Nasze Miśki - Chłodny
Marcino - 24-08-2016, 20:06
Jak na twoja moc poszukał bym czegośc w powyższj specyfikacji ale z dodatkami EP....
Stówa - 24-08-2016, 20:23
Ale mały daje radę, taką COLT'cinkę sam bym chętnie przygarnął coś pięknego i gratuluję wyników. A co do stłuczki, to no cóż. Czego można się spodziewać po kimś kto jeździ Oplem.
Fragu - 24-08-2016, 22:41
Marcino, a co to EP daje?
abdul - 25-08-2016, 13:51
Fragu, skrzynia juz przelozona?
Fragu - 25-08-2016, 21:33
Kompletuje czesci, jeszcze troszeczkę
abdul - 26-08-2016, 08:27
Jak będziesz go kiedys sprzedawał to ja go kupie od Ciebie
Fragu - 26-08-2016, 08:52
Print Screen zrobiony ;p
...a sprzedawać będę pewnie w przyszłym roku bo chcę zbudować sobie 100% rajdówkę na bazie CA0 GTi żeby móc startować w poważniejszych imprezach
mjsystem - 26-08-2016, 09:58
Stówa napisał/a: | Czego można się spodziewać po kimś kto jeździ Oplem. | Sobie wypraszam Własnie ujeżdżam zastępczą Astrę w dieslu
Fragu - 26-08-2016, 11:16
Wczoraj się "próbowałem" z Alfą Mito 170km/230nm. Od 0 do xxx.
Początek był praktycznie równo, przy wyższej prędkości colt zaczynał minimalnie odchodzić
Wg danych ta Alfa ma 0-100km/h w 7,5s.
Owczar - 26-08-2016, 11:26
Te 7.5 w manualu wymaga naprawdę sprawnej ręki i dobrego kierownika.
Aczkolwiek możliwe, że na początku tematu niewiele się pomyliłem
Owczar napisał/a: | Zmierz go ile do setki ma obstawiam kolo 7,5 sek. |
Fragu - 26-08-2016, 12:09
Wiadomo, zmiennych jest sporo, ale mniej więcej by się to pokrywało:)
Z manualem powinno być zauważalnie lepiej.
Owczar - 26-08-2016, 12:38
Szczególnie z krótkim manualem. Ale wtedy masz 3 zmiany biegu do setki i tutaj trzeba będzie sprawnie to robić.
Kolega miał kiedyś Civic type-S. Trzymał moc seryjną, koła seryjne. Skrzynia dośc krótka i do setki trzeba było wbić 3 bieg. Wiele prób i niestety nie udało nam się zbliżyć do katalogowego 8.7. Najlepsze czasy były w granicach 9.2s. Z tego właśnie powodu nie mógł sobie poradzić z galantem przeciąganym pod odcinkę w trybie sport mode z AT
AT daje bardzo powtarzalne wyniki. Co prawda jest utrata mocy, ale trudniej o utratę trakcji przy starcie itd. Ostatnio golf GTI chciał mnie zrobić ze świateł. Ja z gazem w podłodze, ale on stracił trakcję, a potem jeszcze nie wyszła mu pierwsza zmiana i ze wstydem musiał się schować za mnie
Dużo takich nietypów spotykasz na zawodach?
Fragu - 26-08-2016, 12:48
W sumie to nie, mnóstwo Civic'ów jest po swapach - czasami niesamowicie mocnych. Rozstrzał powiedzmy od 160km do 240km.
Poza tym to "zwykłe" auta, saxo/106, astry gsi, wrx, sti, evo, megane rs, cała masa bmw (najczęściej e36) od is'a 140km po 328i oraz 320d, a nawet m3.
Aha, zdarzają cię fiaty CC z silnikami fiatowskimi po 100km
Nie dziwie się ludziom, że kupują civica czy e36 - z seryjnego auta bardzo łatwo zrobić rajdówke - jest pełno niesrogich i łatwo dostępnych części, o których ja w Colcie mogę tylko pomarzyć.
Co do przyspieszenia jeszcze - na typowym 0-100km/h aż tak mi nie zależy, bardziej na zbieraniu się od danej prędkości na 2 biegu Momentu trochę jest więc powinno być ok, do tego myślę o przetoczeniu koła zamachowego.
Fragu - 05-09-2016, 17:46
Ostatnie gadżety
-Fotel Mirco RTS
-Pasy Sparco
-Mocowanie boczne od Swagger Custom Parts
-Mocowanie do auta samoróbka zgodna z zał. J
Więcej na FB @GarazTrzeciewiec
Marcino - 06-09-2016, 08:47
Fragu napisał/a: | Marcino, a co to EP daje? |
Oleje z dodatkami EP to tzw odporne na Extreme pressure, czyli olej odporny na większe naciski pomiędzy zębami kół zebatych czy tak samo obciążenia na łożyskach.
|
|
|