To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

Torp12 - 08-03-2012, 23:10

sveno napisał/a:
podejrzewam, że taniej było by kupić angola V6 i swapować :) +30KM pewne a dźwięk V6 dostajesz gratis :)


Sveno mylisz sie. No chyba ze sam zrobisz remont kupionej V6 i sam przelozysz silniki... Bo jak nie to 5000 za swap, a jak bym mial silnik na wierzchu to bym go robil na tiptop wiec cena jeszcze rosła.

Co do spalania po obróbce to się okaże:) Ale powiem tak: jak ide pełnym ogniem to mnie spalanie nie interesuje bo ma palić żeby zasuwać, a przy spokojnej jeździe 2.0 spala dużo mniej jak V6 :]

deejay - 08-03-2012, 23:12

Torp12 napisał/a:
a przy spokojnej jeździe 2.0 spala dużo mniej jak V6 :]


6.2l /100 km , przy 90 km/h :P :mrgreen:

Torp12 - 08-03-2012, 23:15

deejay napisał/a:

6.2l /100 km , przy 90 km/h :P :mrgreen:


Deejay potwierdza :P :D

Chociaz mi bardziej chodzilo o spokojna jazde po miescie a nie w trasie :)

mkm - 09-03-2012, 04:48

Torp12 napisał/a:
deejay napisał/a:
Porting plus polerka ?


Si:) Do tego bedzie elegancko hamownia przed i po, z lekkim dostrojeniem:)

I jaja będą jak po wszystkim będzie koni mniej niż przed zmianami :wink:

Jak będziesz hamować Gala przed i po, to niech Ci mierzą także temperaturę oleju :wink:

Torp12 - 09-03-2012, 17:54

mkm napisał/a:


Si:) Do tego bedzie elegancko hamownia przed i po, z lekkim dostrojeniem:)

I jaja będą jak po wszystkim będzie koni mniej niż przed zmianami :wink:

Jak będziesz hamować Gala przed i po, to niech Ci mierzą także temperaturę oleju :wink: [/quote]

MKM czy Ty masz jakas depresje czy jak?? Albo moze jestes urodzonym pesymista?? Albo poprostu lubisz wkurzac Swoim gadaniem?? :]

Gorzej nie bedzie to Ci gwarantuje i się moge zalozyc o ktoregos z Twoim Coltow:]


Ale do rzeczy:
Operacja serducha rozpoczęta:


Mam tylko fotke przy tym "etapie" bo juz niechciało mi się czekac az targna glowiczke;)
Jak widac pod deklem czysciutko, takze dobrze jest:)

Rozrzad po poprzednim włascicielu caly:] Rolki i napinacz japonia a pasek jakis Power cos tam takze dobry czas by to zmienic:)

Jedyna rzecz na minus w dzisiejszym dniu to hamownia... Rekin wydusił 121 Km i 171 Nm...
Czyli moment nawet Ok ale 10 gdzies zdusilo... Byc moze przez przelot, ale to sie okaze po wszystkim:)

No a teraz najgorsze: odbiór czwartek-piątek....

Tomek - 09-03-2012, 18:02

Torp12 napisał/a:
Jedyna rzecz na minus w dzisiejszym dniu to hamownia... Rekin wydusił 121 Km i 171 Nm...
Czyli moment nawet Ok ale 10 gdzies zdusilo... Byc moze przez przelot, ale to sie okaze po wszystkim:)


trochę słabo
czyli cała operacja wyjdzie nie na upgrade, a przywracanie serii

Torp12 - 09-03-2012, 18:03

tomek84 napisał/a:

trochę słabo
czyli cała operacja wyjdzie nie na upgrade, a przywracanie serii


Pytanie tylko czy każdy ma taki wynik jak ja czy nie.
Jeśli to wina wydechu to się go poprawi:]

tomasek - 09-03-2012, 18:06

A może taka hamownia :wink:
Tomek - 09-03-2012, 18:07

Cytat:

A może taka hamownia :wink:


no właśnie

Torp12, a miałeś jakieś negatywne odczucia z jazdy?
albo może masz porównanie z innym 2.0?

Anonymous - 09-03-2012, 19:31

Torp12 napisał/a:
a pasek jakis Power cos tam


pewnie Power Grip Geatsa :P

Torp12 - 09-03-2012, 19:38

tomek84 napisał/a:


Torp12, a miałeś jakieś negatywne odczucia z jazdy?
albo może masz porównanie z innym 2.0?


CO do odczuc z jazdy to ciezko powiedziec. W gornym zakresie idzie jak szalony, moze po zmianie wydechu oslabl troche dół, ale to ciezko jednoznacznie stwierdzic.

Hamownia raczej dobra i sie ludki znaja na rzeczy.
Nie mam porownania z innym:)

Torp12 - 09-03-2012, 19:39

Derpin napisał/a:

pewnie Power Grip Geatsa :P


No dokładnie Power grip:) I jak na przebieg 55 tyś wyglądał już na zmęczonego

Owczar - 09-03-2012, 20:06

Torp12, która hamowania? Czy to hamownia niezależna czy warsztatu który robi silnik?

Ty chyba do tej pory robiłeś jakieś zmiany? Katalizator, wkładka K&N... coś jeszcze?

Tomek - 09-03-2012, 20:07

Owczar napisał/a:
Czy to hamownia niezależna czy warsztatu który robi silnik?


węszysz podstęp?

Owczar - 09-03-2012, 20:16

Kolega hamował ostatnio hondę w Wawie. Pomiar pierwszy 164KM na PB i 157KM na LPG. Pomiar na 2 biegu. Pojechał jeszcze raz i wyszło mu bodajże 154KM na LPG i 150KM na PB. Więc powtarzalność na bardzo niskim poziomie. Warunki pomiaru w zasadzie identyczne. Tylko mierzyła inna osoba ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group