To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T

robertdg - 25-10-2013, 08:29

Fragu napisał/a:
pozycz od kogos GoPro, wstaw w nadkole i moze cos sie nagra ;) )
Ryzykowne działanie, raz nie ma gdzie wstawić, a dwa to z pewnością mozna nagrać jak przebiega destrukcja takiego urządzonka :P
No chyba, że myślicie od wierzchu na błotniku wlepić z obiektywem do nadkola skierowanym ;-)

Fragu - 25-10-2013, 08:32

robertdg napisał/a:
na błotniku wlepić z obiektywem do nadkola skierowanym


no może coś by to dało..albo jakoś tak żeby pod samochód przy kole skierować kamerkę...tylko po rownym asfalcie wtedy jechac :wink: :mrgreen:

Hugo - 25-10-2013, 09:23

Fragu, ale silnik musi pracować. Będzie słychać?
Fragu - 25-10-2013, 10:22

Hugo, skoro słyszysz głośne trzaśnięcia w kabinie to raczej są głośniejsze niż silnik przy 2 tys obr. :roll:
Hugo - 25-10-2013, 11:10

Przed chwilą trochę pojeździłem. Zauważyłem, że brzdęki występują również po manewrowaniu na postoju i ruszeniu z kołami na wprost. Wtedy jest jeszcze kilka tych brzdęknięć i dalej nie słychać. Może łożysko koła?
Marcino - 28-10-2013, 11:00

Hugo napisał/a:
Zauważyłem, że brzdęki występują również po manewrowaniu na postoju i ruszeniu z kołami na wprost. Wtedy jest jeszcze kilka tych brzdęknięć i dalej nie słychać.

MAm podobnie... tylko umnie luz na drązku znalazałem lewym, i chyba na prostym jest..:)

edit:
Niestety u mnie jest pudło... nie ma luzu na drążku.... tylko puka coś w maglownicy jak ruszam kierą prawo lewa na zgaszonym..

Hugo - 28-10-2013, 12:01

Marcino, luz na drążku kierowniczym lewym, tak?
Marcino - 28-10-2013, 13:50

Tak, U mnie jest na lewym drązku, i ostatnio zacząłem słyszeć stuki, hamulce ok, więc młody ruszał kierownicą i wyłapałem tryzmająć reką że w gumie osłonowj puka. Ale czy ma to związek z takim "skrzypieniem"..... ja wyczuwam ten dzwięk jak mam otwarte okno i ruszam lub hamuje. Zastanawiałem się nad "cukierkiem" w bananie bo ma oznaki zuzycia, a ten wahacz regenerowany jest.
Fragu - 29-10-2013, 14:47

Hugo, czyli zamieniłeś przeguby stronami tak? Smar wymieniałeś/dokładałeś? Dużo z tym roboty? Zauważyłem, że czasami u mnie podczas przyspieszania delikatnie coś wibruje od podłogi. :roll:
Hugo - 29-10-2013, 16:20

Fragu napisał/a:
Hugo, czyli zamieniłeś przeguby stronami tak?
Tak.
Fragu napisał/a:
Smar wymieniałeś/dokładałeś?
Wymieniałem.
Fragu napisał/a:
Zauważyłem, że czasami u mnie podczas przyspieszania delikatnie coś wibruje od podłogi.
Określ bliżej w jakich sytuacjach.
Fragu - 29-10-2013, 19:14

Hugo, Właśnie w sumie tylko przy JAKIMŚ konkretnym wduszeniu pedału gazu. Startuje spod świateł, wduszam gaz (dosyć głęboko) i tak w okolicy 70-100 km/h pojawia się takie mrowienie/rezonans...ale nie zawsze. Pomyślałem, że może warto zamienić je stronami - zaszkodzić nie zaszkodzi, może pomoże.
Hugo - 29-10-2013, 20:18

Fragu napisał/a:
tak w okolicy 70-100 km/h pojawia się takie mrowienie/rezonans...
Jak przy tych prędkościach mrowi to przy niższych powinny być odczuwalne silniejsze wibracje.
arturj123 - 29-10-2013, 22:57

Fragu napisał/a:
Hugo, Właśnie w sumie tylko przy JAKIMŚ konkretnym wduszeniu pedału gazu. Startuje spod świateł, wduszam gaz (dosyć głęboko) i tak w okolicy 70-100 km/h pojawia się takie mrowienie/rezonans...ale nie zawsze. Pomyślałem, że może warto zamienić je stronami - zaszkodzić nie zaszkodzi, może pomoże.


Może to wibracje pochodzące z układu wydechowego...
Przeguby to raczej przy niższych prędkościach

Fragu - 30-10-2013, 07:07

Tak się składa, że do tłumikarza muszę podjechać. Robili mi plecionki, było wszystko oki..ale jakby puścił jakiś spaw czy coś bo w okolicy 2500obrotów coś brzęczy..może serio to właśnie od wydechu :roll:
Szwagroz - 30-10-2013, 07:55

jak brzęczy przy 2500 to może to byc osłona katalizatora, przechodziłem to brzęczenie rok temu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group