[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej
Mandrake - 19-12-2015, 20:00
Być może tak jest, uszczelki też w dupe niby dostają. Ale ja jeszcze nigdy nie musiałem remontować silnika w żadnym aucie A ciężki żywot niektóre miały
Owczar - 20-12-2015, 01:39
Zgadza się. Jest też spory margines w stosunku do tego co widać na bagnecie. Niby nie na znaczenia czy jest min czy max bo smok teoretycznie jest zanurzony w oleju a popychacze rzadziej się odezwa gdy jest max. Zresztą ten silnik jest tak tani, że nawet jak padnie to można zmienić na kolejny ja jeden zajechalem jeżdżąc na min. Ale w lancerze.
apg2312 - 04-01-2016, 00:33
Ty może i nie zauważyłeś. Ale silnik już zauważył, że to półsyntetyk, a w momencie kiedy Ty to zauważysz, to będzie już za późno.
misu - 04-01-2016, 07:41
witam od nie dawna posiadam galanta 2,5v6 120kw jakiej firmy olej był by dobry ? samochud został ssrowadzony z niemiec tam jezdził na motór oli 10w40 jesetm w kraju pierwszym właścicielem przymieżam się właśnie do wymiany oleju i do końca nie wiem co wybrać najbardziej zastanawiam się nad castrolem 10w40.
apple1910 - 04-01-2016, 08:52 Temat postu: olej Wszyscy narzekają na Castrola ,osobiście go zalewam (magnatec10w40) do wszystkich posiadanych samochodów i jedyne co zauważyłem to zmniejszenie spalania oleju przez silnik.
bialyjayz - 09-01-2016, 18:17
za chwilę zmiana oleju, aktualnie zalany jest LM Synthoil HJigh Tech 5w40 jestem z niego w pełni zadowolony z całkowitym przekonaniem polecam każdemu, to olej z naprawdę wysokiej półki i wkońcu uciszył moje popychacze, siedzą cichutko jak makiem zasiał teraz przed kolejną wymianą mam dylemat, dalej lać Lm czy spróbować może Mobil 1 formula ESP, trochę taniej wychodzi a może równie dobry? Macie możesz jakieś doświadczenia w porównaniu tych oleji?
Mandrake - 09-01-2016, 18:40
Ja mam takie doświadczenie. Jak masz olej z którego ty i twój samochód jesteście zadowoleni, to nie kombinuj i nie szukaj innego
Maciejos - 09-01-2016, 19:12
Dokładnie tak jak pisze Mandrake - po co kombinować w olejach, skoro jak sam zauważyłeś, obecnie używany uciszył nawet popychacze. Chyba 20-30 zł to nie jest tak duża suma, aby ryzykować i ponownie usłyszeć stukot popychaczy. W tym wątku jest przynajmniej kilka osób, którym po zmianie oleju rozklekotały się popychacze. Co innego, gdyby u Ciebie występowała odwrotna sytuacja, tzn. na obecnym olejku klekotałyby popychacze - wtedy - zmiana oleju (nawet na dużo droższy) jest jak najbardziej uzasadniona.
mati_z - 09-01-2016, 23:43
bialyjayz, też jeżdżę na LM High Tech 5W40 i nie zmieniłbym go na żadnego Mobila
Jedyny olej o którym jeszcze myślałem to Eneos, ale jest jeszcze droższy niż LM
savagger995 - 30-01-2016, 21:32
Witam. Zna ktoś może wymiary tej miedzianej uszczelki pod śrubę spustową oleju 4g63.
fj_mike - 31-01-2016, 14:10
savagger995 napisał/a: | Witam. Zna ktoś może wymiary tej miedzianej uszczelki pod śrubę spustową oleju 4g63. |
Część MD050317
Internety mówią, że to 14mmx19mm lub 14mmx20mm.
marcinzam - 08-02-2016, 12:47
A tak wygląda środek silnika po zastosowaniu różnych marek olejów.
Oleje
MichciuGT - 08-02-2016, 19:14
marcinzam test był z 2011roku, więc jest już wystarczająco nieaktualny, w ciągu paru lat zmienia się dodatki które są dodawane do olejów, aby spełniać nowe normy producentów silników samochodów.
marcinzam - 10-02-2016, 01:44
Chodzi o to jak wygląda silnik po Olejach wielkich producentów
MichciuGT - 10-02-2016, 16:48
marcinzam, rozumiem, ale chcę Ci zwrócić uwagę że po paru latach mogły zmienić się dodatki i te które wypadły najlepiej mogą już takie dobre nie być, a te które wypadły kiepsko mogą być na tą chwile lepsze...
Ja do marki przywiązuje mniejszą uwagę niż do produktu, wiele marek ma linie budżetową produktów, średnią i droższą (zwykle jakościowo lepszą).
Fajnie że znalazłeś i podzieliłeś się testem
|
|
|