To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)

Pawlacz - 11-06-2016, 14:36

Ja mam założony komplet. Śmiało mogę je polecić. Miałem wcześniej Eibacha, nie widzę różnicy w prowadzeniu. Ja bym się nie zastanawiał i brał Vogtland.
arturj123 - 13-06-2016, 16:51

Cytat:
Ja mam założony komplet. Śmiało mogę je polecić. Miałem wcześniej Eibacha, nie widzę różnicy w prowadzeniu. Ja bym się nie zastanawiał i brał Vogtland.


Wymieniałeś wraz z amortyzatorami? Sprawdzałeś geometrię na SKP?

Trzeba pamiętać o problemach przy obniżeniu - niektórzy obniżając auto na sprężynach H&R zmagają się z drganiami półosi, może być też problem z geometrią.

Dodatkowo eibach na ma specjalne podkładki, które podkładamy pod wahacze, a jak to wygląda przy innych sprężynach?

Pawlacz - 13-06-2016, 18:08

arturj123 napisał/a:
Wymieniałeś wraz z amortyzatorami? Sprawdzałeś geometrię na SKP?

Wymieniałem same sprężyny, amorki mam dobre. Robiłem przegląd, miałem zbieżność do ustawienia (nie wiem czy sprężyny miały na to wpływ - wątpię).

Napisz do czego konkretnie służą te podkładki? Vogtland czegoś takiego nie daje. Z drugiej strony miałem wcześniej Eibacha i jak go ściągałem to nie zauważyłem takich podkładek (co nie oznacza, że ich tam nie ma :D )

Hugo - 13-06-2016, 19:50

Pawlacz, podkładek mogłeś nie zauważyć, bo montuje je się pomiędzy górny wahacz a nadwozie.
Pawlacz - 13-06-2016, 20:00

OK, a do czego one służą? Są one montowane we wszystkich zawieszeniach czy tylko w tych obniżanych?
Bizi78 - 13-06-2016, 20:13

Podkładki podobno pomagają w ustawieniu zbieżności przy obniżonym zawieszeniu.
arturj123 - 13-06-2016, 20:15

Wystarczy poczytać ten temat aby coś się dowiedzieć.

robertdg napisał/a:
to zestaw do regulacji kąta pochylenia tylnych kół, najlepiej uzyć aby skorygowac kąt pochylenia.


robertdg napisał/a:
Przy obnizeniu powyżej 35mm nalezy zastosowac inne amortyzatory

wilk88 - 06-07-2016, 20:21

Witam, przymierzam się do zakupu sprężyn obniżających Eibach 30mm na oś przednią. Z tego co już mi doradzali koledzy na forum, wnika że jak obniżę tylko przednią oś to samochód będzie stał równo.

Problem polega na tym, że w internecie można kupić tylko cały zestawi (przód+tył), więc napisałem do dystrybutora i odpisał, że jest możliwość kupna na jedną oś ale tylko do wersji EA3W i EA5W. Do mojego poczciwego diesla nie ma dedykowanych.

Możecie poradzić z której wersji lepiej podejdą do mojego EA6W? :) Z tego co już wyczytałem wcześniej to nie jest bez znaczenia a skoro nie ma konkretnie do mojego modelu to może któreś z tych po prostu lepiej się spiszą u mnie.

pozdro

milo - 06-07-2016, 21:15

wilk88 napisał/a:
Z tego co już mi doradzali koledzy na forum, wnika że jak obniżę tylko przednią oś to samochód będzie stał równo.

Czy na pewno? watpie
wilk88 napisał/a:
jest możliwość kupna na jedną oś ale tylko do wersji EA3W i EA5W. Do mojego poczciwego diesla nie ma dedykowanych.

Od 2.5 lub 2.4 gdi powinno być dobrze ,mam Eibach kba 90556 - 30mm i jest o wiele lepiej niz w seri i tylko na przód
wilk88 napisał/a:
skoro nie ma konkretnie do mojego modelu to może któreś z tych po prostu lepiej się spiszą u mnie.

Eibach kba 90556

wilk88 - 07-07-2016, 20:34

Dzięki milo! Zapytam o takie jak podesłałeś.

Podobno w kombi jak się obniży po równo obie osie to tył siada mocniej, dlatego lepiej sprawdzi się z tyłu seria a z przodu obniżenie. Nie wiem jak to się wyjdzie bo jeszcze tak nie robiłem, ale podobno owy problem dotyczy większości kombi a nie tylko galantów :)

telewizoor - 08-07-2016, 09:27

Mam sedana, założyłem komplet Eibacha i przy mocnym obciążeniu seria siadała mocniej niż teraz...
AAlaan - 08-07-2016, 18:34

Siemanko mam pytanie czy przy obniżeniu więcej niż -60mm górny wahacz nie będzie dobijał do kielicha? bo teraz przy okolo -55mm między kielichami a wahaczem jest szpara z 3cm. Co zrobić żeby go bardziej obniżyć a nie haczył wahacz.
ma_ko - 09-07-2016, 14:54

Mam pytanie, ostatnio coś zauważyłem że mój gal coś tak wysoko stoi, własciwie to nie ostatnio bo mam go może ze dwa tygodnie i w sumie nie przyglądałem sie tak szczególnie:

https://www.dropbox.com/s....28.48.jpg?dl=0

chodzi głównie o przód, z tyłu jest ok 7cm między oponą a progiem a z przodu jakieś 8-9cm i w sumie może na zdjęciu tego nie widać ale jak się ktoś przypatrzy to troche razi w oko. To wina sprężyn? Jeśli tak to jaki polecacie?

EDIT: czy jakbym kupił te Eibachy czy inne to one mają ustaloną wysokość tak? nie mogę np obniżyć przodu o 2 albo 2,5cm tylko 3 tak?

milo - 09-07-2016, 16:06

AAlaan napisał/a:
przy obniżeniu więcej niż -60mm górny wahacz nie będzie dobijał do kielicha?

Spodem juz będziesz haczył , jakie amortyzatory ?
ma_ko napisał/a:
ostatnio coś zauważyłem że mój gal coś tak wysoko stoi,

Spręzyny ori i dlatego wysoko stoi ,jaka masz odległośc od błotnika do środka koła ?
ma_ko napisał/a:
To wina sprężyn? Jeśli tak to jaki polecacie?

Tak to sprężyny, założysz progresywne będzie sztywniej i zmniejszy sie prześwit

ma_ko - 09-07-2016, 16:18

Odległość zaraz sprawdzę.

Sprężyny progresywne tzn.? Takie coś może byc: http://www.eibach.pl/spre...40-pi-2650.html

Rozumiem że wtedy amortyzatory oryginalne zostają?

EDIT: z przodu odległość do środka koła to jakieś 40-40,5cm a z tyłu 38cm



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group