Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy
Owczar - 01-06-2017, 20:30
Kierownik ma bardzo duże znaczenie. Galantem można objechac o wiele szybsze fury
Tutaj napęd 4x4 na suchym asfalcie nie pomaga. Druga sprawa, że wykres momentu nie jest płaski. Należy pamiętać, że liczby max to nie wszystko
Ale trzeba zaczekać na pomiary.
PS Nie wiedziałem że w serii ma 7.7. Więc 6.8-6.9 spokojnie możliwe.
Bzyk_R1 - 01-06-2017, 20:41
Jaka dyskusja się wywiązała, super Nie mam pojęcia jaki wynik. Nie sprawdzałem. Myślicie że Torque będzie miarodajne? Jeżeli nie to wrzucę nagranie licznika i wstawię stoper.
Co do korekt nie mówię narazie nic bo gaz do regulacji we wtorek, bo mam pracę jutro i w poniedziałek. Benzyna jest idealnie i nią trzeba się wzorować.
W tym silniku nie da się osiągnąć płaskiego momentu. Taka charakterystyka że ma cios i opada. Liniowo to np. 2,5T od volvo oddaje moment. Trzeba z tym żyć chociaż nie będzie to trudne
Pawel1988 - 01-06-2017, 20:54
Torque nie będzie miarodajne. Ja kiedyś sprawdzałem to pokazywał co chce od 7 do 10 ale są też inne aplikacje. Ten filmik super pomysl. Czekam
Owczar - 01-06-2017, 20:56
Za to wrażenia podczas przyspieszania bezcenne
Ani licznik ani torque nie jest miarodajny ale torque jaki pogląd da.
Bzyk_R1 - 06-06-2017, 13:14
Wygląda na to że temat LPG mam ogarnięty. Korekty na biegu jałowym wróciły do normy, ponad 400 km przejechane na LPG bez wyrzucania CE, dzisiaj wystrojone po czipsie z AFR. Wymieniony filtr fazy lotnej. Praca w pełnym zakresie obrotów do odcinki tak jak powinno być.
Auto ma ustawiony dotrysk 20% benzyny od 5000-7000 rpm. Mój gazownik uznał że dla bezpieczeństwa tak można. Sam w swoim S-Maxie 2.5T ma 50% dotrysk Na 5 biegu przy 4500 rpm mamy 180km/h więc latanie na autostradzie nie będzie powodować spalania Pb. Auto przy 6000rpm ma czasy wtrysku 14 ms Reduktor pracuje na ciśnieniu 1.01 Bar. Przy WOT spadek do 0,96 Bar następnie odbudowa i przy 6000rpm podpompował do 1,23 Bar. Ogólnie dowiedziałem się że mój ACR01 jest po pewnych modyfikacjach i nie jest taki jak zwykły. Na chwilę obecną nie ma powodów by go zmieniać na inny, sam jestem w szoku, wiem że nie powinno się dawać reduktora na styk, jechałem z decyzją wymiany na np. Twina, ale reduktor jak widać ma jeszcze spory zapas i jeżeli chodzi o mój styl jazdy i cel używania O1T nie będzie nic zmieniane. LPG będzie regularnie co 10kkm serwisowane i sprawdzane z AFR. Amen.
Teraz jak już autko lata mi tak jak chciałem i nic żółtego mi nie błyska po oczach zabieram się za sprawy estetyczne. W najbliższym czasie hamulce pójdą na czyszczenie i tutaj chciałbym prosić o Wasze zdanie. Nie wiem w jaki kolor zacisków iść. Chciałbym żeby było estetycznie i pasowało do koloru nadwozia. Najbardziej skłaniam się w kolor srebrny, czarny lub na sportowo w czerwień
Owczar - 06-06-2017, 15:22
Bzyk_R1 napisał/a: | Auto ma ustawiony dotrysk 20% benzyny od 5000-7000 rpm. |
Jesteś pewien? Bo jak dla mnie dotrysk po obrotach jest totalnie od czapy. Dotrysk od obciążenia jeszcze jestem w stanie zrozumieć... ale jak już zakładam LPG to żeby od 500 do odcięcia działało jak należy na PB.
Bzyk_R1 napisał/a: | Reduktor pracuje na ciśnieniu 1.01 Bar. Przy WOT spadek do 0,96 Bar następnie odbudowa i przy 6000rpm podpompował do 1,23 Bar. |
To w dużej mierze zasługa dotrysku.
Masz może jakiś oscylogram z jazdy?
Bzyk_R1 - 06-06-2017, 15:37
Owczar, nie jestem specjalistą od tego ale widziałem wykres w osi X i Y gdzie chyba na osi x byly obroty rpm a na Y nie wiem co ale w prawym górnym rogu było dużo wartości 20 co oznaczało dotrysk 20% w pewnym zakresie obrotów. Oscylogram został zapisany na laptopie u mojego gazownika ale nie mam go.
W tym zakresie rzadko kiedy jeżdżę i jeżeli to wpłynie dobrze na ciśnienie to jestem na tak. Poza tym przy strzale z momentu dotrysku jeszcze nie ma a ciśnienie jest ok.
Owczar - 06-06-2017, 16:42
Wydaje mi się, że mówisz o krektach mapy po orbotach - ale ogólnie chodzi o LPG.
Dotrysk stosuje się dla dużych obciążeń i to oznacza, że w każdym zakresie masz dotrysk jeśli używasz dostępnych koni. Chyba, że jedziesz spokojnie. Tylko w takim wypadku ma to sens.
Bzyk_R1 - 06-06-2017, 18:19
Cytat: | Chyba, że jedziesz spokojnie. Tylko w takim wypadku ma to sens. |
Dokładnie tak jeżdżę, z taką myślą zakupiłem O1T, po to żeby łykać kilometry, a w razie czego mieć do dyspozycji zapas mocy. Również przygody z chiptuningiem i hamownią to moje pierwsze doświadczenie tego typu i zrobiłem to z ciekawości i pasji;-) nie oszukujmy się ten samochód nigdy nie był i nie będzie stworzony do ścigania a świadomość jeżdżenia serią po modach jest bardzo przyjemna.
Teraz zamierzam go tylko upiększać. Myślę nad modyfikacją centralnego zamka żeby odsuwał i domykał szyby z pilota. I nadal nie wiem jaki kolor zaciski mają być
Owczar - 06-06-2017, 18:47
Jeśli chodzi o zaciski to uznaje tylko dwa kolory - czarne lub srebro
Fragu - 06-06-2017, 19:35
Do Ciebie tylko kolor "strażowy" ;D
Bzyk_R1 - 10-06-2017, 19:28
Takie tam z dzisiaj: Sxizo & Bzyk
Fragu - 10-06-2017, 21:31
Tylko grafitowego brakuje
W@sio - 10-06-2017, 21:33
Niebieskiego i czerwonego tez
Sxizo - 16-06-2017, 15:36
LSRG robi dobry przeciąg Miałem przyjemność sprawdzić, dzięki Bzyk_R1
|
|
|