[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Hugo - 20-10-2015, 16:06
Maciejos, dokładnie tak.
Maciejos - 20-10-2015, 16:17
Panowie, dziękuję za pomoc ...jeszcze tylko pytanie dotyczące bezpośrednio samych klocków hamulcowych.
Czy kupując klocki do tarcz 276/24 muszę dodatkowo zaznaczyć, że chcę je zamontować w zaciskach dwu-tłoczkowych ?
ŁukaszK. - 20-10-2015, 17:36
Przejechałem na moim zestawie juz kilka tyś więc opiszę uwagi
Tył: Dokuji tarcze i klocki (do będbna nie wiem jakie)
działa spoko nie zauważyłem nic nieprawidłowego w działaniu. Moge polecić.
przód: Mikoda nawiercana i Dokuji klocki
Piszczą niestety ale reszta ok. Nie wibruje nic.
Hugo - 20-10-2015, 18:03
Maciejos, do każdego rodzaju zacisków w tym aucie są inne klocki.
Maciejos - 20-10-2015, 18:36
Hugo,
A więc najbezpieczniej kupić zestaw (tarcze+ klocki) jednego producenta ?
Np.
zestaw: klocki + tarcze
Przykład II
...chociaż, przeglądając ten temat, można odnieść wrażenie, że większość z Was ma tarcze jednej firmy, a klocki innego producenta
fj_mike - 20-10-2015, 21:30
Wbrew krążącemu po forum mitowi o zmianie hamulców po lifcie, dwutłoczkowe były we wszystkich modelach od roku modelowego 1998, czyli jeszcze przed liftem.
Maciejos napisał/a: | zestaw: klocki + tarcze |
Klocki będą pasować.
Mandrake - 22-10-2015, 16:47
No i wypowiem opinie. Po przebiegu 400 km tarcze mikody zaczęły "bić". Czuć to na kierownicy i pedale hamulca. Klocki kashiyama. Właśnie oczekuje na odpowiedź czy w ogóle udzielają gwarancji na swój produkt.
Powiem krótko niepolecam firmy
polaff - 22-10-2015, 18:27
Mandrake napisał/a: | tarcze mikody zaczęły "bić" | bo to całkowita porażka jest. milion razy o tym pisałem.
Tak kończą te tarcze:
Mandrake - 22-10-2015, 19:16
Wiesz następnym razem cię na 100% posłucham
Ale wiadomo jak to jest, uczymy się na własnych błędach a nie cudzych
Tak na marginesie, nie były pałowane. Zwykła jazda cykl mieszany.
PS. Najlepsze jest to, że miałem dziś napisać o hamulcach. Że po 400 km hamuja super i nic nie piszczy
polaff - 22-10-2015, 20:01
Mandrake, Ja jak kupowałem pierwszego gala to koleś, który go sprzedawał mówił, że ma założone rekomendowane na forum mikody. Wtedy o tym aucie wiedziałem tylko że bardzo mi się podoba i nic więcej, a o wrtości mikody przekonałem się bardzo szybko....
fj_mike - 22-10-2015, 20:34
Mandrake napisał/a: | Po przebiegu 400 km tarcze mikody zaczęły "bić" |
Jak wyszedł pomiar tarcz po montażu na piaście?
Wspominałem o tym.
Wg mnie, to nie wina tarcz tylko krzywych piast.
polaff - 22-10-2015, 20:35
fj_mike napisał/a: | to nie wina tarcz | jak to nie?
to MIKODA -> tragedia.
Mandrake - 22-10-2015, 21:27
fj_mike napisał/a: | Mandrake napisał/a: | Po przebiegu 400 km tarcze mikody zaczęły "bić" |
Jak wyszedł pomiar tarcz po montażu na piaście?
Wspominałem o tym.
Wg mnie, to nie wina tarcz tylko krzywych piast. |
1.Na razie żadnych pomiarów nie było, prawdę mówiąc nawet nie wiem czy ktoś tu dysponuje sprzętem do tego.
2.Krzywe piaty powinny dawać chyba więcej objawów, niż bicie prawie nowych tarcz np zbieżność czy geometria? I na krzywych piastach biło by chyba od razu, czyż nie?
3.Poprzednie jakieś tanie zamienniki wytrzymały ponad rok i poddały się dopiero w tatrach, zjarały się ale nie biły Nawet prze 1000km powrotu na autostradach.
Ewcia80 - 25-10-2015, 00:45
Hejka.Mam tarcze i zaciski po II lifcie czyli 276/26 i jeden tłoczek.Szukam takich osłon na tarcze bo jedna już przerdzewiala.Czy w ogole mozna jezdzić bez takich osłon?Czy przez to tarcze siszybciej zuywaja lub zaciski?Ma ktos moze na zbyciu pasujące?
robertdg - 25-10-2015, 08:02
Zadzwoń tutaj http://sklep.mitsustyle.p...,221393%29.aspx
|
|
|