Nasze Miśki - Gal Anonim SE 2.5 by bbandi
Hugo - 15-10-2023, 12:20
Będzie dobra, ale koniecznie przed montażem trzeba dać cienką warstwę pasty uszczelniającej pomiędzy głowice a uszczelkę, sprawdzić i w razie potrzeby wyklepać otwory na śrubki mocujące i sprawdzić czy pokrywy nie są przegnite. Bez tego będzie się z nich strasznie lało już po krótkim czasie od wymiany. Polecam pastę Dirko od Elringa, jest rewelacyjna.
bbandi - 18-10-2023, 08:23
Silnik odświeżony przed zimą, dałem na mycie parowe, jedyne co mam mocno zabrudzone to alternator, gruba warstwa na nim szlamu
A i nie mam naklejeczki emblematu na pokrywie silnika podejrzewam że na przeglądzie mi gość zajumał (był taki młody cwaniaczek) po przeglądzie pod machę nie zaglądałem przez jakiś czas, a poźniej jak to zauważyłem to sprawdziłem allegro i akurat był do sprzedania emblemat ... ale co zrobić, było za późno żeby się z tym szarpać.
savagger995 - 19-10-2023, 22:34
mam tych nalepek kilka w różnych kolorach , oryginalną też. Jak chcesz to ci mogę sprzedać
bbandi - 27-10-2023, 13:25
Na razie dzięki za nalepkę, może kiedyś.
Co do tej kontrolki ABS i obcierania w tylnym kole - okazało się że to nie ręczny tylko łożysko się rozpadło i dlatego tarło oprócz tego przycierało o czujnik ABS, wymienili mi obydwa łożyska a czujnik na szczęście działa choć go trochę przytarło.
bbandi - 28-10-2023, 19:49
Brat zmienił furę, Volvo S60 które tu kiedyś wrzucałem zamienił na Jaguar XF 2011, Diesel 3.0 V6 Biturbo, 275 KM, 600 Nm - napęd tył.
Wyciszenie bardzo dobre, wykończenie też niezłe, przyspieszenie ładnie wciska w fotel, jechałem ok 60 km/h - spalanie było 5.6/100km.
Ogólnie jak wsiadłem to po 5 minutach jazdy czułem się jak u siebie.
bbandi - 01-12-2023, 17:50
Przegląd zrobiony ale oczywiście trafiłem na znafce który był - anty galantowcem
Wlazłem pod spód i widzę że konserwacja ładnie się trzyma i mówię to gościowi a ten:
"w tym aucie nic się nie trzyma" - powiedział to po sprawdzeniu zawieszenia gdzie wszystkie amory 72% (nie wymieniane od 13 lat a nie wiem ile wcześniej ktoś na nich jeździł) i hamulce wszystkie sprawne.
Wahacze przód zrobione ale kołysał tym urządzeniem chyba z 5 minut lewo - prawo myślałem że mi opony z felg wyskoczą.
"to ostatni jeżdżący egzemplarz z tego rocznika"
Pierwszy raz odkąd mam gala sprawdzał mi czystość spalin - na to nic nie gadał
Na końcu przywalił się do podłużnic tylnych.
"oczywiście podłużnice zrobione blacharsko najtaniej jak się da, dlatego już tych aut nie ma" - ciekawe bo od 13lat ich nie naprawiałem tylko była konserwacja i też nie widziałem na nich jakiejś wielkiej rdzy, po chwili ochłonął i powiedział żebym sobie do profilu zamkniętego tych podłużnic coś wpuścił.
Swoją drogą co polecacie tam wpuścić, po zimie mam zamiar to zrobić.
Bzyk_R1 - 01-12-2023, 18:52
Noxudol 750 sobie wpuść do profili.
Krzyzak - 02-12-2023, 18:13
bbandi napisał/a: | co polecacie tam wpuścić | Sika guard - wosk do profili zamkniętych
Marcino - 04-12-2023, 15:40
Bzyk_R1 napisał/a: | Noxudol 750 sobie wpuść do profili. |
Polecam również.
Juiceman - 07-12-2023, 08:41
Chyba że chcesz półkę wyżej to możesz INNOTEC walnąć : )
bbandi - 22-08-2024, 23:43
Ostatnio naprawa drzwi + wymiana paska wielorowkowego
Byłem dzisiaj na SKP żeby zobaczyć spód jak wygląda za 30zł wjazd na podnośnik i przy okazji Pan mi szarpakami sprawdził zawieszenie i luzy.
Zrobiłem kilka zdjęć i wrzucam
Marcino - 23-08-2024, 09:49
Jest dobrze. Trochę posiknać i bedzie dalej ok
bbandi - 07-09-2024, 22:57
Zakupione 2 Noxudolki i w piękny słoneczny dzień zapuszczone w tylne podłużnice - po puszcze na strone
bbandi - 22-09-2024, 21:02
Czy w te miejsca które zaznaczyłem można wpuścić bezpiecznie 750? bo nie wiem czy tam jest profil zamknięty.
robertdg - 23-09-2024, 20:08
To jest wspornik błotnika nie do konca jest to zamkniete bo ma wiele otworow technologicznych i w kieunku reflektora nie jest zamkniete
|
|
|