To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

robertdg - 16-06-2014, 08:28

Sporej róznicy w komforcie nie ma, tył auta siada przy załadunku, wymiana na podwórku mozliwa, ale zalezna od dobrych kluczy, umiejętności oraz tego czy śrubki odkreca się bez problemów ;-)
W razie konieczności skorzystaj z innych tematów ;-) http://forum.mitsumaniaki...p=703977#703977

demoniszcze - 16-06-2014, 11:04

3 osoby z tyłu na pokładzie + bagaj zawalony na eibachu, koło 17" 215/45 ET 35


SzefSzefow - 19-06-2014, 18:24

Posiada ktoś w swym Galancie sprężyny -40mm przód i -35mm lub -50mm i 35mm?

Zastanawiam się nad spręzynami Jamexa i nie wiem które wybrać... :roll:

martinez_g - 19-06-2014, 23:08

odradzam jamexy jak chcesz iść w obniżanie to sprężyny markowej firmy eibach lub H&R
SzefSzefow - 20-06-2014, 08:14

Dlaczego nie Jamex?
eremita - 20-06-2014, 11:23

Ja mam tak obniżonego ale nie wiem jakiej firmy są sprężyny tym temacie możesz zobaczyć jak wygląda http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=87377
Ja będę je zmieniał więc możemy się dogadać jak byś je chciał :)

martinez_g - 29-06-2014, 13:08

SzefSzefow z powodu słabej jakości ,miałem je założone w poprzednim aucie i mam odczucie ze one są tylko obniżane,jakikolwiek podjazd po krawężnik stał się niemożliwy jeżdziłem na nich 1 tydzień i wróciłem do serii ,nie ma co oszczędzać na jakości to samo z amortyzatorami magnum tańszy odpowiednik i jakościowo dno, 2 razy tańsze 5 razy gorsze , jak byś je wymienił na wylane amorki to nie poczujesz różnicy . To taka moja rada wybór należy do Ciebie
Juiceman - 01-07-2014, 06:36

Ja jeździłem na sprężynach przednich -40mm KAW - i fajnie się jeździło jednak musiałem wrzucić je na półkę... niestety. Jeszcze mam einbach'a -30mm i muszę sprawdzić czy misiek będzie skoro do jazdy na nich :wink:
arturj123 - 01-07-2014, 09:16

Odnośnie Eibach-a nie można zapominać o tym:

eremita - 10-07-2014, 14:58

Dzisiaj miałem klienta i przy wypisywaniu fakturki usłyszałem nazwę zakład produkcji sprężyn to przy okazji zapytałem o sprężyny do gala :P
Dokładnie chodzi o firmę pospring.pl facet ładnie opisywał
-dorabiają sprężyny do każdego samochodu
-do samochodu z LPG wzmacniają by tył nie siadł
-obniżone lub podwyższone wystarczy powiedzieć o ile mają iść w dół lub w górę :D

Dorabiał ktoś może sobie w tej lub firmie tego typu???
Zastanawiam się nad jakością?
cena od szt 150 zł netto więc kayaba jet tańsza te są w cenie eibach

Jednak przy założeniu że chciałbym by przód był obniżyli delikatnie a tył był wzmocniony i dostosowany do LPG to było by idealnie.

Teraz chcąc osiągnąć taki efekt powinienem założyć z przodu -30mm a na tył seria i po założeniu LPG się wyrówna.

Zadzwoniłem do nich i nie mają w katalogu sprężyn do gala by dorobić potrzebowali by na wzór sprężyny a ja mam nie oryginalne dlatego jeśli bym się zdecydował to czy znalazła by się jakaś dobra dusza która ma gdzieś na półce i pożyczyła by jedną przednią i jedną do tył dla sedana z motorem 2,5?

martinez_g - 10-07-2014, 21:03

jak masz sedana to sprawę rozwiązują sprężyny z kombi (efekt obniżonego przodu )
Luka90sz - 12-07-2014, 08:16

MIał ktoś u siebie sprężyny -30 H&R lub -40 KAW chciałbym się dowiedzieć czy są twarde, twardsze niż eibach
pit696 - 15-07-2014, 23:00

czy do wymiany tylnych sprezyn w kombi niezbedne sa sciagacze ?
adt81 - 15-07-2014, 23:36

pit696 napisał/a:
czy do wymiany tylnych sprezyn w kombi niezbedne sa sciagacze ?


Tak są potrzebne.

Łysy88 - 15-07-2014, 23:58

martinez_g napisał/a:
SzefSzefow z powodu słabej jakości ,miałem je założone w poprzednim aucie i mam odczucie ze one są tylko obniżane,jakikolwiek podjazd po krawężnik stał się niemożliwy jeżdziłem na nich 1 tydzień i wróciłem do serii ,nie ma co oszczędzać na jakości to samo z amortyzatorami magnum tańszy odpowiednik i jakościowo dno, 2 razy tańsze 5 razy gorsze , jak byś je wymienił na wylane amorki to nie poczujesz różnicy . To taka moja rada wybór należy do Ciebie



Pozwolę sobie odkopać... Co do Jamexa to miałem w poprzednim Galu (01.07.14 miał wypadek). Były to -50 mm na przód, spięte z prawie nowymi amorkami Monroe. Było nisko to fakt, czasami krawężnik był wyzwaniem, ale to jakby naturalne przy obniżaniu i Jamex nie ma nic do rzeczy. Fakt że do takiego obniżenia przydałyby się amortyzatory nieco dłuższe (po skręceniu ze sprężynami używając dużej siły można było przekręcić sprężynę) ale w trakcie jazdy niczym to się nie objawiało. Przejechałem na nich ok 20 tys km. W różnych warunkach, raz lepszych raz gorszych, raz załadowany po dach a raz zupełnie na pusto. Mogłoby być nieco twardziej ale i tak było twardo. Auto się prowadziło wyśmienicie o wiele lepiej od serii. Do końca nie wiem do czego bijesz z Jamexami, choć mam wrażenie że chodzi Ci że nie są utwardzone? Są na pewno :) Tyle że mój Galant na nich był tak nisko że ciężko było wsadzić rękę pod przedni zderzak.


P.S. Wczoraj oglądałem amorki i są suche a byłem straszony że wyleją :)
P.S.2 samochód miał wypadek stojąc - nie jadąc - więc nie jest to wina Jamexów :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group