Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Anonymous - 15-02-2012, 23:04
ano ja mówiłem że będziesz trąbić bo mi się czasem zdarzało widocznie trzymamy kierownicę w inny sposób
Torp12 - 06-03-2012, 22:12
Dyg dyg odkopuje temat:) Dol drugiej strony to juz lekka przesada:)
Generalnie nie mialem czasu nic grzebac, a ze nic wielkiego sie nie dzieje to smigalem:)
Ale dosc tej nudy:) Ruszam z kopyta:D Operacja "wzmacniajaca" ma sie rozpoczac w piatek, a potem lakiernik do zderzaków i paru poprawek, a potem ktoś do zawiechy:)
Żeby nie było ze z kopyta to tylko słowa to dzisiaj wybrałem się na zakupy, poszedłem po całości;) Chociaż na fotce nie ma jeszcze wszystkiego;)
Z ważniejszych rzeczy: amory KYB made i Japan, łozyska przod Kanaco ( w pudełkach oryginałów), komplenty rozrząd na tym co najlepsze (pudełka ruville ale w środku KOYO i NTN), jak widac skusilem sie tez na DENSO TT:)
GO GO GO:)
deejay - 06-03-2012, 22:21
Poniosło cie troche Partyk
Widze ze chyba "główka " sie szykuje w góre , jakie plany ?
Torp12 - 06-03-2012, 22:25
deejay napisał/a: | Poniosło cie troche Partyk
Widze ze chyba "główka " sie szykuje w góre , jakie plany ? |
:D:D
W sumie to pudełka zajmuja ze 3 razy wiecej miejsca niz same graty:) Sie wydaje sporo a tak naprawde to tylko amory łozyska rozrzad i uszczelki;)
Ano główka idzie do drobnej obróbki:)
Chciałem jeszcze dobrać kolektor rurowy, ale narazie zobaczymy co wyjdzie z głowicy;)
deejay - 06-03-2012, 22:44
Cytat: | Ano główka idzie do drobnej obróbki:) |
Tzn. kpl. i planownie do granic mozliwości ?
Torp12 - 06-03-2012, 22:46
deejay napisał/a: | Cytat: | Ano główka idzie do drobnej obróbki:) |
Tzn. kpl. i planownie do granic mozliwości ? |
Planowanie raczej tylko lekkie, co by dobrze sie potom ulozyla;)
deejay - 06-03-2012, 22:54
Torp12 napisał/a: | Planowanie raczej tylko lekkie, co by dobrze sie potom ulozyla;) |
Jak jest planowana , to musi sie dobrze ułożyc , możesz sie pokusić o większe "liznięcie" głowicy to bedzie miało efekty na Km . Ja tak zrobiłem jak miałem swojego EA2 i poczułem róznice pod pedałem
Tutaj kilka fotek .
Torp12 - 06-03-2012, 23:07
deejay napisał/a: |
Jak jest planowana , to musi sie dobrze ułożyc , możesz sie pokusić o większe "liznięcie" głowicy to bedzie miało efekty na Km . Ja tak zrobiłem jak miałem swojego EA2 i poczułem róznice pod pedłem
|
Bartku ale jak rozumiem Ty robiles jej "zwykły" remont i poprostu szlif??
deejay - 06-03-2012, 23:17
Torp12 napisał/a: | "zwykły" remont i poprostu szlif?? |
Tak , ale z tego co pamietam to ściągneli ok 4 setek na szlifierni .
Torp12 - 06-03-2012, 23:34
Tak , ale z tego co pamietam to ściągneli ok 4 setek na szlifierni .[/quote]
No wlasnie a ja nie robie remontu tylko poprawianie fabryki:) Z tej operacji beda kunie;)
deejay - 06-03-2012, 23:56
Torp12 napisał/a: | Z tej operacji beda kunie;) |
Porting plus polerka ?
Torp12 - 07-03-2012, 11:50
deejay napisał/a: | Porting plus polerka ? |
Si:) Do tego bedzie elegancko hamownia przed i po, z lekkim dostrojeniem:)
SPIDER-ek - 08-03-2012, 17:15
Patryk widzę że ostra jazda bez trzymanki się zapowiada. Nieźle szalejesz na wiosnę, jaki budżet? a ile Cię już to szarpnęło po kieszeni?
sveno - 08-03-2012, 17:22
SPIDER-ek napisał/a: | a ile Cię już to szarpnęło po kieszeni? | podejrzewam, że taniej było by kupić angola V6 i swapować +30KM pewne a dźwięk V6 dostajesz gratis
SPIDER-ek - 08-03-2012, 17:33
sveno, ooo zmiany avatara:) hehe wszędzie tylko zmiany:) co się porabia.
Masz rację z tym V6, ale Patryk lubi 2.0, pomimo tego że pewnie będzie po remoncie palił tyle ile V6:)
|
|
|