To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy

Owczar - 01-06-2017, 20:30

Kierownik ma bardzo duże znaczenie. Galantem można objechac o wiele szybsze fury ;)

Tutaj napęd 4x4 na suchym asfalcie nie pomaga. Druga sprawa, że wykres momentu nie jest płaski. Należy pamiętać, że liczby max to nie wszystko :)

Ale trzeba zaczekać na pomiary.

PS Nie wiedziałem że w serii ma 7.7. Więc 6.8-6.9 spokojnie możliwe.

Bzyk_R1 - 01-06-2017, 20:41

Jaka dyskusja się wywiązała, super :-D Nie mam pojęcia jaki wynik. Nie sprawdzałem. Myślicie że Torque będzie miarodajne? Jeżeli nie to wrzucę nagranie licznika i wstawię stoper.

Co do korekt nie mówię narazie nic bo gaz do regulacji we wtorek, bo mam pracę jutro i w poniedziałek. Benzyna jest idealnie i nią trzeba się wzorować.

W tym silniku nie da się osiągnąć płaskiego momentu. Taka charakterystyka że ma cios i opada. Liniowo to np. 2,5T od volvo oddaje moment. Trzeba z tym żyć chociaż nie będzie to trudne ;-)

Pawel1988 - 01-06-2017, 20:54

Torque nie będzie miarodajne. Ja kiedyś sprawdzałem to pokazywał co chce od 7 do 10 :-) ale są też inne aplikacje. Ten filmik super pomysl. Czekam :D
Owczar - 01-06-2017, 20:56

Za to wrażenia podczas przyspieszania bezcenne :)

Ani licznik ani torque nie jest miarodajny ale torque jaki pogląd da.

Bzyk_R1 - 06-06-2017, 13:14

Wygląda na to że temat LPG mam ogarnięty. Korekty na biegu jałowym wróciły do normy, ponad 400 km przejechane na LPG bez wyrzucania CE, dzisiaj wystrojone po czipsie z AFR. Wymieniony filtr fazy lotnej. Praca w pełnym zakresie obrotów do odcinki tak jak powinno być.

Auto ma ustawiony dotrysk 20% benzyny od 5000-7000 rpm. Mój gazownik uznał że dla bezpieczeństwa tak można. Sam w swoim S-Maxie 2.5T ma 50% dotrysk :shock: Na 5 biegu przy 4500 rpm mamy 180km/h więc latanie na autostradzie nie będzie powodować spalania Pb. Auto przy 6000rpm ma czasy wtrysku 14 ms :) Reduktor pracuje na ciśnieniu 1.01 Bar. Przy WOT spadek do 0,96 Bar następnie odbudowa i przy 6000rpm podpompował do 1,23 Bar. Ogólnie dowiedziałem się że mój ACR01 jest po pewnych modyfikacjach i nie jest taki jak zwykły. Na chwilę obecną nie ma powodów by go zmieniać na inny, sam jestem w szoku, wiem że nie powinno się dawać reduktora na styk, jechałem z decyzją wymiany na np. Twina, ale reduktor jak widać ma jeszcze spory zapas i jeżeli chodzi o mój styl jazdy i cel używania O1T nie będzie nic zmieniane. LPG będzie regularnie co 10kkm serwisowane i sprawdzane z AFR. Amen.

Teraz jak już autko lata mi tak jak chciałem i nic żółtego mi nie błyska po oczach zabieram się za sprawy estetyczne. W najbliższym czasie hamulce pójdą na czyszczenie i tutaj chciałbym prosić o Wasze zdanie. Nie wiem w jaki kolor zacisków iść. Chciałbym żeby było estetycznie i pasowało do koloru nadwozia. Najbardziej skłaniam się w kolor srebrny, czarny lub na sportowo w czerwień :twisted:

Owczar - 06-06-2017, 15:22

Bzyk_R1 napisał/a:
Auto ma ustawiony dotrysk 20% benzyny od 5000-7000 rpm.


Jesteś pewien? Bo jak dla mnie dotrysk po obrotach jest totalnie od czapy. Dotrysk od obciążenia jeszcze jestem w stanie zrozumieć... ale jak już zakładam LPG to żeby od 500 do odcięcia działało jak należy na PB.
Bzyk_R1 napisał/a:
Reduktor pracuje na ciśnieniu 1.01 Bar. Przy WOT spadek do 0,96 Bar następnie odbudowa i przy 6000rpm podpompował do 1,23 Bar.


To w dużej mierze zasługa dotrysku.

Masz może jakiś oscylogram z jazdy?

Bzyk_R1 - 06-06-2017, 15:37

Owczar, nie jestem specjalistą od tego ale widziałem wykres w osi X i Y gdzie chyba na osi x byly obroty rpm a na Y nie wiem co ale w prawym górnym rogu było dużo wartości 20 co oznaczało dotrysk 20% w pewnym zakresie obrotów. Oscylogram został zapisany na laptopie u mojego gazownika ale nie mam go.

W tym zakresie rzadko kiedy jeżdżę i jeżeli to wpłynie dobrze na ciśnienie to jestem na tak. Poza tym przy strzale z momentu dotrysku jeszcze nie ma a ciśnienie jest ok.

Owczar - 06-06-2017, 16:42

Wydaje mi się, że mówisz o krektach mapy po orbotach - ale ogólnie chodzi o LPG.

Dotrysk stosuje się dla dużych obciążeń i to oznacza, że w każdym zakresie masz dotrysk jeśli używasz dostępnych koni. Chyba, że jedziesz spokojnie. Tylko w takim wypadku ma to sens.

Bzyk_R1 - 06-06-2017, 18:19

Cytat:
Chyba, że jedziesz spokojnie. Tylko w takim wypadku ma to sens.


Dokładnie tak jeżdżę, z taką myślą zakupiłem O1T, po to żeby łykać kilometry, a w razie czego mieć do dyspozycji zapas mocy. Również przygody z chiptuningiem i hamownią to moje pierwsze doświadczenie tego typu i zrobiłem to z ciekawości i pasji;-) nie oszukujmy się ten samochód nigdy nie był i nie będzie stworzony do ścigania a świadomość jeżdżenia serią po modach jest bardzo przyjemna.

Teraz zamierzam go tylko upiększać. Myślę nad modyfikacją centralnego zamka żeby odsuwał i domykał szyby z pilota. I nadal nie wiem jaki kolor zaciski mają być ;-)

Owczar - 06-06-2017, 18:47

Jeśli chodzi o zaciski to uznaje tylko dwa kolory - czarne lub srebro :)
Fragu - 06-06-2017, 19:35

Do Ciebie tylko kolor "strażowy" ;D
Bzyk_R1 - 10-06-2017, 19:28

Takie tam z dzisiaj: Sxizo & Bzyk




Fragu - 10-06-2017, 21:31

Tylko grafitowego brakuje :D
W@sio - 10-06-2017, 21:33

Niebieskiego i czerwonego tez :-P
Sxizo - 16-06-2017, 15:36

LSRG robi dobry przeciąg :D Miałem przyjemność sprawdzić, dzięki Bzyk_R1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group