[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
arturj123 - 05-07-2016, 12:40
avatar014 napisał/a: | hej zamierzam się zainstalować gazior do mojego gala co prawda jest to zwykle 2.0 ale chciałem się poradzić co do warsztatu padło na 2 okoliczne czyli
http://autogazchrzanow.pl/
lub
http://lpgoswiecim.pl/
cena w obu porównywalna w okolicach 2500 co prawda nie powiedzieli mi telefonicznie na jakich częściach ale do 3000 chciałbym się zamknąć ze wszystkim i teraz pytanie czy macie jakieś zdanie o tych dwóch warsztatach lub możecie polecić jakiś w okolicy do 40km+/- od Trzebinii ?
pozdrawiam |
Sprawdź gdzie w okolicy masz najbliższy warsztat autoryzowany przez STAG-a, KME, BRC.
avatar014 - 05-07-2016, 17:52
oba są autoryzowane także to nie problem ale może macie jakieś zaufane które możecie polecic a jak z częściami ? widzę że większość na stagach leci a co z wtryskami ? zaufać warsztatowi czy próbować im coś "wcisnąć" ?
T3kA - 05-07-2016, 18:15
ja zakładałem tutaj w Tychach:
http://autogazservice.pl/2015/12/08/witamy/
oczywiście z polecenia moich znajomych.
Jakub konkretny gość zakłada solidnie i ładnie, ale najtańszy nie jest.
Co do instalacji to założy co kto chce, dla mnie było to bez roznicy i zaufałem mu kompletnie.
Instalacja sprawuje się swietnie do odcinki pracuje bez problemu na gazie, pod każdym obciążeniem. Polecam, gość ma doświadczenie z wieloma typami silnikow.
Jak ktoś będzie chciał jakies fotki jak zrobione to pisać, sprobuje wrzucić
Seba93Tychy - 10-07-2016, 21:06
Siemanko. U mnie pojawił się ostatnio problem ze zwiększonym spalanie na lpg.
Na butli 35~l wcześniej przejeżdżałem około 320/350 km i dopiero wtedy te światełko na włączniku migało, co oznacza końcówkę butli. Teraz butla się kończy na ok. 260 km.
Na własną rękę zmieniałem cztery przewody gumowe, które kupiłem w warsztacie, gdzie montuja gaz. Wcześniejsze dwa były przecięte, ale mimo tego nie czułem większego spalania. Gdzie jeszcze szukac przyczyny?
Może to głupio brzmieć, ale problem zaczął sie po wymianie tłumika końcowego, ale jedno z drugim przeicez nie jest związanie, nie?
robertdg - 10-07-2016, 22:51
Seba93Tychy napisał/a: | Może to głupio brzmieć, ale problem zaczął sie po wymianie tłumika końcowego, ale jedno z drugim przeicez nie jest związanie, nie? | Jak najbardziej może mieć związek
Seba93Tychy - 10-07-2016, 22:55
Co Ty gadasz..
Czy źle dobrany tłumik końcowy będzie przyczyną i dlaczego? I problemem jest nie tylko spalanie, a strata mocy. Jadąc na pierwszym biegu przy maks obrotach wyciągam 40 km/h, a nie 60 km/h jak wcześniej.
Proszę, podpowiedz mi na co zwrócić uwagę, ponieważ jutro wybiorę się do mechanika, który montował ten tłumik. Pewnie będzie się wypierał, że to nie ma związku.
Owczar - 11-07-2016, 03:48
Cytat: | Jadąc na pierwszym biegu przy maks obrotach wyciągam 40 km/h, a nie 60 km/h jak wcześniej. |
Przecież przełożenie się nie zmieniło, wiec jak możesz mieć inną prędkość na maks obrotach?
Seba93Tychy - 11-07-2016, 06:13
40/45 km/h osiągam przy 5,5k obrotów, wcześniej przy tych obrotach mialem 60.
