To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galancer Evilution i Satarion oraz czarne GTO TT MK3

Wszyc - 22-05-2012, 10:43

TommiCrazy napisał/a:
kazdy lubi cos innego, jednym podoba sie wysoko jednym nisko


Dlatego podkreśliłem że ja bym tak zrobił :) a Ty rób jak uważasz :mrgreen:

TommiCrazy - 22-05-2012, 10:59

kilka osob juz mowilo ze woli stariona wysoko, naszczescie zawieszenie mozna podnosic :)
Krzyzak - 23-05-2012, 08:03

ma kształt klina, więc tył fajnie byłoby lekko unieść - tak, by optycznie wszystko grało
trudno strzelać w cm - poprostu patrzysz i wiesz, że właśnie tak ma być ;)

TommiCrazy - 16-07-2012, 16:24

ma ktos pomysl co moze byc regularna przyczyna trudnosci zapalania samochodu jesli auto postoi nie odpalane okolo dwuch tygodni?

dodaje ze jest iskra i jest paliwo a mimo to niechce zlapac, czy moze to byc jakis powod typu wietrzenie paliwa w przewodach? generalnie auto po pewnym czasie odpala , ale trzeba wykrecac i osuszac swiece , czasem kilka razy.... denerwujace troche , ze kazdy przyjazd z urlopu zaczynam w ten sam sposob.

druga sprawa to ciagle mam kilka nieuzytych czesci ktore mi sie skolekcjonowaly jeszcze z czasu galanta, mialem dla niego dwie zapasowe skrzynie, jedna byla od glsi a druga byla od gti albo od eclipsa.... sprzedam tanio jakby ktos chcial

Hubeeert - 16-07-2012, 16:26

Zawór przelewowy na listwie?
TommiCrazy - 16-07-2012, 20:22

znow tak zrobil ale na cieplym silniku, zatrzyamlismy stariona w celu wymiany zaworka upustowego i sprawdzenia go na wolnych obrotach, po szybkiej przegazowce raczej dostal duzo paliwa po czym zgasilem go zeby wsadzic spowrotem poprzedni zaworek i okazalo sie odrazu ze jest zalany, znowu czyszczenie swiec i po paru probach zapalil, wkuzajace troche
rosomak1983 - 16-07-2012, 21:17

Tomku ty masz ECi nie ???
TommiCrazy - 17-07-2012, 11:24

tam jest jeden wtryskiwacz glowny bodajze o przepustowosci 950 i drugi dzialajacy jako pomocniczy 600, czyli niby dual wtrysk dzialajacy jako pojedynczy. generalnie mam wrazenie ze gaszenie stariona pod koniec po bardzo spokojnej jezdzie duzo ulatwia pozniejszy start.
swinks_UK - 17-07-2012, 16:15

Tomek, spraw sobie regulowany fpr i zobacz jakie ciśnienie masz na listwie.
TommiCrazy - 07-08-2012, 00:42

czy jezeli wtrykiwacze zaczynaja cieknac to najlepiej kupic nowe czy je sie jakos regeneruje?
Krzyzak - 07-08-2012, 07:08

jak cieknąć? - nie domykają się i leją bene, czy puściła któraś z uszczelek?
jeśli leją wtryski, to wg mnie wymiana

TommiCrazy - 07-08-2012, 09:11

tak wiec tez zrobie, dzieki za pomoc w rozjasnianiu ciemnosci
swinks_UK - 07-08-2012, 11:37

Tomek, gdzie masz te wtryski? W UK czy PL?
Jak masz problemy z wtryskami, to spróbuj Eurospec. Oni maja kogoś kto dobrze regeneruje i czyści. Ostatnio byo 25 GBP za sztuke (tyle płaciłem) ale robotę świetną wykonali.

TommiCrazy - 07-08-2012, 15:12

w polsce sa w aucie , pewnie zamowie nowe, tamte maja juz 23 lata, musze tylko upewnic sie jakie mam w tej chwili zeby zalozyc identyczne przepustowosc
danino88 - 07-08-2012, 23:39

ja bym założył nowe lub znaleźć tanio używki ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group