[97-04]Galant EAxA/W - "Sportowe" zawieszenie... (Eibach)
AAlaan - 09-07-2016, 16:40
milo napisał/a: | Spodem juz będziesz haczył , jakie amortyzatory ? |
spodem moge haczyc tylko mi chodzi o to zeby ten wahacz nie dobijal do kielicha amorki ori
podobno jakies podkladki sie tam dawalo ale nie pamietam
Hugo - 09-07-2016, 22:28
AAlaan napisał/a: | podobno jakies podkladki sie tam dawalo ale nie pamietam | Podkładki pod górny wahacz to na tył, na przód się nie da.
igi19851 - 29-07-2016, 10:35
Witam serdecznie fanów 3 diamentów.mam galanta 2.5 v6 avance z 2002 roku kombi z nivomatami na tyle.pytanie czy na przodzie seryjnie miały sprężyny eibacha ? Czy można założyć sprężyny na przód od 2.0 galanta z sport edition bo też tam są z tego co się orientuję eibacha.Czy ktoś ma na sprzedaż takie sprężynki na przód.pozdro
Hugo - 29-07-2016, 10:47
igi19851, seryjnie były seryjne sprężyny. Eibach był dokładany na życzenie kupującego. Po co chcesz zakładać na przód sprężyny z Gala 2,0 skoro masz takie same sprężyny w 2,5?
igi19851 - 29-07-2016, 14:17
Czyli nie każdy se i avance seryjnie ma sprężyny eibacha tak? No ok ale czy takie sprężyny eibacha które były w 2.0 mogą być w 2,5 pomimo cięższego silnika przodu itp?
[ Dodano: 29-07-2016, 14:20 ]
Chcę go na okres letni trochę sprowadzić na ziemie i rozważam opcje samych sprężyn na przod eibacha lub jamexa
Hugo - 29-07-2016, 19:17
Nie były obniżone seryjnie. Sprężyny z 2,0 są inne niż w V6.
savagger995 - 08-09-2016, 22:08
Ile obniżają czarne sprezyny h&r w stosunku do oryginału z przodu ? jaka jest ich sztywność w różnicy z eibachem? Kupiłem je za grosze w świetnym stanie wraz z amortyzatorem ale jeżeli jezdzi sie na nich jak na taczce to pójdą na sprzedaż
vrangsinn - 11-09-2016, 18:24
o ile pamietam 40mm, eibach 30mm. Różnica jest technicznie rzecz ujmując w niuansach...na eibachu praktycznie nie zdarzylo mi sie obetrzeć o progi zwalniające, pod standardowymi krawężnikami wchodze "na styk", sama jazda lepsza niz na ori....z kolei na hr u kolegi, niektore progi zwalniajace "łapie", o parkowaniu przodem można zapomnieć, juz 2 razy kleił zderzak^^ sama jazda generalnie tez przyjemna...z moich subiektywnych odczuc gorzej sie auto prowadzi po koleinach niz na eibachu ale to w sumie moze byc wina niekoniecznie sprezyn a kolegi stanu technicznego innych elementów...tyle odemnie, może Ci to pomoze...
Hugo - 11-09-2016, 20:25
Czerwone H&R-y obniżają o 40 mm, czarne o 30 mm. Czerwone są dużo sztywniejsze od Eibachów.
savagger995 - 11-09-2016, 22:15
Moje są czarne a nie czerwone , czy jest to jakaś różnica? bo -40 do zderzaka Avance to już zbyt dużo chyba
milo - 11-09-2016, 22:31
Miałem H&R-40 i powiem porazka przy seryjnych amortyzatorach przez to amortyzatory poszły na złom
Eibach - 30 juz jest całkim inaczej jest sztywniej
Hugo - 12-09-2016, 07:45
Jak czarne to -30 mm, więc są spoko.
milo - 12-09-2016, 15:14
savagger995 napisał/a: | Moje są czarne a nie czerwone , czy jest to jakaś różnica? |
Na kazdej sprężynie jest nr mozna dojsć jakie ma obnizenie
Hugo napisał/a: | Jak czarne to -30 mm, więc są spoko. |
Tez miałem czarne h&r są za miekkie i dużo krótsze w stosunku do eibacha
Przy skręceniu z amortyzatorem spreżyna była dośc luzna nie była wcale napieta
tadee_o - 30-10-2016, 09:08
Cześć,
czy ktoś mógłby mi podesłać zdjęcie jak wygląda galant kombi na założonych z tyłu, przednich sprężynach eibacha? Chcę taki zabieg zrobić u siebie właśnie i zastanawiam, się jak to będzie wyglądało. (Wiem, że już kiedyś zdjęcia były, ale mi się nie wyświetlają nie wiem czemu). Mam galanta sport 2,5 w kombi z gazem, obecnie założone obniżenie tylko z przodu (eibach+blistein), tył standardowe sprężyny. Na pusto jeździ się dobrze i stoi równo, ale przy załadowanym aucie tył mocno siada.
lutekwwl - 05-11-2016, 09:02
Panowie chce obniżyć tylko przód galanta -30mm sprężynami eibach. Ponieważ mam prześwit ok 9cm między opona a nadkolem. Tył zostawiam bo i tak siedzi w miarę 3-4cm między opona a nadkolem. Pytanie brzmi, jak to się ma w praktyce? Czy amortyzatory trzeba wymienic? Obecnie.mam kayaba olejowo gazowe.
|
|
|