[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
fj_mike - 22-09-2015, 19:45
Bierz tę grubszą tarczę. Jeżeli masz zaciski dwutłoczkowe, konieczne będzie delikatne podszlifowanie blaszek trzymających klocki. Reszta pasuje bez problemu.
Osobiście polecam tarcze zimmeramn oraz obowiązkowy pomiar tarcz po założeniu.
Mandrake - 22-09-2015, 19:50
To mamy dwie różne opinie Czyli tak bez kombinowania i katalogowo powinny być te "cieńsze", a z małych "heniowaniem" podejdą te "grubsze"?
fj_mike - 22-09-2015, 19:53
Cytat: | To mamy dwie różne opinie Czyli tak bez kombinowania i katalogowo powinny być te "cieńsze", a z małych "heniowaniem" podejdą te "grubsze"?
|
Tak jak mówisz
Mandrake - 22-09-2015, 20:49
booohal, fj_mike dzięki za pomoc
booohal - 23-09-2015, 09:31
fj_mike napisał/a: | konieczne będzie delikatne podszlifowanie blaszek trzymających klocki. |
Troszkę od wewnątrz no nie?
artufcb - 23-09-2015, 10:14
jest sens brać drogie tarcze na tył? Moje to już żyletki prawie więc przydałoby się wymienić. Brać TRW czy wystarczy coś tańszego?
Marcino - 23-09-2015, 13:30
TRW nie jest chyba drogie ostatnio. Ja mam ponad 8 lat, ale w kocu zmienie bo zblizły się do 8mm. Dostałem coś z UK od Radexa
bialyjayz - 23-09-2015, 13:33
ma ktoś pomysł jak zakonserwować tarcze hamulcowe przed korozją? Chodzi o element tarczy wchodzący na szpilki, kurcze ścierna część wygląda super a ta jakby miałą X lat, a tarcze świeżutkie.
Tomii - 23-09-2015, 14:22
bialyjayz napisał/a: | ma ktoś pomysł jak zakonserwować tarcze hamulcowe przed korozją? Chodzi o element tarczy wchodzący na szpilki, kurcze ścierna część wygląda super a ta jakby miałą X lat, a tarcze świeżutkie. |
ja powierzchnie niecierne oraz te które nie stykają się z piastą i felgą malowałem farbą do kominków, chyba taką:
http://www.nobiles.pl/nob...kladowe/29.html
i do tej pory, ponad 2 lata jest super
mati_z - 23-09-2015, 15:49
Potwierdzam, że ta grubsza tarcza od Mikody (26 mm) wchodzi po zeszlifowaniu blaszek. Ja przez pomyłkę zamówiłem te grubsze i na jednej zrobiła mi się rysa, ale po "poprawce" blaszek i delikatnym przetoczeniu tarczy jest w porządku
Mandrake - 23-09-2015, 16:55
Ja wolałem nie "heniować" i wziąłem te co powinny być
fj_mike - 23-09-2015, 17:19
booohal napisał/a: | Troszkę od wewnątrz no nie?
|
Nie pamiętam, po założeniu zacisku i blaszek widać jak na dłoni.
bialyjayz - 24-09-2015, 14:24
dzięki spróbuje
orbimaxim - 29-09-2015, 20:16
witam,
pisze do Was bo mam mały problem w swoim Galanciku. Posiadam wersję Awance z połowy 2000r i chciałem wymienić tarcze z klockami na przodzie. Wg VIN-u i katalogowo powinny być u mnie tarcze 276mm wysokości i 26mm szerokości a jak ściągnąłem koło okazało się że są 256mm wysokości i 24mm szerokości na zaciskach jedno tłoczkowych. Teraz takie pytanie co muszę przerobić żeby wstawić tarcze 276x26
Będę wdzięczny za pomoc
fj_mike - 29-09-2015, 21:05
orbimaxim, dziwna sprawa. Daj VIN na pw.
Zmierz rozstaw śrub mocujących zacisk, poszukaj zacisków dwutłoczkowych z takim samym rozstawem.
Później pozostaje założenie nowych tarcz (276x26 podejdzie) oraz klocków (149,8x58,6mm).
|
|
|