To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 2-gi Maćkowy Galancior

Krzyzak - 06-08-2017, 22:37

Bzyk_R1 napisał/a:
miejsce gdzie klocek suwa się po szynie
się nie smaruje - nigdy tego nie rób
Maciek - 15-08-2017, 18:58

Nie smarowałem nigdy i działało. Blaszki oczyszczone z pyłu i dobrze się trzymają. To musi być coś innego.
Bzyk_R1 - 15-08-2017, 21:17

Krzyzak, jakieś powody dla których nie powinno się smarować tych miejsc? Widzisz dosyć długo męczyłem się z dźwiękiem "foki podczas godów" wydobywającego się z tylnego zacisku. Okazało się że wewnętrzny klocek stał i delikatne wciskanie hamulca wyciszało dźwięk. Po zastosowaniu pasty TRW w miejscu gdzie suwa się w zacisku mam spokój.
Maciek - 01-01-2018, 17:44

Misiek ostatnio robi spore trasy (1000-1200km) nazbierało się, więc kilka spraw do załatwienia. Na pierwszy ogień poszedł skrzypiący (jak się okazało) wahacz (uszkodzenie tulei metalowo-gumowej z jednej strony i sworznia z drugiej). Wstawiłem ulubione Yamato :-) Kolejna sprawa to wymiana łożysk (kupiłem od razu z piastami NTY) Może jeszcze przed wyjazdem uda się wymienić rolkę napinacza (dolna od klimy). Przed nami wymiana kpl. sprężyn, gdyż osiadł już mocno niestety :-(

Przy stanie licznika 240500 wymiana oleju. Ponownie Motul 8100 X-clean PLUS 5W-30 + filtr Mann + przed zabiegiem Liqui Moly Engine Flush.

Krzyzak - 01-01-2018, 19:32

Maciek napisał/a:
Może jeszcze przed wyjazdem uda się wymienić rolkę napinacza
to jeszcze tego nie zrobiłeś? - w razie gdybyś jednak jechał przez moją wiochę to daj znać
Maciek - 03-01-2018, 20:07

Krzyzak napisał/a:
to jeszcze tego nie zrobiłeś?

Jak pisałem tego posta to rolka nie była jeszcze wymieniona.
02.01 odebrałem po 8.00 a o 9 z minutami zaraz przed wyjazdem już była wymieniona.
Zbir dojechał bez problemu, obecnie jestem już w Rydze :-)
Krzyzak napisał/a:
w razie gdybyś jednak jechał przez moją wiochę to daj znać

Rozmawialiśmy w sobotę i jeszcze raz dzięki za propozycję :-)

Maciek - 18-02-2018, 18:47

17.02.2018 wymiana oryginalnych (mocno zmęczonych) sprężyn na inne (dzięki Hugo) od kombiaka :-) Auto z 36 cm poszło do góry o 2 cm. Po załadowaniu bagażnika i 4 osób stoi wyżej niż na starych, gdy stał pusty.
Niestety podczas dzisiejszej podróży (950km) kilka razy przyblokował mi się delikatnie tłoczek w lewym tyle. Było odczuwalne bicie w tym kole. Miałem już problem z tym tłoczkiem w zeszłym tygodniu, ale poczyściłem i chodził niby luźno. Prowadnice nasmarowane, klocki i tarcza ok, blaszki czyste. Nie wiem, co jest grane.

robertdg - 18-02-2018, 18:51

Tłoczek blokuje sie w zacisku na krawedzi miedzy uszczelniaczem płynu a uszczelniaczem przeciwpylowym - na tym drobnym elemencie wytworzyla se korozja i zhamowuje plynny ruch tloczka
Maciek - 18-02-2018, 19:40

Jest prawdopodobnie tak jak piszesz. Czeka mnie wyrwanie całości i zrobienie remontu generalnego :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group