Nasze nieMiśki ;-) - reVOLV(O)er
Rafal_Szczecin - 16-05-2015, 19:38
to volvo tez juz nie istnieje.
Rafal_Szczecin - 22-05-2015, 13:40
dlugo wyczekiwany ostatni element ukladanki
Rafal_Szczecin - 24-05-2015, 22:58
https://www.youtube.com/watch?v=J7vsmk-dup4
wookash83 - 25-05-2015, 07:20
noo to już blisko debiut
stary alfer - 25-05-2015, 20:55
Psssyt, pssssyt
Rafal_Szczecin - 07-06-2015, 22:26
Air Ride lata od jakiegoś czasu .
Był problem z założeniem przodu, w skrócie tokarz był zbyt dokładny ,natomiast chińczyk przy wykonywaniu gwintu ( z lewej strony ) troszkę zbyt zaspany . ale wszystko udało się złożyć po 8h walki .
Z tyłu był kłopot z wysokością auta po spuszczeniu powietrza. Auto nie siadało tak jak powinno . zamówione zostały 1 bałwankowe poduszki, które miały problem rozwiązać, i rozwiązały, ale w 80% . z tyłu trzeba urwać jeszcze 1 cm i będę bardzo zadowolony. Nie mam jeszcze koncepcji jak to zrobić,więc na razie zostaje tak jak jest.
foty ustrzelone na szybko, w przygotowaniu jest również jakiś tam filmik
https://youtu.be/UGrtJyhHdts
robertdg - 08-06-2015, 08:57
Wrzuć foty jak to wygląda po zespoleniu w aucie
Rafal_Szczecin - 08-06-2015, 11:08
robertdg napisał/a: |
Wrzuć foty jak to wygląda po zespoleniu w aucie |
nie mam fot z montazu, bo nie było na to czasu
na tyle widać jeszcze poduszkę dwu bałwankową , która została zamieniona na jedno bałwankową .
Torp12 - 08-06-2015, 11:11
A jak jest z twardością air-ride w porównaniu do klasycznej wersji amor/sprężyna?
Podejrzewam że w granicznym punktach (max dół, max góra) będzie dość szytwno? A jak w położeniu pośrednim?
Rafal_Szczecin - 08-06-2015, 13:03
w położeniu max dół lub bardzo mało powietrza w miechach jest bardzo bardzo miękko, wyboje potrafią sprawić że auto skacze jak piłeczka pingpongowa.
aktualnie jeżdzę na 4 barach z przodu ( przy 3,8 trze przy wybojach ) , i 5 z tyłu ( tylko tu poduszka jest 1 bałwankowa ) . max co mogę napompować to 8 bar, na tym ciśnieniu auto stoi max do góry, ale nie jest super sztywne.
porównując do gwintu jest mega wygodnie, gwint skręcony jak u mnie był jednak mało komfortowy
pawela - 08-06-2015, 20:34
stoi jak koza
żartuję, jest super!
fj_mike - 08-06-2015, 21:30
Jest kozak
Pewnie się ludzie na mieście za nim oglądają?
Torp12 - 09-06-2015, 09:09
A jak jest ze szczelnością układu? Jak dasz te 4 bary to ile czasu się one utrzymuja?
Rafal_Szczecin - 09-06-2015, 09:21
nad szczelnością układu muszę jeszcze popracować .
z tyłu na 2 bałwankach przez 12h uciekało 1,5 bara, teraz na 1 bałwanku nie ucieka nic .
z przodu przez 12h znika 1 bar - wyciek zlokalizowany - przyczyną był pośpiech i nie wyschnięty klej - ale tak to jest jak zamiast 3-4h montaż zajmuje 8h i jest już 2 w nocy . kwestia wyciągnięcia amorków sklejenia okuć i poczekania az wszystko chwyci. tym pewno zajmę się w przyszłym miesiącu . z butli natomiast na chwilę obecna przez 12h ucieka 50% tu wyciek jeszcze nie ogarnięty,zajmę się tym najprawdopodobniej w najbliższą sobotę ( chyba że żona będzie kazała jeździć po strój na chrzciny córy ) przy okazji ogarniania i układania wszystkich fantów w kole zapasowym, bo w tej chwili wstyd pokazywać co tam się dzieje
przy bardzo szczelnym układzie ciśnienie w układzie powinno utrzymać się ok miesiąca czasu.
w moim przypadku gdzie codziennie jeżdżę autem nie jest to konieczne wystarczą mi dwa tyg mimo, iż i tak z tego nie skorzystam
wookash83 - 09-06-2015, 22:43
no wygląda to dla mnie już bardzo dobrze!! pewnie więcej niż uszczelnienie całego układu już bym nie dział..jak będę w Szczecinie zapiszę się na przejazd jakiś jestem bardzo ciekawy jak się teraz jeździ ależ czasu to auto Ci już pochłonęło! ale efekty od stanu wyjściowego już widać.
|
|
|