tylko delikatnie rozwiercić i będzie cacy :)
Jeśli chodzi o klakson, mogło przerdzewieć w środku albo masz coś się zwiera w podłączeniu w nowej kierownicy.

m6riano - 19-08-2011, 18:29

1.Otwory rozwiercone, śruby założone nowe takie 8,8 to chyba twardsze niż zwykłe, więc chyba dłużej wytrzymają
2. w kierze wszystko oki..po prostu na przewodach nie wiadomo skąd jest te 2,5 wolta które wzbudza trąbika...jak włącze klakson to normalnie sie pojawia 12wolt..jak puszcze..znowu spada do 2 z kawałkiem i powoli opada nawet do 2,2...
Jak chcesz wpadnij jutro na spota na bemo to ci pokaże ock.

Zielu - 19-08-2011, 18:32

Właśnie przymierzam się do tego spota ale nie wiem czy dam radę jutro... :oops: W każdym razie na którymś w końcu się pojawię, najlepiej z Lancerem :)
sveno - 19-08-2011, 18:34

Zielu175 napisał/a:
Ze śrubami to standardowo-zawsze się urywają
Jak to? Ja już 4 razy demontowałem obydwie lampy i najmniejszych problemów nie miałem
m6riano - 19-08-2011, 18:44

Mój był po lekkim dzwonie to raz a dwa że 2 lata temu był u partacza-lakiernika-potaniości, więc może on dał jakieś słabe śruby pordzewiałe...
ps
Zielu175 napisał/a:
najlepiej z Lancerem :)

wpadaj czymkolwiek...nawet beleczym..;-)
http://www.youtube.com/watch?v=a1rMQG10yUQ
ważne żebyś miał czym "polać";-)

Zielu - 19-08-2011, 18:49

To akurat zależy od egzemplarza, ja rozkręcając wszystkie blachy w swoim Lancerze urwałem może z 2 śruby..a z kolei rozbierając Lancera GTi którego kupiłem głównie dla silnika, poukręcałem większość śrub, pomimo delikatnego wykręcania, wd-40 itd. Też fakt że buda w nim praktycznie się rozsypywała..

m6riano, skąd Ty bierzesz takie filmiki, heh? :lol:

m6riano - 19-08-2011, 19:05

przypadek..czysty przypadek...;-)
robertdg - 19-08-2011, 19:06

Sprawdź przekaźnik klaksonu manual plik 54.pdf strona 54
m6riano - 19-08-2011, 19:21

przekaźnik klika jak włączam...czyli działa...skąd tam może być 2,5V?
ps. w manualu jest pokazany jakiś przekaźnik "anti-thieft" obok tego od "horna"..może to wyzwala jakieś niższe napięcie czy coś...gdzieś tam widziałem taki kabelek z taką okrągłą końcówką jak krańcówka do alarmu ale go wywaliłem...

robertdg - 19-08-2011, 19:57

m6riano napisał/a:
anti-thieft
przeciwkradzieżowy


Ogólnie wedle schematów miejsca na klakson są 2 jedno koło reflektora przed chłodnicami, drugie pod tym samym reflektorem za zderzakiem, dlatego pisałem abys sprawdził ten przekaźnik, bo to dziwne ze tam jest napiecie, ogladajac schematy (258strona w workshop'ie electriocal wiring) nic nie wsdkazuje na to aby mia;lo sie tam pojawiac napiecie szczatkowe



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group