Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
MKV - 02-07-2012, 11:58
Derpin napisał/a: | ew, sprawdź przy pedale sprzęgła jak majstrował ktoś bo tam jest jeszcze styczek który może być cały czas wciśnięty i wtedy nie działa... albo może ten zwierz przegryzł jeszcze jakies przewody... |
O ile to był zwierz - mogło to być zwykłe pęknięcie - sprawdzę to wszystko o czym napisaliście.
MKV - 03-07-2012, 02:21
Derpin napisał/a: | ew, sprawdź przy pedale sprzęgła jak majstrował ktoś bo tam jest jeszcze styczek który może być cały czas wciśnięty i wtedy nie działa... albo może ten zwierz przegryzł jeszcze jakies przewody... |
Miałeś rację - przełącznik przy pedale sprzęgła z jakiegoś powodu się przekrzywił i nie był wciśnięty czyli tempomat myślał, że wciskał sprzęgło i nie utrzymywał prędkości. Po jego wyprostowaniu tak, że przycisk jest cały czas wciśnięty przy puszczonym sprzęgle tempomat zaczął znowu działać
MKV - 10-07-2012, 12:41
Jakie są żarówki do podświetlenia tablicy rejestracyjnej w kombi ?
Z tego co znajduję to W5W ???
m6riano - 10-07-2012, 15:04
Inaczej zwane T10...
jak chcesz mieć konkretnie acz nie do końca ori to ci mogę zaszpącić coś co ma Dario1986 u siebie w sedanie...
http://www.facebook.com/p...&type=1&theater
MKV - 14-07-2012, 23:45
U mnie są diody - kupiłem nowe białe Jacky ale się okazało, że jedna z jakiegoś powodu nie kontaktowała - umieściłem ja poprawnie i za którymś razem udało się - świeci
MKV - 14-07-2012, 23:49 Temat postu: Problem w regulacją wysokości świateł Mam problem - wydaje mi się, że reflektory swiecą mi jakoś bardzo nisko. Regulacja wysokości pokrętłem minimalnie cokolwiek zmienia w górę czy w dół mimo iż słychać, że silniczki pracują.
Próbowałem śrubokrętem pokręcić tam gdzie jest ta zęba zakładam właśnie o ręcznej regulacji wysokości - nie daje to żadnego rezultatu ani w górę ani w dół.
Co ciekawe jak ruszam reflektorem w górę./w dół (da się minimalnie go przechylić ręcznie) podczas gdy światła sa włączone to silniczki wykonują jakby korektę - czy to możliwe, że mój Misiek ma automatyczną regulację wysokości świateł?? To by było fajne przy zakładaniu ksenonów
robertdg - 15-07-2012, 11:12
Wysokośc reguluje się na silniczku kluczykim chyba 5,5
Niestety żaden Galant nie miał test wzorca dla ksenonów, ale poziomowanie to miała większość
m6riano - 15-07-2012, 15:19
MKV napisał/a: | U mnie są diody - kupiłem nowe białe Jacky |
ok, jak ci sie przepalą za 3 miesiące to wiesz gdzie sie zgłosić..;-)
Owczar - 15-07-2012, 22:50
MKV napisał/a: | Co ciekawe jak ruszam reflektorem w górę./w dół (da się minimalnie go przechylić ręcznie) podczas gdy światła sa włączone to silniczki wykonują jakby korektę - czy to możliwe, że mój Misiek ma automatyczną regulację wysokości świateł?? |
Automatyczną nie, ale elektryczną owszem.
MKV napisał/a: | Próbowałem śrubokrętem pokręcić tam gdzie jest ta zęba zakładam właśnie o ręcznej regulacji wysokości - |
Możliwe, że mocowanie odblasków wypadło z zatrzasków. Zresztą gdy siedzi sztywno to nie powinno dać poruszyć się ręką. Jak ruszasz to zmieniasz położenie i reflektor dąży do zadanego ustawienia.
MKV - 28-07-2012, 20:33
Misiek po pierwszej dłuższej wyprawie na Węgry (900km w jedną stronę). Na autostradzie z klimatyzacją udało się zejść ze spalaniem do 11,09L LPG na setkę więc chyba całkiem nieźle (530km na 59 litrach LPG).
Przed wyjazdem dolałem do oleju Modyfikator+ - jak narazie spisuje się nieźle - silnik chodzi ciszej i spalanie też spadło względem tego co było wcześniej.
Minusy to to, że od kupna szklanki klepią - po wymianie oleju nie zrobiło się ciszej (może to przez to, że zalałem zgodnie z zaleceniami producenta 0W-40 zamiast 5W-40 który był wcześniej.
Czy sa do V6 jakieś szklanki zamiennik iw dobrej cenie żeby je przy okazji wymienić ??
Owczar - 29-07-2012, 00:28
MKV napisał/a: | Minusy to to, że od kupna szklanki klepią - po wymianie oleju nie zrobiło się ciszej (może to przez to, że zalałem zgodnie z zaleceniami producenta 0W-40 zamiast 5W-40 który był wcześniej. |
Jak już zaczną klepać to nie ma dla nich ratunku. Jedyna recepta na dłuższą żywotność to porządny olej syntetyczny. Jak klepią tylko po odpaleniu to nic strasznego i można uratować, ale później już nie ma co ratować. Moje klepały po dłuższym postoju na valvoline 5W50 VR1 pseudo syntetyk... Teraz na Millersie 5W40 po tygodniu bez jazdy odpalam i jest zupełna cisza.
MKV - 29-07-2012, 03:20
Owczar napisał/a: | MKV napisał/a: | Minusy to to, że od kupna szklanki klepią - po wymianie oleju nie zrobiło się ciszej (może to przez to, że zalałem zgodnie z zaleceniami producenta 0W-40 zamiast 5W-40 który był wcześniej. |
Jak już zaczną klepać to nie ma dla nich ratunku. Jedyna recepta na dłuższą żywotność to porządny olej syntetyczny. Jak klepią tylko po odpaleniu to nic strasznego i można uratować, ale później już nie ma co ratować. Moje klepały po dłuższym postoju na valvoline 5W50 VR1 pseudo syntetyk... Teraz na Millersie 5W40 po tygodniu bez jazdy odpalam i jest zupełna cisza. |
Niestety klepia non stop...
Owczar - 29-07-2012, 09:47
Jaka marka oleju była wcześniej zalana?
Bartek - 29-07-2012, 10:17
Szklanki są tanie 2x zł/szt. ale żeby wymiana miała sens, trzeba 24 szt. + uszczelki dekli, uszczelka kolektora, mycie linii olejowych i wyjdą 4 cyfry jak nic.
Anonymous - 29-07-2012, 13:19
Owczar napisał/a: | Jaka marka oleju była wcześniej zalana? |
valvoline maxlife 5w40, i popychacze nie klepały przez 12tys od wymiany a potem się zaczynało więc wymieniałem olej i znowu był spokój na 12 tys, chociaż pamiętam że w bandycie przy przebiegu ~240tys już nie pomagała żadna wymiana oleju i żadne dodatki więc Rafał wtedy wymieniał popychacze, i do teraz ma spokój, Białas już chyba ma niedaleko do tej wartości ?
napisz jeszcze z jaką prędkością leciałeś po tej autostradzie to Ci powiem czy spalanie dobre
|
|
|