To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Kapi94 - 11-07-2016, 17:23

[ Dodano: 11-07-2016, 17:24 ]
avatar014 napisał/a:
hej zamierzam się zainstalować gazior do mojego gala co prawda jest to zwykle 2.0 ale chciałem się poradzić co do warsztatu padło na 2 okoliczne czyli

http://autogazchrzanow.pl/
lub
http://lpgoswiecim.pl/

cena w obu porównywalna w okolicach 2500 co prawda nie powiedzieli mi telefonicznie na jakich częściach ale do 3000 chciałbym się zamknąć ze wszystkim i teraz pytanie czy macie jakieś zdanie o tych dwóch warsztatach lub możecie polecić jakiś w okolicy do 40km+/- od Trzebinii ? oraz jakie części byłyby najlepsze
ps. wiem ze pewnie padały odpowiedzi na te pytania ale przeszukując forum znalazłem raczej same stare posty i przeważnie odnosiły się do wersji v6

pozdrawiam


Polecam Ci osobiście Speed Gaz w chrzanowie, to co link podałeś:) powiedz że znasz Kacpra, to może jakiś mały rabat dostaniesz :)

Serwisowałem tam Seicento, Audi A4 i PT Cruiser. wszystko bez zarzutu :) Na naprawde dobrych częściach

PS. BTW to ten srebrny galant Avance w Trzebini?

avatar014 - 11-07-2016, 19:01

Kapi94 napisał/a:
[ Dodano: 11-07-2016, 17:24 ]
avatar014 napisał/a:
hej zamierzam się zainstalować gazior do mojego gala co prawda jest to zwykle 2.0 ale chciałem się poradzić co do warsztatu padło na 2 okoliczne czyli

http://autogazchrzanow.pl/
lub
http://lpgoswiecim.pl/

cena w obu porównywalna w okolicach 2500 co prawda nie powiedzieli mi telefonicznie na jakich częściach ale do 3000 chciałbym się zamknąć ze wszystkim i teraz pytanie czy macie jakieś zdanie o tych dwóch warsztatach lub możecie polecić jakiś w okolicy do 40km+/- od Trzebinii ? oraz jakie części byłyby najlepsze
ps. wiem ze pewnie padały odpowiedzi na te pytania ale przeszukując forum znalazłem raczej same stare posty i przeważnie odnosiły się do wersji v6

pozdrawiam


Polecam Ci osobiście Speed Gaz w chrzanowie, to co link podałeś:) powiedz że znasz Kacpra, to może jakiś mały rabat dostaniesz :)

Serwisowałem tam Seicento, Audi A4 i PT Cruiser. wszystko bez zarzutu :) Na naprawde dobrych częściach

PS. BTW to ten srebrny galant Avance w Trzebini?



spoko mogę przekazać czemu nie :D a galancik szary avance z lekkimi śladami rudej na tylnych nadkolach co prawda nie z Trzebini ale blisko :P

Kapi94 - 11-07-2016, 19:56

tak mi się wydawało, że takiego widziałem, a u nas tylko jeden jezdził, który był fioletowy, tylko sprzedany :)
Seba93Tychy - 11-07-2016, 22:17

robertdg napisał/a:
Seba93Tychy napisał/a:
40/45 km/h osiągam przy 5,5k obrotów, wcześniej przy tych obrotach mialem 60.
To może Ci się sprzegło slizga :?:


Być może, ale zauważyłem to razem ze zwiekszonym spalanie.
Jeśłi byłaby nieszczelność, to wycieki byłyby w różnych ilościach.. W swoih instalacjach też macie taki włącznik?


Podpowiedzcie mi, jeśli butla ma 35l to w momencie migania ostatniej diody ile rzeczywiście jest jeszcze w niej gazu?

Krzyzak - 12-07-2016, 08:23

W niedzielę podłączyłem przełącznik od LPG. A butlę dopiero wczoraj bo zaspawałem dopiero dziurę w bagażniku.
Za radą Owczara zmieniłem położenie czujnika ciśnienia - teraz jest jak należy, za filtrem fazy lotnej.
Jednak mam pytanie - centralka nie wyłącza się z kluczykiem tylko po paru sekundach, jak pstryknie przekaźnik w okolicy kierownicy. Plus jest z zasilania aparatu zapłonowego. Może tak być? - jakie są konsekwencje, gdy centralka ma zasilanie po zgaszeniu silnika? - wtryski raczej już paliwa nie dają (benzynowe), więc nie powinno zalewać?

plecho1 - 12-07-2016, 08:31

Na pewno nie będzie działać automatyczna kalibracja wskaźnika poziomu gazu.
Krzyzak - 12-07-2016, 08:55

Czujnik mam magnetyczny, bez wskaźnika. A może się coś innego dziać?
plecho1 - 12-07-2016, 22:39

Chyba raczej nic złego się nie stanie a jeśli Ci to przeszkadza to przepnij ten przewód pod czujnik świateł cofania jeśli masz skrzynię manualną.
Krzyzak - 13-07-2016, 11:29

plecho1, chodziło mi o zasilanie centralki LPG - są 3 plusy - 2 po bezpiecznikach i 1 pod stacyjkę
skrzynię mam automat, nigdy nie kupiłbym EA z manualem :)

plecho1 - 14-07-2016, 21:23

Mi chodziło o ten cienki czerwony przewód czyli plus po stacyjce. Dwa z bezpiecznikami i oczkami to oczywiście podłącza się bezpośrednio pod akumulator.
U siebie plus po stacyjce mam podłączony bezpośrednio pod stacyjkę.

Krzyzak - 14-07-2016, 22:01

Rozmawiałem z Owczarem i mówił, że u siebie też ma pod plus z aparatu podłączone - już kilka lat, jest OK. Zostawię tak jak jest.
Pytałem głównie z powodu, że LPGTech na swojej stronie w jednej z not technicznych pisał, że niektóre centralki (najbardziej BlueTech) są wrażliwe na "wyładowania" cewki i w przypadku takiego podłączenia traci się gwarancję. Były to jednak zalecenia a nie konieczność.

plecho1 - 15-07-2016, 07:04

Można też podpiąć się pod zasilenie wtryskiwaczy ale tam pewnie zasilanie pojawia się dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem co miało by tylko wpływ na błędne działanie automatycznej kalibracji wskaźnika poziomu gazu oraz na niepoprawne działanie ciepłego startu oraz w programie LPG powracał by błąd zaniku obrotów a poza tym wszystko było by OK.
Owczar - 15-07-2016, 12:37

Ja mam u siebie pod zasilanie cewki i automatyczna kalibracja wskaźnika gazu działa. Wyłączam zapłon trzymając aż zasilanie cewki zostanie rozłączone i wtedy puszczam przycisk.
Krzyzak - 15-07-2016, 12:40

Owczar napisał/a:
Wyłączam zapłon trzymając aż zasilanie cewki zostanie rozłączone i wtedy puszczam przycisk.
Nie rozumiem :)
Owczar - 15-07-2016, 12:43

Jest opcja autokalibracji poziomu gazu w sterowniku. Jak masz pusty zbiornik to wyłączyasz zapłon trzymając wciśnięty przycisk na centralce. Jak masz po zapłonie to przycisk puszczasz jak tylko wyłączysz przycisk, a w przypadku podpięcia pod cewkę musisz poczekać dłużej. Centralka powinna chyba jakś "piknąć" czy coś. W instrukcji powinno być opisane. To robisz tylko raz w zasadzie. Chyba ze coś kombinujesz potem z pływakiem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group