To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - mystek - Mitsubishi Mirage Turbo '89

Ja_good - 12-07-2012, 22:45

Jak dla mnie milion razy lepsze te felgi :P



15" pogon w cholere i kup nowe opony na OEMy ;)

mystek - 12-07-2012, 22:48

Też takie wrażenie odniosłem na początku, ale z czasem co raz bardziej mi się spodobały :) . Generalnie najchętniej założyłbym Ronal Turbo, ale na pieniądzach niestety nie leżę :P . Imo ciekawa alternatywa dla Ronali właśnie, a jak będzie lustro to będzie ciekawie :)

Tak to wygląda w serii:



Planuję jeszcze obniżyć przód na -30mm springach, bo inaczej na tej 14-tce będzie za duży prześwit. No i z czasem, jak sprzedam aktualne felgi to będę chciał kupić komplet opon na nie, bo te Vredesteiny średnie są. Do jazdy cywilnej ok, jeszcze z 2 sezony pojeździ, ale nie są do jazdy cywilno-niekiedy agresywnej :)

Krzyzak - 12-07-2012, 22:49

rosomak1983 napisał/a:
Jak dla mnie obrzydliwe te felgi
są zapuszczone - po odnowieniu mogą się nawet prezentować; takie były montowane w Coltach
a po drugie, to można założyć zacisk jednostronny i korzystać z felgi jak z tarczy hamulcowej ;)

mkm - 13-07-2012, 01:49

Zanim zaczniesz polerować pryśnij na czarno co ma być czarne – tylko starannie, żeby nie było akcji „pędzel” jak w Cejocie – a potem poleruj :wink: .
mystek - 13-07-2012, 05:29

#Maciek - wszystko będzie, jak Bóg nakazał :biggrin: tylko, że w bliżej nieokreślonym czasie :P będzie mi to robił kumpel, wstępnie umówiłem się z nim na niedzielę, wtedy też chcę zarzucić sprężyny na przód.
Tomek - 13-07-2012, 07:39

rosomak1983 napisał/a:

Jak dla mnie obrzydliwe te felgi :P


dokładnie

Hubeeert - 13-07-2012, 08:14

To są oryginalne felgi 14" na które zakładano opony 195/60 R14.
Są pancerne (sprawdziłem osobiście, sprawdził ROMEL)
A gusta nie podlegają dyskusji - dla mnie obrzydliwe jest to co macie na samochodach, ale to moja opinia.

gigant87 - 13-07-2012, 09:20

oryginał to oryginał :)

niby te felgi, które masz teraz są fajne, ale... pasują raczej do nowszego samochodu - tak wg mnie

mystek - 22-07-2012, 18:20

Up ze zdjęciami :)

1. Wymieniłem uszczelkę pod korkiem wlewu oleju. Różnica niesamowita! Korek zasysa się mega mocno i nic nie cieknie. A stara uszczelka - zobaczcie jak wyglądała:



Była twarda jak skała i łamała się w palcach. Nie wiedziałem, że guma staje się plastikiem po dłuższym czasie :)

2. Dzisiaj spędziłem przy Mirageu kilka godzin na glinkowaniu. Przedwczoraj przyszła mi glinka ValetPro i oto efekt dzisiejszej 4-5 godzinnej pracy:









Auto generalnie przygotowuję pod korektę lakieru, która będzie robiona w niedługim czasie. Po korekcie wleci na auto wosk (zamówiony już, czekam na przesyłkę) Dodo Juice Blue Velvet, więc mam nadzieję, że zrobi się czarny kocur z niego :) . Kupiłem jeszcze Quik Detailer Megsa + pady i mikrofibry. W przyszłym miesiącu mam nadzieję, że uda mi się kupić Poor Boy Black Hole i coś do kokpitu lub/i do opon. Generalnie chcę sobie uzbierać jakiś fajny zestawik z czasem :)

Co do glinkowania jeszcze, to robiłem to pierwszy raz i niby jest to proste, ale jednak żmudne i czasochłonne, a dodatkowo efektu jako takiego nie widać zbytnio gołym okiem (trzeba się mocno przyjrzeć jakiemuś elementowi robionemu 50/50 np, nie tak jak po woskowaniu, gdzie widać różnicę nawet z 10 metrów. Natomiast pod ręką, kiedy przejedzie się po lakierze nie glinkowanym, a po lakierze glinkowanym różnica jest prze ogromna! Lakier jest gładziutki, prawie tak, jak po woskowaniu.

Póki co nie kładłem na aucie żadnego wosku, więc zdjęcia oddają czysty lakier bez żadnej chemii. Widać lekkiego barana :)

londolut - 23-07-2012, 09:27

mystek napisał/a:
Wymieniłem uszczelkę pod korkiem wlewu oleju
Wymiary, namiary? Korek ten sam co w CA0?

Lak całkiem całkiem jak na 23 letni wózek. Pokaż mi w nowym aucie taki lak po tylu latach to postawię ci browar ;) Baaaaa pokaż mi w ogóle lakier ;)

mystek - 23-07-2012, 10:26

Namiary? ASO, nie kupować podrób z allegro, bo ciekną jak stare, sparciałe, oryginalne korki

Wymiary? Standardowe, takie jak w CA, CJ, Ecli i wielu innych zapewne :)

Koszt? 13-14zł jakoś

Co do lakieru, to auto niby jest 23-letnie, ale lakier jest bodajże 3-5 letni. Są miejsca, gdzie widać zlewki, pęka też szpachla w bodajże 2 lub 3 miejscach. Poza tym nie narzekam, przynajmniej nadkola zdrowiuśkie :) Coś za coś :P

danino88 - 23-07-2012, 13:25

a jak tam spalanie ? :)
mystek - 23-07-2012, 20:05

Było tak - http://www.motostat.pl/me.../stats/id/44170

A aktualnie mam zrobione coś w okolicach 460-470km na baku (~39l do rezerwy) + jakoś 11 litrach i jednej 100km trasie w obie strony. Mam nadzieję, że dobiję do tych 500km jeszcze, byłbym zadowolony :)

mystek - 24-07-2012, 14:36

No i zatankowane pod korek bo zapaliła się rezerwa :) . Przejechane 519km na 49 litrach co daje spalanie 9,44l :) lepiej niż CJtka :P
idas - 24-07-2012, 15:05

Może jakość paliw się w Polsce poprawia (jaaaaaaaaaaasne:D), ja ostatnio miałem w samym mieście spalanie 7.5l/100 :) z tym że we Wrocławiu już mało korków spotykam ;-)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group