[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Ewcia80 - 25-10-2015, 08:12
RobertTg,już znalazłam u JMcarparts.Kosztują 99 zł.Mam zacisk 160mm,prawda?Strasznie to drogie.U prawa strona się ładnie trzyma,ale lewa jest juz tak słaba że ta osłona sie tak wygina że dotyka już prawie wewnetznej strony tarczy.Czy zanim kupię o mozna ja trochę odłamać bo lekko pojdzie tak żeby nie dodykała do tarczy?Nic sie nie stanie?
robertdg - 25-10-2015, 08:14
Jak jest ugnita to lepiej ja odłamac aby szkód nie narobiła, przezornie unikać kałuży
Ewcia80 - 25-10-2015, 08:56
Robertdg,a da się tę osłone tarczy trochę ułamać bez dostepu do kanału?Czy da rade po ściągnieciu koła i skreceniu kierownicy tam sie dostać?
robertdg - 25-10-2015, 09:05
Da rade po ściagnieciu koła
Hugo - 25-10-2015, 18:39
Nowa osłona przedniej tarczy w ASO Mitsubishi kosztuje ok. 160 zł/szt., więc 99 zł to okazja. Zamienników brak.
Witek vel Mysza - 26-10-2015, 08:43
Ja kupiłem od Golfa IV lub V po ok 40 zł, dadzą się zaadaptować. Tyle, że niektóre samochody nie mają tych blach np Ford, i żyją.
komarsnk - 26-10-2015, 08:53
Witek vel Mysza napisał/a: | niektóre samochody nie mają tych blach np Ford, i żyją. |
Ale hamulce w Fordach akurat dziwnie szybko kończą bezawaryjne życie - temat przerabiany na Sierce i Scorpio Tarcze zaczynają bić szybciej niż w EA przed liftem
Hugo - 26-10-2015, 22:15
Czy ktoś się orientuje czy tarcza przednia od Carismy po lifcie, czyli 281/24 mm podejdzie do zacisku jednotłoczkowego w Galu po II lifcie? Może nie trzeba by zmieniać zacisków na te z Carismy. Sprawdziłem i wysokość powierzchni ciernej tarczy z Carismy to 45,7 mm, a z Galanta 45,5 mm, więc praktycznie to samo i klocki z Gala powinny ogarnąć tarczę z Carismy. Czy się mylę?
Marcino - 27-10-2015, 08:28
Hugo napisał/a: | Czy ktoś się orientuje czy tarcza przednia od Carismy po lifcie, czyli 281/24 mm podejdzie do zacisku jednotłoczkowego w Galu po II lifcie? |
Trzeba by ma szkic zobaczyć jak jest z odsadzeniem. Ale skoro to tylko 0.2mm powiechni ciernej to czy jest sens kombinować?
Hugo - 27-10-2015, 10:12
Marcino, ponoć jest, bo tarcze z Carismy przede wszystkim lepiej odprowadzają ciepło (inna konstrukcja tarczy). Jakbym mógł zostawić zaciski i klocki od Gala byłoby świetnie, bo raz, że są bezawaryjne, a dwa, że nie musiałbym zmieniać zwrotnic na przedliftowe, bo zacisk z Cari ma rozstaw 128 mm na jarzmach.
Marcino - 27-10-2015, 11:22
Jeśli jest tak jak piszesz to warto. Trzeba by jakaś tarcze na przymiarkę dorwać.
Hugo - 27-10-2015, 16:05
Dokładnie, ale nie wiem skąd. Chyba jak pogną mi się przednie tarcze to najpierw kupię tarcze z Carismy i przymierzę. Jak zaciski nie podejdą to będzie trzeba kupić te z Cari.
i9i - 27-10-2015, 18:39
A może komuś zostały stare po wymianie w okolicy. Nie muszą być idealne, ba nawet moga być zjechane prawie do żeberek. Byleby na piastę wcisnąć założyć i pokręcić czy gdzieś nie wadzi. Przyznawać się Carsmowcy/SpaceStarowcy, który już wymieniał i nie wyrzucił do huty
Hugo - 27-10-2015, 19:39
No właśnie. Koszty przesyłki pokrywam
[ Dodano: 27-10-2015, 19:39 ]
i9i, a jak Tobie się hamuje na tym zestawie?
booohal - 28-10-2015, 08:49
Właśnie czekam na paczkę z zaciskami z V40
Kombi hamuje tragicznie (tarcze, klocki nówki ale to 256/24 i nadal siedzi korektor ) dlatego do niego właśnie wleci zestaw. Sedan hamuje już naprawdę świetnie ale podmianki serwa na GDI sobie nie odmówię
|
|
|