Nasze Miśki - Sportowa Elegancja
Torp12 - 08-03-2012, 23:10
sveno napisał/a: | podejrzewam, że taniej było by kupić angola V6 i swapować +30KM pewne a dźwięk V6 dostajesz gratis |
Sveno mylisz sie. No chyba ze sam zrobisz remont kupionej V6 i sam przelozysz silniki... Bo jak nie to 5000 za swap, a jak bym mial silnik na wierzchu to bym go robil na tiptop wiec cena jeszcze rosła.
Co do spalania po obróbce to się okaże:) Ale powiem tak: jak ide pełnym ogniem to mnie spalanie nie interesuje bo ma palić żeby zasuwać, a przy spokojnej jeździe 2.0 spala dużo mniej jak V6 :]
deejay - 08-03-2012, 23:12
Torp12 napisał/a: | a przy spokojnej jeździe 2.0 spala dużo mniej jak V6 :] |
6.2l /100 km , przy 90 km/h
Torp12 - 08-03-2012, 23:15
deejay napisał/a: |
6.2l /100 km , przy 90 km/h |
Deejay potwierdza
Chociaz mi bardziej chodzilo o spokojna jazde po miescie a nie w trasie
mkm - 09-03-2012, 04:48
Torp12 napisał/a: | deejay napisał/a: | Porting plus polerka ? |
Si:) Do tego bedzie elegancko hamownia przed i po, z lekkim dostrojeniem:) |
I jaja będą jak po wszystkim będzie koni mniej niż przed zmianami
Jak będziesz hamować Gala przed i po, to niech Ci mierzą także temperaturę oleju
Torp12 - 09-03-2012, 17:54
mkm napisał/a: |
Si:) Do tego bedzie elegancko hamownia przed i po, z lekkim dostrojeniem:) |
I jaja będą jak po wszystkim będzie koni mniej niż przed zmianami
Jak będziesz hamować Gala przed i po, to niech Ci mierzą także temperaturę oleju [/quote]
MKM czy Ty masz jakas depresje czy jak?? Albo moze jestes urodzonym pesymista?? Albo poprostu lubisz wkurzac Swoim gadaniem?? :]
Gorzej nie bedzie to Ci gwarantuje i się moge zalozyc o ktoregos z Twoim Coltow:]
Ale do rzeczy:
Operacja serducha rozpoczęta:
Mam tylko fotke przy tym "etapie" bo juz niechciało mi się czekac az targna glowiczke;)
Jak widac pod deklem czysciutko, takze dobrze jest:)
Rozrzad po poprzednim włascicielu caly:] Rolki i napinacz japonia a pasek jakis Power cos tam takze dobry czas by to zmienic:)
Jedyna rzecz na minus w dzisiejszym dniu to hamownia... Rekin wydusił 121 Km i 171 Nm...
Czyli moment nawet Ok ale 10 gdzies zdusilo... Byc moze przez przelot, ale to sie okaze po wszystkim:)
No a teraz najgorsze: odbiór czwartek-piątek....
Tomek - 09-03-2012, 18:02
Torp12 napisał/a: | Jedyna rzecz na minus w dzisiejszym dniu to hamownia... Rekin wydusił 121 Km i 171 Nm...
Czyli moment nawet Ok ale 10 gdzies zdusilo... Byc moze przez przelot, ale to sie okaze po wszystkim:) |
trochę słabo
czyli cała operacja wyjdzie nie na upgrade, a przywracanie serii
Torp12 - 09-03-2012, 18:03
tomek84 napisał/a: |
trochę słabo
czyli cała operacja wyjdzie nie na upgrade, a przywracanie serii |
Pytanie tylko czy każdy ma taki wynik jak ja czy nie.
Jeśli to wina wydechu to się go poprawi:]
tomasek - 09-03-2012, 18:06
A może taka hamownia
Tomek - 09-03-2012, 18:07
Cytat: |
A może taka hamownia |
no właśnie
Torp12, a miałeś jakieś negatywne odczucia z jazdy?
albo może masz porównanie z innym 2.0?
Anonymous - 09-03-2012, 19:31
Torp12 napisał/a: | a pasek jakis Power cos tam |
pewnie Power Grip Geatsa
Torp12 - 09-03-2012, 19:38
tomek84 napisał/a: |
Torp12, a miałeś jakieś negatywne odczucia z jazdy?
albo może masz porównanie z innym 2.0? |
CO do odczuc z jazdy to ciezko powiedziec. W gornym zakresie idzie jak szalony, moze po zmianie wydechu oslabl troche dół, ale to ciezko jednoznacznie stwierdzic.
Hamownia raczej dobra i sie ludki znaja na rzeczy.
Nie mam porownania z innym:)
Torp12 - 09-03-2012, 19:39
Derpin napisał/a: |
pewnie Power Grip Geatsa |
No dokładnie Power grip:) I jak na przebieg 55 tyś wyglądał już na zmęczonego
Owczar - 09-03-2012, 20:06
Torp12, która hamowania? Czy to hamownia niezależna czy warsztatu który robi silnik?
Ty chyba do tej pory robiłeś jakieś zmiany? Katalizator, wkładka K&N... coś jeszcze?
Tomek - 09-03-2012, 20:07
Owczar napisał/a: | Czy to hamownia niezależna czy warsztatu który robi silnik? |
węszysz podstęp?
Owczar - 09-03-2012, 20:16
Kolega hamował ostatnio hondę w Wawie. Pomiar pierwszy 164KM na PB i 157KM na LPG. Pomiar na 2 biegu. Pojechał jeszcze raz i wyszło mu bodajże 154KM na LPG i 150KM na PB. Więc powtarzalność na bardzo niskim poziomie. Warunki pomiaru w zasadzie identyczne. Tylko mierzyła inna osoba
|
|
|