Pisze o tym, ponieważ, wychwyciłem ta zmiane razem ze zwiększonym spalaniem lpg.
robertdg - 11-07-2016, 06:41
Seba93Tychy napisał/a: | 40/45 km/h osiągam przy 5,5k obrotów, wcześniej przy tych obrotach mialem 60. | To może Ci się sprzegło slizga
czapel89 - 11-07-2016, 08:58
Witam moi mili. potrzebuję pomocy odnośnie doboru LPG sekwencji do Galanta 2.0 16v 97r.
Mój Galus ma 320tys przebiegu ale silnik jest w idealnej kondycji. Pracuje równo, oleju nie muszę dolewać między wymianami (po 10tys km na bagnecie ponad dwie trzecie poziomu wskazuje ).
Jestem laikiem w temacie instalacji, trochę już poczytałem na ten temat jednak wolałbym żebyście napisali co w waszych 2.0 sprawdza się najlepiej(dokładnie jakie macie części butla sterownik itp) oraz ile n a to wydaliście.
Drugim bardzo ważnym dla mnie pytaniem jest gdzie w okolicach Lublina najlepiej mi założą gaz do galanta (gdzie zakładaliście i jesteście zadowoleni). Zależy mi na tym mógł go serwisować w okolicy nie jeżdżąc np do Tych jak pisze kolega wyżej
Z góry dzięki pozdrawiam:)
Dario1986 - 11-07-2016, 12:55
czapel89,
Cześć,
w Lubelskim są polecane (przynajmniej na forum LPG) szczególnie 2 warsztaty
1. Adama Rogowskiego ze Snopkowa 56A pod Lublinem
2. Warsztatownia http://www.autogaz-lublin.pl/
z tym ze terminy są bardzo odległe. Jak dzwoniłem do powyższych po zakupie obecnego Galanta w październiku, to wolne terminy były na grudzień/styczeń.
Ja zakładałem u Malca w Zamościu- opinie różnie ale najpierw ich wybadałem czy będa chcieli to zamontować tak jak ja to widziałem. Generalnie graty do V-ki dobrali takie jak ja chciałem. Montaz tez jest ok z tym że mam zamontowaną butlę pod wiatr (zapomnniałem im o tym powiedzieć przy montażu ) i ze strojenia są beznadziejni, ot wrzucają standardową mapę na postoju. Ja znalazłem gościa na forum LPG z Warszawy który mi wystroił po AFR i mam z głowy.
Owczar - 11-07-2016, 14:01
Dario1986 napisał/a: | (zapomnniałem im o tym powiedzieć przy montażu ) |
To taka oczywistość, że nie powinno się o tym przypominać
Dario1986 - 11-07-2016, 14:23
Owczar napisał/a: | Dario1986 napisał/a: | (zapomnniałem im o tym powiedzieć przy montażu ) |
To taka oczywistość, że nie powinno się o tym przypominać |
zgadza się... ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza, zazwyczaj wiem że mi się kończy i tankuję do pełna, jak będę na przeglądzie zapytam czy da się to przerzucić na właściwa stronę. Najgorsze i tak jest u nich strojenie a właściwie jego brak... ale za Twoją poradą zrobione po AFR i jest elegancko 130 pln zapłaciłem ale było warto za prawie 4h strojenia (2,5h jazdy z prędkościami od 0 do 180) + podcięcie osłony pokrywy zaworów bo delikatnie napierała na jeden wąż który idzie do wtryskiwacza.
Owczar - 11-07-2016, 14:32
Będziesz miał pewnośc, że jest ok
Ta butla aż tak nie boli prawdę mówiąć. Więc jeśli reszta jest ok to nie ma problemu. Przełożenie może być kłopotliwe, bo trzeba od nowa wiercić dziurę w podłodze. Ja bym zostawił.
Dario1986 - 11-07-2016, 14:37
wielkiego ciśnienia na to nie mam, a wiercić nic więcej już nie chcę
|
|
|