To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

Owczar - 21-11-2013, 13:44

W zasadzie można pomalować całą, a tam gdzie ma się wytrzeć to się wytrze. Ja teraz tylne tak pomalowałem.
WreX - 21-11-2013, 13:47

Owczar, jeszcze takie pytanko, bo ilekroć chciałem sprawdzić poziom oleju w skrzyni to jest tak jasny, że nic nie widzę, ale "bagnet" mokry się zaczyna nad hot tam gdzie rozpoczyna się zgrubienie całego, czy to oznacza, że jest za dużo oleju ? Czy jak sprawdzić dobrze ten poziom ?

Zrobię zdjęcie jak wrócę, a co do tarcz to jakąś specjalną farbą odporną na temperatury ma to być malowane ? Może się pokwapie i zaciski machnę... na czarno.

Hugo - 21-11-2013, 14:01

WreX napisał/a:
Czy jak sprawdzić dobrze ten poziom ?
Auto rozgrzane (min. 20 km jazdy), SILNIK PRACUJE, lewarek w pozycji N i wtedy sprawdzasz poziom. Ma być blisko kreski HOT.
WreX - 21-11-2013, 14:03

Hugo napisał/a:
WreX napisał/a:
Czy jak sprawdzić dobrze ten poziom ?
Auto rozgrzane (min. 20 km jazdy), SILNIK PRACUJE, lewarek w pozycji N i wtedy sprawdzasz poziom. Ma być blisko kreski HOT.


No tak "sprawdzam" o tym wiem, chodziło mi raczej jak przy idealnie przeźroczystym oleju wiedzieć gdzie jest jego poziom, bo tak jak pisałem mokre to jest nad HOT.

Owczar - 21-11-2013, 14:13

Najlepiej po dłuższej drodze zostawić zapalonego i w pozycji N sprawdzasz poziom oleju.
Fragu - 21-11-2013, 14:20

To jasne, ale WreX mowi o czym innym - ciężko zobaczyć na bagnecie ślad po oleju. Jest na tyle jasny, że nie ma wyraźnej granicy jego poziomu. Mam ten sam problem :wink:
Owczar - 21-11-2013, 14:22

Jak się dobrze przyjrzycie to będzie widać granicę mokrego i suchego :) Najlepiej wyjąć bagnet- wytrzeć do sucha i włożyć na chwilę.
Tomek - 21-11-2013, 14:23

nawet jakby olej był przezroczysty i bezbarwny, to zawsze zobaczysz granicę
Fragu - 21-11-2013, 14:24

ewentualnie można posypać wiórkami kokosowymi, tam gdzie się przykleją tam był olej :P :mrgreen: Serio ciężko to wypatrzeć :D
Tomek - 21-11-2013, 14:25

Cytat:

ewentualnie można posypać wiórkami kokosowymi, tam gdzie się przykleją tam był olej :P :mrgreen: Serio ciężko to wypatrzeć :D


możesz sobie zabarwić olej atramentem, jak niedowidzisz

Fragu - 21-11-2013, 14:30

Ojej dzięki za trafne podpowiedzi :roll:
WreX - 21-11-2013, 18:45

Zagadka rozwiana... sprawdzanie oleju odbyło się na bardzo ZIMNYM (jakieś 3 stopnie na dworze) silniku, zapalonym w pozycji P a o to wyniki:



Pomiar powtórzony 2 razy wyszedł ten sam, jak widać na ZIMNYM oleju jest do połowy HOT, czy to znaczy, że jest go za dużo ?
I chyba dobrze, że na zimnym, bo jak wspominałem na ciepłym nic byście nie zobaczyli tylko umaczaną końcowkę do końca zgrubienia...


A i tak w ogóle:

Przyszły...

robertdg - 21-11-2013, 18:55

Sprawdź na rozgrzanym, na równej nawierzchni, uprzednio przeleć lewarkiem przez wszystkie pozycje, pozostaw na "N", poziom COLD jest tylko poziomem referencyjnym
WreX - 21-11-2013, 18:56

robertdg, ok jak go rozgrzeje to zrobię zdjęcie.
Hugo - 21-11-2013, 19:35

WreX napisał/a:
Przyszły...
Świetny komplecik. Trochę zazdroszczę :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group