To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Anonymous - 15-02-2012, 23:04

ano ja mówiłem że będziesz trąbić bo mi się czasem zdarzało widocznie trzymamy kierownicę w inny sposób :P
Torp12 - 06-03-2012, 22:12

Dyg dyg odkopuje temat:) Dol drugiej strony to juz lekka przesada:)

Generalnie nie mialem czasu nic grzebac, a ze nic wielkiego sie nie dzieje to smigalem:)

Ale dosc tej nudy:) Ruszam z kopyta:D Operacja "wzmacniajaca" ma sie rozpoczac w piatek, a potem lakiernik do zderzaków i paru poprawek, a potem ktoś do zawiechy:)

Żeby nie było ze z kopyta to tylko słowa to dzisiaj wybrałem się na zakupy, poszedłem po całości;) Chociaż na fotce nie ma jeszcze wszystkiego;)



Z ważniejszych rzeczy: amory KYB made i Japan, łozyska przod Kanaco ( w pudełkach oryginałów), komplenty rozrząd na tym co najlepsze (pudełka ruville ale w środku KOYO i NTN), jak widac skusilem sie tez na DENSO TT:)

GO GO GO:)

deejay - 06-03-2012, 22:21

Poniosło cie troche Partyk :roll: :mrgreen:
Widze ze chyba "główka " sie szykuje w góre , jakie plany ?

Torp12 - 06-03-2012, 22:25

deejay napisał/a:
Poniosło cie troche Partyk :roll: :mrgreen:
Widze ze chyba "główka " sie szykuje w góre , jakie plany ?


:D :D:D
W sumie to pudełka zajmuja ze 3 razy wiecej miejsca niz same graty:) Sie wydaje sporo a tak naprawde to tylko amory łozyska rozrzad i uszczelki;)

Ano główka idzie do drobnej obróbki:)
Chciałem jeszcze dobrać kolektor rurowy, ale narazie zobaczymy co wyjdzie z głowicy;)

deejay - 06-03-2012, 22:44

Cytat:
Ano główka idzie do drobnej obróbki:)


Tzn. kpl. i planownie do granic mozliwości ?

Torp12 - 06-03-2012, 22:46

deejay napisał/a:
Cytat:
Ano główka idzie do drobnej obróbki:)


Tzn. kpl. i planownie do granic mozliwości ?


Planowanie raczej tylko lekkie, co by dobrze sie potom ulozyla;)

deejay - 06-03-2012, 22:54

Torp12 napisał/a:
Planowanie raczej tylko lekkie, co by dobrze sie potom ulozyla;)


Jak jest planowana , to musi sie dobrze ułożyc :wink: , możesz sie pokusić o większe "liznięcie" głowicy to bedzie miało efekty na Km . Ja tak zrobiłem jak miałem swojego EA2 i poczułem róznice pod pedałem :wink:

Tutaj kilka fotek .




Torp12 - 06-03-2012, 23:07

deejay napisał/a:


Jak jest planowana , to musi sie dobrze ułożyc :wink: , możesz sie pokusić o większe "liznięcie" głowicy to bedzie miało efekty na Km . Ja tak zrobiłem jak miałem swojego EA2 i poczułem róznice pod pedłem :wink:



Bartku ale jak rozumiem Ty robiles jej "zwykły" remont i poprostu szlif??

deejay - 06-03-2012, 23:17

Torp12 napisał/a:
"zwykły" remont i poprostu szlif??


Tak , ale z tego co pamietam to ściągneli ok 4 setek na szlifierni .

Torp12 - 06-03-2012, 23:34

deejay napisał/a:


Tak , ale z tego co pamietam to ściągneli ok 4 setek na szlifierni .[/quote]

No wlasnie a ja nie robie remontu tylko poprawianie fabryki:) Z tej operacji beda kunie;)

deejay - 06-03-2012, 23:56

Torp12 napisał/a:
Z tej operacji beda kunie;)


Porting plus polerka ?

Torp12 - 07-03-2012, 11:50

deejay napisał/a:
Porting plus polerka ?


Si:) Do tego bedzie elegancko hamownia przed i po, z lekkim dostrojeniem:)

SPIDER-ek - 08-03-2012, 17:15

Patryk widzę że ostra jazda bez trzymanki się zapowiada. Nieźle szalejesz na wiosnę, jaki budżet? a ile Cię już to szarpnęło po kieszeni?
sveno - 08-03-2012, 17:22

SPIDER-ek napisał/a:
a ile Cię już to szarpnęło po kieszeni?
podejrzewam, że taniej było by kupić angola V6 i swapować :) +30KM pewne a dźwięk V6 dostajesz gratis :)
SPIDER-ek - 08-03-2012, 17:33

sveno, ooo zmiany avatara:) hehe wszędzie tylko zmiany:) co się porabia.

Masz rację z tym V6, ale Patryk lubi 2.0, pomimo tego że pewnie będzie po remoncie palił tyle ile V6:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group