To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

t0m3k - 26-09-2012, 13:53

szkoda ze nie wpadłem na pomysł żeby sprawdzić w Manualu :)
t0m3k - 26-09-2012, 22:34

taki mały UP:


na dzisiaj starczy :) nie mam już siły :)

moniaquba - 27-09-2012, 00:00

Tomek - połóż sobie jakiś materiał na te błotniki :) :mrgreen: tak awaryjnie jakbys sie oparl z czyms w reku itd.
wojtas - 27-09-2012, 05:01

Wymieniłeś simmeringi?
t0m3k - 27-09-2012, 08:57

dzisiaj wymieniam :) fotka jest z wyjmowania silnika a nie wkładania :) jeszcze sporo prac mnei czeka :)
moniaquba znajac moje szczescie to nieważne czym zabezpiecze przed zniszczeniem bądź uszkodzeniem to i tak uszkodze :)

t0m3k - 02-10-2012, 11:44

Kurde... zalozylem nową tarczę sprzęgłową i jak wszystko dokręciłem to 'słoneczko' aż sie wyprostowało... przez co nie dziala sprzeglo... :/ kiedy mam 'wajche' na skrzyni od sprzęgła w maksymalnym polozeniu to dopiero docisk dotyka słoneczka... tak jakbym miał za grubą tarczę sprzęgłową... :/

zamowilem całe nowe sprzęgło :) Bedzie EXEDY :) moze sie nie rozpadnie za szybko :)

t0m3k - 08-10-2012, 21:25

Czesc chłoipaki :) dawno nic nie pisałem to moge zdac relacjhe... silnik poskladany, wszystko pieknie ładnie...
mecze sie z odpaleniem i mecze... paliwo dostaje iskry nie ma :( nawet na tym głównym kablu co idzie z cewki nei ma prądu :/ da sie jakos sprawdzic cewke i po drugie czy jestesciue mi w stanie powiedziec jaki prad ma byc w tych 2 kostkach które dochodządo cewki ? :) ( jedna 3 piny i druga 2 piny :) )

lukasz12 - 08-10-2012, 21:30

A jesteś pewien że nie odpinałeś takiej wtyczki pod kokpitem (2 duże piny)? Tamtędy idzie zasilanie cewki zapłonowej
wojtas - 08-10-2012, 21:33

Wszystkie przewody odpowiednio podłączyłeś?
t0m3k - 08-10-2012, 21:46

w kokpicie nic nie ruszalem od poprzedniego rozruchu poprzedniego silnika... ciezko sie pomylic w podpinaniu cewki ... 2 wtyczki i masa... :/ a wczesnioej z tego co patrzylem to tez nie ma sie w czym pomylic... :/
lukasz12 - 08-10-2012, 21:55

t0m3k napisał/a:
w kokpicie nic nie ruszalem od poprzedniego rozruchu poprzedniego silnika... ciezko sie pomylic w podpinaniu cewki ... 2 wtyczki i masa... :/ a wczesnioej z tego co patrzylem to tez nie ma sie w czym pomylic... :/


To na spokojnie - napisz na GG albo zadzwoń do mnie...

t0m3k - 09-10-2012, 19:47

napisze co sie dzieje to moze ktos inny na to wpadnie :)

prąd do cewki dochodzi ale z cewki napięcie już nie wychodzi :) co pokolei sprawdzac ? :) ewentualnie jak sprawdzićtranzystor ?:) bo moze on źle steruje masą :)

mazda10000 - 09-10-2012, 20:27

Dodaj też że cewka jest nowa. Oglądałeś ECU? Może to się jakoś zbieg okoliczności, że kondensator jakiś w ECU wylał . A tak poza tym to spokojnie to tylko samochód- ( nie kobieta) to się da zrozumieć :D
t0m3k - 09-10-2012, 21:17

haha :) mniejsza o cewke :) teraz wyszlo chyba na to ze do tranzystora nie dochodzą impulsy z ECU ;/
t0m3k - 10-10-2012, 17:18

Mogęsiępochwalićze po wielkich męczarniach w koncu udało mi sie Sigme odpalic :) problemem okazał sięuszkodzony przewód doprowadzający prąd do przekaźnika ECU :)

teraz jeszcze zostało znaleźć problem z brakiem kontrolki niskiego poziomu oleju i ładowania :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group