To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

Torp12 - 20-03-2012, 22:01

Roch a powiedz skad Ci sie udalo wytrzasnac te fotele kiedys tam??:)
roch_27 - 20-03-2012, 22:15

import from JP
Marcino - 20-03-2012, 22:35

danino88 napisał/a:
Kawu vr praktycznie nie jeździłem na gazie, nie dało się go ustawić przez przestawiony rozrząd dlatego nie odpowiem jeszcze na Twoje pytanie :)

A ja dziś jechałem Sabem 9000 2.3 turbo 200km , z LPG, Reduktor silver lekko po tuningu i wtryski MagicJaet dysze 3.0 mm, przy 210km/h zmroziło reduktor, LPG miało -6C. W sumie jak na moc 50km z cylindra to idzie to całkiem nieżle. Myśle ze jak w VR4 jest podobna moc na cylinder, i bedzie Hana i mocniejszy reduktor to bedzie pieknie jedził na LPG.

Owczar - 20-03-2012, 22:50

To ktoś poszedł w instalację budżet... Ciekawe czy ma silnik na zapas? :) Przy tej mocy będzie szedł, ale co się dzieje w cylindrach to już inna sprawa. Silver nie wyrabia termicznie i ciśnieniowo. Nawet w galancie rozpędzając się od 0 do 210 można go zamrozić :)
Marcino - 20-03-2012, 22:56

Owczar napisał/a:
To ktoś poszedł w instalację budżet... Ciekawe czy ma silnik na zapas? :) Przy tej mocy będzie szedł, ale co się dzieje w cylindrach to już inna sprawa. Silver nie wyrabia termicznie i ciśnieniowo. Nawet w galancie rozpędzając się od 0 do 210 można go zamrozić :)

Przejechane już na tym zestawie 60kkm, SIlver jest dość mocno zdłubany, a licznikowo samochód ma ponad 300kkm. Wszystko jest tam z głową, nie ogarnął go niestety gazownik i kolaga to poprawiał.

danino88 - 20-03-2012, 22:58

Cytat:
A ja dziś jechałem Sabem 9000 2.3 turbo 200km , z LPG, Reduktor silver lekko po tuningu i wtryski MagicJaet dysze 3.0 mm, przy 210km/h zmroziło reduktor, LPG miało -6C. W sumie jak na moc 50km z cylindra to idzie to całkiem nieżle. Myśle ze jak w VR4 jest podobna moc na cylinder, i bedzie Hana i mocniejszy reduktor to bedzie pieknie jedził na LPG.


U Ciebie jest problem z reduktorem. Silver ma źle rozwiązany układ grzania i potrafi sie zamrozić podczas ciągłego obciążenia a tym bardziej na trasie gdzie wieje zimne powietrze w niego ;)

Bizi78 - 21-03-2012, 09:59

Marcino, mam nadzieję, że takiej prędkości nie rozwinąłeś na Polskich drogach, bo łamanie przepisów i jeszcze się tym chwalenie na forum, MM chluby nie przynosi :( .

Daniel, może podstawie ci mojego MSS i go trochę dopieścisz :mrgreen: .
Te dwa akumulatory na wcześniejszej fotce to co, będzie hybryda :wink: .

danino88 - 21-03-2012, 12:40

Cytat:
Daniel, może podstawie ci mojego MSS i go trochę dopieścisz :mrgreen: .


Spoko;) akurat mam pare rzeczy które można by wsadzić, np silnik, z tego co widziałem to pasuje 2.5V6, co Ty na to? :)

Cytat:
Te dwa akumulatory na wcześniejszej fotce to co, będzie hybryda :wink: .


no to akurat akumulatory na 24V, takie "zastępcze" 8) 8) 8)

satsun - 21-03-2012, 15:02

Trzeba było się popatrzeć, akumulatory są na 12V :)
Bizi78 - 21-03-2012, 22:25

danino88 napisał/a:
2.5V6, co Ty na to? :)

Może kiedyś, tylko pewnie dużo rzeźby: mocowanie silnika + skrzynia, półosie, heble, elektryka, zawieszenie itp. itd :rolleyes: .
Ale z drugiej strony starty spod świateł i miny innych jak ich objeżdża MSS byłyby bezcenne :D .

danino88 - 21-03-2012, 23:02

Cytat:
Trzeba było się popatrzeć, akumulatory są na 12V :)


możliwe, nie znam się na autach ciężarowych i akumulatorach ;)

Cytat:
Ale z drugiej strony starty spod świateł i miny innych jak ich objeżdża MSS byłyby bezcenne :D .


Dokładnie ;) więc temat warty świeczki ;)

danino88 - 25-03-2012, 09:26

Kucyki już wczoraj miały pierwszą jazdę testową. Wrażenia? Hmmm, co prawda jeździłem już vr4 jednak można powiedzieć że nie do końca nią jeździłem. Auto brzmi zupełnie inaczej a to dzięki 3 calowemu tłumikowi. Jak to Tomek (kochajj) powiedział "jest najgłośniejszy na wolnych obrotach" ale zaczyna mi się to podobać :) Działający układ AYC także pokazuje możliwości auta, a przede wszystkim trzymanie się drogi na 4 łapy. Oleje wymienione poza silnikiem który czeka do piątku i konserwacji miski olejowej wraz wspawaniem czujnika temperatury. Także do regulacji(sprawdzenia) pójdą hamulce na tyle bo coś trze tam obciera i trze oraz nie wiedzieć czemu prędkościomierz nie działa. Wczoraj brakło już czasu, bo siedzieliśmy z chłopakami do 5:30 rano i zostawiliśmy sobie te przyjemności na przyszły weekend. Zdjęć brak 8) 8) 8) W przyszły weekend autko wyjedzie z warsztatu to będą zdjęcia :)
sveno - 25-03-2012, 11:21

przeszczep pupy też robisz?
Saqu - 25-03-2012, 11:27

po mojemu czujnik temp oleju lepiej montować gdzieś w jego obiegu a nie w misce olejowej, pomiar będzie dokładniejszy
danino88 - 25-03-2012, 18:52

Cytat:
przeszczep pupy też robisz?


of course ale to za miesiac, dwa, niestety :(

Cytat:
po mojemu czujnik temp oleju lepiej montować gdzieś w jego obiegu a nie w misce olejowej, pomiar będzie dokładniejszy


też tak sądzę ale jeszcze w 100% nie wiadomo co i jak :) jest plan żeby zamontować w misce ale nie wiem czy na tym się skończy :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group