To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Chłodny

Marcino - 24-08-2016, 20:06

Jak na twoja moc poszukał bym czegośc w powyższj specyfikacji ale z dodatkami EP....
Stówa - 24-08-2016, 20:23

Ale mały daje radę, taką COLT'cinkę sam bym chętnie przygarnął coś pięknego i gratuluję wyników. A co do stłuczki, to no cóż. Czego można się spodziewać po kimś kto jeździ Oplem. :mrgreen:
Fragu - 24-08-2016, 22:41

Marcino, a co to EP daje?
abdul - 25-08-2016, 13:51

Fragu, skrzynia juz przelozona? :D
Fragu - 25-08-2016, 21:33

Kompletuje czesci, jeszcze troszeczkę :-)
abdul - 26-08-2016, 08:27

Jak będziesz go kiedys sprzedawał to ja go kupie od Ciebie :lol: :wink:
Fragu - 26-08-2016, 08:52

Print Screen zrobiony ;p

...a sprzedawać będę pewnie w przyszłym roku bo chcę zbudować sobie 100% rajdówkę na bazie CA0 GTi żeby móc startować w poważniejszych imprezach :wink:

mjsystem - 26-08-2016, 09:58

Stówa napisał/a:
Czego można się spodziewać po kimś kto jeździ Oplem.
Sobie wypraszam [-X Własnie ujeżdżam zastępczą Astrę w dieslu :pukeleft:

:P

Fragu - 26-08-2016, 11:16

Wczoraj się "próbowałem" z Alfą Mito 170km/230nm. Od 0 do xxx.

Początek był praktycznie równo, przy wyższej prędkości colt zaczynał minimalnie odchodzić :wink:

Wg danych ta Alfa ma 0-100km/h w 7,5s.

Owczar - 26-08-2016, 11:26

Te 7.5 w manualu wymaga naprawdę sprawnej ręki i dobrego kierownika.

Aczkolwiek możliwe, że na początku tematu niewiele się pomyliłem :)

Owczar napisał/a:
Zmierz go ile do setki ma :) obstawiam kolo 7,5 sek.

Fragu - 26-08-2016, 12:09

Wiadomo, zmiennych jest sporo, ale mniej więcej by się to pokrywało:)
Z manualem powinno być zauważalnie lepiej.

Owczar - 26-08-2016, 12:38

Szczególnie z krótkim manualem. Ale wtedy masz 3 zmiany biegu do setki i tutaj trzeba będzie sprawnie to robić.

Kolega miał kiedyś Civic type-S. Trzymał moc seryjną, koła seryjne. Skrzynia dośc krótka i do setki trzeba było wbić 3 bieg. Wiele prób i niestety nie udało nam się zbliżyć do katalogowego 8.7. Najlepsze czasy były w granicach 9.2s. Z tego właśnie powodu nie mógł sobie poradzić z galantem przeciąganym pod odcinkę w trybie sport mode z AT ;)

AT daje bardzo powtarzalne wyniki. Co prawda jest utrata mocy, ale trudniej o utratę trakcji przy starcie itd. Ostatnio golf GTI chciał mnie zrobić ze świateł. Ja z gazem w podłodze, ale on stracił trakcję, a potem jeszcze nie wyszła mu pierwsza zmiana i ze wstydem musiał się schować za mnie ;)

Dużo takich nietypów spotykasz na zawodach?

Fragu - 26-08-2016, 12:48

W sumie to nie, mnóstwo Civic'ów jest po swapach - czasami niesamowicie mocnych. Rozstrzał powiedzmy od 160km do 240km.

Poza tym to "zwykłe" auta, saxo/106, astry gsi, wrx, sti, evo, megane rs, cała masa bmw (najczęściej e36) od is'a 140km po 328i oraz 320d, a nawet m3.
Aha, zdarzają cię fiaty CC z silnikami fiatowskimi po 100km :)

Nie dziwie się ludziom, że kupują civica czy e36 - z seryjnego auta bardzo łatwo zrobić rajdówke - jest pełno niesrogich i łatwo dostępnych części, o których ja w Colcie mogę tylko pomarzyć.


Co do przyspieszenia jeszcze - na typowym 0-100km/h aż tak mi nie zależy, bardziej na zbieraniu się od danej prędkości na 2 biegu :) Momentu trochę jest więc powinno być ok, do tego myślę o przetoczeniu koła zamachowego.

Fragu - 05-09-2016, 17:46

Ostatnie gadżety :)

-Fotel Mirco RTS
-Pasy Sparco
-Mocowanie boczne od Swagger Custom Parts
-Mocowanie do auta samoróbka zgodna z zał. J



Więcej na FB @GarazTrzeciewiec

Marcino - 06-09-2016, 08:47

Fragu napisał/a:
Marcino, a co to EP daje?

Oleje z dodatkami EP to tzw odporne na Extreme pressure, czyli olej odporny na większe naciski pomiędzy zębami kół zebatych czy tak samo obciążenia na łożyskach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group