[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
kabar - 04-04-2016, 00:01
adipaw napisał/a: | kabar napisał/a: | adipaw napisał/a: | Pełnowymiarowy wlew pod klapkę mieści się spokojnie |
Nie tak do końca, a przynajmniej nie bez modyfikacji. Chyba że masz jakiś inny sposób to pokaż |
Proszę .wlew siedzi idealnie nawet nie drgnie |
Zgadza się, tak wchodzi bo sam przymierzałem ale trzeba odciąć jeden z uchwytów trzymających korek przy tankowaniu. Szkoda mi było tej klapki niszczyć
adipaw - 04-04-2016, 07:22
Jak się ma gaz to korek od paliwa żako się dotyka
Marcino - 05-04-2016, 08:28
kabar napisał/a: | adipaw napisał/a: | kabar napisał/a: | adipaw napisał/a: | Pełnowymiarowy wlew pod klapkę mieści się spokojnie |
Nie tak do końca, a przynajmniej nie bez modyfikacji. Chyba że masz jakiś inny sposób to pokaż |
Proszę .wlew siedzi idealnie nawet nie drgnie |
Zgadza się, tak wchodzi bo sam przymierzałem ale trzeba odciąć jeden z uchwytów trzymających korek przy tankowaniu. Szkoda mi było tej klapki niszczyć |
Ja swój uchwyt podgiołem bez ucinania i jest ok juz prawie 10 lat:)
Ewcia80 - 05-04-2016, 09:53
Hejka.Wczoraj jak bylo okolo 20 stopni i stalam w sumie juz 35 minut w korku to zauwazylam ze obroty na gazie na D podnosily sie stopniowo o jakies 200 obrotow wzgledem tego co jest zwykle.Tak samo na P.Jak przelaczylam na benzyne to obroty wracaly do nominalnych na D i P.Czy ktos wie dlaczego?Instalacja to stag 300-6 isa 2.
Owczar - 05-04-2016, 10:01
Brak korekt lub złe korekty temperaturowe.
Ewcia80 - 05-04-2016, 10:04
Ok.dzieki.A mozna tak z tym jezdzic?W sumie oprocz tego to wszystko jest ok.
Owczar - 05-04-2016, 10:16
Jeździć można, ale korekty PB będą się rozjeżdżały w funkcji temperatury gazu. Optymalnie jest mieć te korekty ustawione.
adipaw - 05-04-2016, 13:08
dostałem pytanko na PW a ważne więc dam tu:
Czy po tym zabiegu to wszystko trzyma się kupy? nie lata ta szuflada? pokrywa szuflady nie zapada się? Będę wdzięczny za odpowiedź i za każdą informację w tym temacie ???
nic się nie zapada bo podłoga jest bardzo sztywna, i się nie zapadnie bo dół podłogi lekko dotyka butli! tylko pamiętajcie że przed włożeniem zbiornika trzeba dać parę młotków w kieszeń w 2 garby które przeszkadzają . Podłoga na środku lekko się unosi bokami ale myślę że za czas jakiś się sama od ciepła ułoży.
Marcino - 20-04-2016, 08:29
Dzisiaj ciekawa rzecz z rana....
Samochód na zewnątrz, przełącza sie na LPG po około 1 km ( jak z garazu to 100-200m), jak czekam na właczenie się do ruchu, ruszam normanie 1-2-3-4-5, przekraczam 90km/h i zaczynam czuc jakby brakowalo mocy.... parę razy wciskam mocniej gaz i tak jakby drży i dusi się nie przyspiesza. Dojeżdzam po około 1.5km znowu do skrzyżowania, po chwili ruszam w miejście i wszytko znowu normalnie....
Jutro z rana jak bedzie taka sytuacja to muszę podłączyć kabel i zobaczyć co się dzieje, tak jakby LPG nie domagało na zimnym.
plecho1 - 20-04-2016, 10:16
Może masz mało płynu w układzie chłodzenia lub układ się zapowietrzył.
Marcino - 20-04-2016, 12:39
plecho1 napisał/a: | Może masz mało płynu w układzie chłodzenia lub układ się zapowietrzył. |
A nie sprawdzałęm, ale faktycznie może mi Silver przymarza.... bo jak się wczesniej przełąnczał to zawsze jechałęm prawie 1km z górki praktycznie bez wcisnietego gazu czyli bez obciązenia.
Krzyzak - 08-06-2016, 22:23
Znawcy wy moi, powiedzcie mi czy zbiornik LPG 630/220:
http://www.phjacus.pl/Z91...2016r-p390.html
zmieści się w kombi tak, żeby nie ciąć tego plastiku co jest między wykładziną bagażnika a kołem zapasowym?
Ew. wyjęcie "garnka" jest dla mnie oczywiste.
A może zmieści się 650/220 albo 650/230? Co wchodzi maksymalnie bez żadnych przeróbek?
Marcino - 09-06-2016, 11:37
Musze zobaczc co mam, tylko garnek wyjety...
Dario1986 - 09-06-2016, 12:13
Krzyzak napisał/a: | Znawcy wy moi, powiedzcie mi czy zbiornik LPG 630/220: |
ja mam Stako 630/225, 53l. Wchodzi 45-47.
Plastik trzeba było ciąć bo minimalnie odstawała podłoga bagażnika.
Krzyzak - 09-06-2016, 13:59
To jaki na 100% zmieści się bez modelarni? Może 650x200?
|
|
|