To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

fj_mike - 22-09-2015, 19:45

Bierz tę grubszą tarczę. Jeżeli masz zaciski dwutłoczkowe, konieczne będzie delikatne podszlifowanie blaszek trzymających klocki. Reszta pasuje bez problemu.
Osobiście polecam tarcze zimmeramn oraz obowiązkowy pomiar tarcz po założeniu.

Mandrake - 22-09-2015, 19:50

To mamy dwie różne opinie :D Czyli tak bez kombinowania i katalogowo powinny być te "cieńsze", a z małych "heniowaniem" podejdą te "grubsze"?
fj_mike - 22-09-2015, 19:53

Cytat:
To mamy dwie różne opinie Czyli tak bez kombinowania i katalogowo powinny być te "cieńsze", a z małych "heniowaniem" podejdą te "grubsze"?

Tak jak mówisz :mrgreen:

Mandrake - 22-09-2015, 20:49

booohal, fj_mike dzięki za pomoc :D
booohal - 23-09-2015, 09:31

fj_mike napisał/a:
konieczne będzie delikatne podszlifowanie blaszek trzymających klocki.

Troszkę od wewnątrz no nie?

artufcb - 23-09-2015, 10:14

jest sens brać drogie tarcze na tył? Moje to już żyletki prawie więc przydałoby się wymienić. Brać TRW czy wystarczy coś tańszego?
Marcino - 23-09-2015, 13:30

TRW nie jest chyba drogie ostatnio. Ja mam ponad 8 lat, ale w kocu zmienie bo zblizły się do 8mm. Dostałem coś z UK od Radexa
bialyjayz - 23-09-2015, 13:33

ma ktoś pomysł jak zakonserwować tarcze hamulcowe przed korozją? Chodzi o element tarczy wchodzący na szpilki, kurcze ścierna część wygląda super a ta jakby miałą X lat, a tarcze świeżutkie.
Tomii - 23-09-2015, 14:22

bialyjayz napisał/a:
ma ktoś pomysł jak zakonserwować tarcze hamulcowe przed korozją? Chodzi o element tarczy wchodzący na szpilki, kurcze ścierna część wygląda super a ta jakby miałą X lat, a tarcze świeżutkie.


ja powierzchnie niecierne oraz te które nie stykają się z piastą i felgą malowałem farbą do kominków, chyba taką:
http://www.nobiles.pl/nob...kladowe/29.html

i do tej pory, ponad 2 lata jest super :)

mati_z - 23-09-2015, 15:49

Potwierdzam, że ta grubsza tarcza od Mikody (26 mm) wchodzi po zeszlifowaniu blaszek. Ja przez pomyłkę zamówiłem te grubsze i na jednej zrobiła mi się rysa, ale po "poprawce" blaszek i delikatnym przetoczeniu tarczy jest w porządku ;)
Mandrake - 23-09-2015, 16:55

Ja wolałem nie "heniować" i wziąłem te co powinny być :mrgreen:
fj_mike - 23-09-2015, 17:19

booohal napisał/a:
Troszkę od wewnątrz no nie?

Nie pamiętam, po założeniu zacisku i blaszek widać jak na dłoni.

bialyjayz - 24-09-2015, 14:24

Tomii napisał/a:
ja powierzchnie niecierne oraz te które nie stykają się z piastą i felgą malowałem farbą do kominków, chyba taką:
http://www.nobiles.pl/nob...kladowe/29.html

dzięki spróbuje :)

orbimaxim - 29-09-2015, 20:16

witam,
pisze do Was bo mam mały problem w swoim Galanciku. Posiadam wersję Awance z połowy 2000r i chciałem wymienić tarcze z klockami na przodzie. Wg VIN-u i katalogowo powinny być u mnie tarcze 276mm wysokości i 26mm szerokości a jak ściągnąłem koło okazało się że są 256mm wysokości i 24mm szerokości na zaciskach jedno tłoczkowych. Teraz takie pytanie co muszę przerobić żeby wstawić tarcze 276x26
Będę wdzięczny za pomoc

fj_mike - 29-09-2015, 21:05

orbimaxim, dziwna sprawa. Daj VIN na pw.
Zmierz rozstaw śrub mocujących zacisk, poszukaj zacisków dwutłoczkowych z takim samym rozstawem.

Później pozostaje założenie nowych tarcz (276x26 podejdzie) oraz klocków (149,8x58,6mm).



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group