To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Owczar - 18-03-2016, 09:46

Jaki kolor wtryskiwaczy?
parian - 18-03-2016, 11:27

Mam Citroena C5 z silnikiem 2.0 i tam historia jest podobna - LPG rozjeżdża mapy benzyny. Nie jest to przypadek odosobniony, raczej powszechny. U mnie jest instalacja Prinsa, ale podobnie dzieje się na Stag-u czy BRC.
Owczar - 18-03-2016, 11:31

Dobrze wystrojona instalacja, korekty po temp i bezwezględnie wyłączone autodaptacje/korekty OBD i nie ma prawa tak się dziać.
plecho1 - 18-03-2016, 17:41

Akurat te silniczki w Cytrynkach bardzo dobrze znoszą LPG i są bardzo trwałe więc musi być albo jakiś problem z którymś z podzespołów albo jakiś błąd montażowy albo zła regulacja.
adipaw - 18-03-2016, 21:04

Owczar napisał/a:
Jaki kolor wtryskiwaczy?

Zielone

plecho1 - 18-03-2016, 21:09

Hanki zielone powinny być ok do takiej mocy. Można by coś więcej powiedzieć po obejrzeniu oscyloskopu z jazdy. A jaki to był dokładnie Stag?
adipaw - 18-03-2016, 22:53

Teraz już nie pamiętam dokładnie ale chyba 300 6isa ze zaktualizowanym softem.
Dobra koniec oftop!!! To nie okp tylko mm.

Teraz zakladam nevo bo mam do tego fachurę.
Jak już będzie to dam foto

plecho1 - 19-03-2016, 06:55

To bardzo dobry sterownik tylko opcja ISA potrafi nieźle namieszać. Spokojnie ogarnia takie auta tylko nie można używać tej ISY.
Witek vel Mysza - 19-03-2016, 16:32

A Hanki czasem nie zdechły? Bo sporo reklamacji ostatnio.
booohal - 31-03-2016, 19:09

Jakie macie mniej więcej temperatury na KME Gold na postoju? Temp. reduktora i gazu.
Wiem, że jest wiele zmiennych ale tak pi razy oko.

Owczar - 31-03-2016, 19:38

Na dłuższym postoju temp reduktora około 80-90, a gazu ok 80.
plecho1 - 31-03-2016, 21:13

A do czego Ci to potrzebne? Na postoju, na biegu jałowym temperatura gazu może być bliska temperaturze silnika - płynu bo ilość gazu pobierana przez silnik jest dość mała więc nie potrzeba zbyt dużo energii do podgrzania takiej ilości. Gold ma dość słabą termikę więc w mocniejszych silnikach przy jeździe autostradowej może dochodzić do zamrożenia reduktora.
booohal - 01-04-2016, 11:32

U mnie reduktor okolice 70st na postoju i gaz okolice 40st. Sprawdzałem pirometrem i niby +/- się zgadza. Kombinuje bo nie wiem czy dobrze mam ustawione czujniki w programie.
Jeździ super, spadków ciśnienia nie ma (no, przy pełnym bucie z 0,98 do 0,92 ale to chyba żaden spadek?)
Tylko wartości tych temperatur mnie intrygują...

Owczar - 01-04-2016, 11:40

Porównywanie temp na postoju nie ma sensu. To co podajesz to norma.

Sprawdź lepiej jaka będzie temp jak będziesz rozpędzał się od 0 do 180 z gazem w podłodze, a potem utrzymywał taką prędkość.

booohal - 01-04-2016, 12:13

Owczar napisał/a:
To co podajesz to norma.

O, i gitara.
Owczar napisał/a:
Sprawdź lepiej jaka będzie temp jak będziesz rozpędzał się od 0 do 180 z gazem w podłodze, a potem utrzymywał taką prędkość.

Jak przegonię po S8 to temp. Golda nie spada mi poniżej 58st. czy tam 56st. Temp. gazu nie pamiętam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group