Nasze Miśki - Pajęcza sieć na Mitsu by SPIDER-ek
Hugo - 01-02-2012, 07:46
robertdg napisał/a: | Ja bym kupił łaczniki CTR | Tylko takie albo ori. YAMATO to najgorszy wybór. Na foto widać, ze to ten szajs co miałem u siebie. Prawdziwe części YAMATO są koloru czarnego.
SPIDER-ek - 01-02-2012, 09:05
Panowie, co do łączników to się okaże ile wytrzymają. A jak nie wytrzymają to się wymieni:) żaden problem.
Można było by zminimalizować wydatki, gdybym sam sobie skompletował części i dostarczył mechanikowi. Ale jakoś nie miałem na to czasu.
KaWu - 01-02-2012, 13:17
robertdg napisał/a: | Ja bym kupił łaczniki CTR, u mnie Yamato wytrzymały 25tyś km i wyrobił się jeden |
Ciekawe ile u mnie pociagnie.
Hugo napisał/a: | YAMATO to najgorszy wybór. |
U mnie lewy tył jest Yamato i do dziś jest ~11600 km przebiegu na nim.
Hugo - 01-02-2012, 14:08
KaWu napisał/a: | U mnie lewy tył jest Yamato i do dziś jest ~11600 km przebiegu na nim | U mnie wytrzymały tyle co u Roberta. Uważasz, że to dobry wynik?
KaWu - 01-02-2012, 14:24
Hugo napisał/a: | U mnie wytrzymały tyle co u Roberta. Uważasz, że to dobry wynik? |
Oczywiscie ze nie. Oryginaly wytrzymuja spokojnie 100k km luzem. Oczywiscie zalezy tez jak i gdzie ktos jezdzi.
Andrew - 01-02-2012, 15:10
Ja mam z tyłu założone CTR i jakieś 15kkm przejechane po wymianie i jak narazie cisza
SPIDER-ek - 01-02-2012, 16:12
Ja tak zastanawiam się że te łączniki to taki błachostkowy element, że nawet gdyby pochodził te 20tyś, to wymiana nie jest jakoś bardzo skomplikowana.
A powiedzcie mi czy z przodu też łączniki wymienialiście już? Bo ja mam jeszcze orginały i wyglądają ok przy 191tyś.
Anonymous - 01-02-2012, 18:33
a interesował się ktoś z Was łącznikami TRW albo Lemfordera ? są dostępne w katalogach producentów gorzej z dostępnością w hurtowniach ale na zamówienie ściągną
robertdg - 01-02-2012, 19:35
Derpin, wybierając między tymi dwoma wybrałbym Lemfordera
KaWu - 01-02-2012, 21:16
SPIDER-ek napisał/a: | A powiedzcie mi czy z przodu też łączniki wymienialiście już? Bo ja mam jeszcze orginały i wyglądają ok przy 191tyś. |
Jeszcze wygladaja na oryginalne, 230k km.
SPIDER-ek - 06-02-2012, 22:45
Właśnie zobaczyłem pisząc u sveno posta 999. Więc zdecydowałem że tego posta wstawię do siebie ........... 1000 post :)
SPIDER-ek - 05-03-2012, 12:32
WIOSNA idzie !!!!!!!!!
W związku z tym pojawił się wielki dylemat, dotyczący zmiany opon z zimowych na letnie.
Mam letnie 225/45/17 a zimowe 205/55/16.
I po jeździe zimowej chyba będę się skłaniał żeby przerzucić się na letnie R16 Chyba staję się dziadkiem, bo zaczynam przekładać komfort nad wyglądem.
Problem jest taki że trzeba kupić felgi i nowe opony, i pytanie jakie:)
Co sądzicie o tym?:
Opona:
http://www.oponeo.pl/dane...205-55-r16-91-w
Felga:
http://www.bopss.pl/defi_...pe,0,12735.html
lub
http://allegro.pl/felgi-v...2104420710.html
lub
http://allegro.pl/alu-fel...2150106743.html
Anonymous - 05-03-2012, 13:03
opony dobre, co do felg to tylko drugie bo pierwsze i ostatnie to "repliki" znanych felg które moim zdaniem by nie wyglądały w galu.
Bartek - 05-03-2012, 14:12
SPIDER-ek, polecam lekturę, zanim kupisz repliki:
http://jdmchicago.com/for...ead.php?t=20513
swinks_UK - 05-03-2012, 14:31
A oto co może się trafić jak standardowe alusy potraktujesz obróbką piecową (przykład z CVR4):
|
|
|