To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Pajęcza sieć na Mitsu by SPIDER-ek

Hugo - 01-02-2012, 07:46

robertdg napisał/a:
Ja bym kupił łaczniki CTR
Tylko takie albo ori. YAMATO to najgorszy wybór. Na foto widać, ze to ten szajs co miałem u siebie. Prawdziwe części YAMATO są koloru czarnego.
SPIDER-ek - 01-02-2012, 09:05

Panowie, co do łączników to się okaże ile wytrzymają. A jak nie wytrzymają to się wymieni:) żaden problem.

Można było by zminimalizować wydatki, gdybym sam sobie skompletował części i dostarczył mechanikowi. Ale jakoś nie miałem na to czasu.

KaWu - 01-02-2012, 13:17

robertdg napisał/a:
Ja bym kupił łaczniki CTR, u mnie Yamato wytrzymały 25tyś km i wyrobił się jeden


Ciekawe ile u mnie pociagnie.

Hugo napisał/a:
YAMATO to najgorszy wybór.


U mnie lewy tył jest Yamato i do dziś jest ~11600 km przebiegu na nim.

Hugo - 01-02-2012, 14:08

KaWu napisał/a:
U mnie lewy tył jest Yamato i do dziś jest ~11600 km przebiegu na nim
U mnie wytrzymały tyle co u Roberta. Uważasz, że to dobry wynik?
KaWu - 01-02-2012, 14:24

Hugo napisał/a:
U mnie wytrzymały tyle co u Roberta. Uważasz, że to dobry wynik?


Oczywiscie ze nie. Oryginaly wytrzymuja spokojnie 100k km luzem. Oczywiscie zalezy tez jak i gdzie ktos jezdzi.

Andrew - 01-02-2012, 15:10

Ja mam z tyłu założone CTR i jakieś 15kkm przejechane po wymianie i jak narazie cisza :wink:
SPIDER-ek - 01-02-2012, 16:12

Ja tak zastanawiam się że te łączniki to taki błachostkowy element, że nawet gdyby pochodził te 20tyś, to wymiana nie jest jakoś bardzo skomplikowana.


A powiedzcie mi czy z przodu też łączniki wymienialiście już? Bo ja mam jeszcze orginały i wyglądają ok przy 191tyś.

Anonymous - 01-02-2012, 18:33

a interesował się ktoś z Was łącznikami TRW albo Lemfordera ? są dostępne w katalogach producentów gorzej z dostępnością w hurtowniach ale na zamówienie ściągną :P
robertdg - 01-02-2012, 19:35

Derpin, wybierając między tymi dwoma wybrałbym Lemfordera
KaWu - 01-02-2012, 21:16

SPIDER-ek napisał/a:
A powiedzcie mi czy z przodu też łączniki wymienialiście już? Bo ja mam jeszcze orginały i wyglądają ok przy 191tyś.


Jeszcze wygladaja na oryginalne, 230k km.

SPIDER-ek - 06-02-2012, 22:45

:) Właśnie zobaczyłem pisząc u sveno posta 999. Więc zdecydowałem że tego posta wstawię do siebie ........... 1000 post :) :)
SPIDER-ek - 05-03-2012, 12:32

WIOSNA idzie !!!!!!!!! :)

W związku z tym pojawił się wielki dylemat, dotyczący zmiany opon z zimowych na letnie.
Mam letnie 225/45/17 a zimowe 205/55/16.

I po jeździe zimowej chyba będę się skłaniał żeby przerzucić się na letnie R16 :) Chyba staję się dziadkiem, bo zaczynam przekładać komfort nad wyglądem.

Problem jest taki że trzeba kupić felgi i nowe opony, i pytanie jakie:)

Co sądzicie o tym?:
Opona:
http://www.oponeo.pl/dane...205-55-r16-91-w

Felga:
http://www.bopss.pl/defi_...pe,0,12735.html
lub
http://allegro.pl/felgi-v...2104420710.html
lub
http://allegro.pl/alu-fel...2150106743.html

Anonymous - 05-03-2012, 13:03

opony dobre, co do felg to tylko drugie bo pierwsze i ostatnie to "repliki" znanych felg które moim zdaniem by nie wyglądały w galu.
Bartek - 05-03-2012, 14:12

SPIDER-ek, polecam lekturę, zanim kupisz repliki:

http://jdmchicago.com/for...ead.php?t=20513

swinks_UK - 05-03-2012, 14:31

A oto co może się trafić jak standardowe alusy potraktujesz obróbką piecową (przykład z CVR4):




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group