[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Regeneracja zawieszenia
Hugo - 21-12-2011, 14:21
tomix napisał/a: | Wahacze 555 też mają nakrętkę "19",czy zamiana wahacza z "odchudzonym" sworzniem nie jest według Was powrotem do przeszłości ??? | Nakrętka nie ma nic do "wypinania" się sworzni tych wahaczy. tomix napisał/a: | I druga rzecz,czy sworzeń mniejszej średnicy nie będzie za lużny w zwrotnicy ??? | Nie ma sworzni o mniejszej średnicy, od wszystkich wahaczy prostych są takie same, tylko nakrętki są inne.
tomix - 21-12-2011, 15:04
Marcino i Hugo dzięki za odpowiedzi myślałem że mniejsza nakrętka = mniejsza kula przegubu,i co za tym idzie słabszy podzespół.
Uważacie 555 za dobry wybór??,jeżdzicie może na nich??,nie słyszeliście o ewentualnych wypięciach ?
Marcino - 22-12-2011, 09:04
Kazdy sie wypnie jak sie go zajedzi i bedzie miał zbyt duzy luz, generanie czesci 555 sa dobre. Ja obecnie jezdze na regenerowanych (80zł szt). Ale na to musisz wysłąć i jak nie masz co załozyć to auto stoi kilka dni.
Krzyzak - 22-12-2011, 10:35
Marcino napisał/a: | jezdze na regenerowanych | wysłałeś??? a ja czekam aż się zgłosisz... oszty...
m6riano - 22-12-2011, 15:57
Ja mam "piątki" od roku,narazie sie nie wypięły..;-)
tomix - 22-12-2011, 16:51
Ja mam "piątki" od roku,narazie sie nie wypięły..;-)
I niech tak zostanie na ZAWSZE.
Ile na nich już przejechałeś?
A tak przy okazji cena za wymianę dwóch 160+zbieżność 80 nie jest zawyżoną ceną?
m6riano - 22-12-2011, 20:26
tomix napisał/a: | I niech tak zostanie na ZAWSZE. |
Niestety tylko marzenia..
tomix napisał/a: | Ile na nich już przejechałeś? |
Nie wiem, sprawdzałem swój temat ale niestety nie mam precyzyjnie napisane przy jakim przebiegu wymieniałem, myśle że ok 40tys.
tomix napisał/a: | A tak przy okazji cena za wymianę dwóch 160+zbieżność 80 nie jest zawyżoną ceną? |
Zawsze może napisać/zadzwonić np. do:
Piwora
Maretzkiego85
mptoyo
nabassu
(warszawscy mechanicy)
i porównać ceny
ps. z jakiej części Wawy jesteś?
Krzyzak - 23-12-2011, 08:55
tomix napisał/a: | cena za wymianę dwóch 160 | masakra!!! - u nas ok. 20 zł/sztuka
za to zbieżność droższa - test 50 zł + 50 za każde ustawiane koło (ale chodzi o pełną geometrię)
robertdg - 23-12-2011, 15:58
Krzyzak napisał/a: | za to zbieżność droższa - test 50 zł + 50 za każde ustawiane koło (ale chodzi o pełną geometrię) | Ja pierdziu nieźle drą skóre, na stacji diagnostycznej 80zł bez faktury ustawienie pełnej geometrii w moich okolicach
m6riano - 23-12-2011, 16:54
Krzyzak napisał/a: | test 50 zł + 50 za każde ustawiane koło (ale chodzi o pełną geometrię) |
robertdg napisał/a: | na stacji diagnostycznej 80zł bez faktury |
Ja płaciłem 70zł za przód;analogicznie 140 za całe auto
Krzyzak - 23-12-2011, 22:29
robertdg napisał/a: | nieźle drą skóre | mowa o Kralechu - warsztat należy do bardzo drogich
może na stacji być taniej - kiedyś zapytam, jak w końcu wszystkie wahacze z przodu wymienię
komarsnk - 05-01-2012, 17:15
Kupiłem u japaneza banany SH i dwie jakieś podobno lepsze gumki. Czy gumki, które są teraz na wahaczach to trzeba ściąć i usunąć jakieś tam resztki czy one mają zejść bez uszkodzeń? Nie ukrywam, że może na jakąś czarną godzinę by się później przydały. I czy te nowe gumki to na kleju trzeba założyć czy luzem? Pytam bo pewnie sam będę zmieniał pod blokiem a będę to robił pierwszy raz
Kamil_Ziomek - 05-01-2012, 18:59
komarsnk, One przypadkiem nie były w stalowej tulei ? jak tak to wyprasowyjesz
Tomek - 05-01-2012, 19:17
komarsnk, mówi o gumkach na sworzniu
robertdg - 05-01-2012, 20:42
Oryginalnie gumki sworzni są naciskane na krawedź wahacza, ja demontujac gumke uzywam do tego czegoś w stylu combat knifes
|
|
|