To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Galant EA '97 swap hamulców przód

Owczar - 15-10-2013, 15:31

Nie interesowałem się tym, porównuję działanie pedału hamulca, który tam działa jednym palcem. Zresztą w wielu innych autach też. Przykładowo Ibiza z 2001 roku- hamulec pracuje miękko i skutecznie.
nerus - 15-10-2013, 16:11

polaff, w E39 jest jeden tłoczek na zacisk o średnicy 60mm
polaff - 15-10-2013, 20:13

A srednica i grubosc tarczy?
nerus - 15-10-2013, 20:50

przód o ile pamiętam 295mm,grubośc 22mm
tył jeśli wentylowany 298mm na 20mm
a zwykłe 298 na 10mm

Marcino - 16-10-2013, 08:53

Owczar napisał/a:
Według mnie w galancie jest bardzo słabe serwo. Hamulec jest twardy i mało skuteczny w porównaniu do innych aut

Coś w tym może być... dziś przyrzałem się przez felgi szprychowe.. golf 4, przód tarcza podobna jak u nas na oko około 280mm a tył to takie malutkie tarczki niewentylowane. I nikt tam w golcie sie na hamulce nie skarży..

polaff - 16-10-2013, 08:54

Marcino, Owczar, tak, tylko mi siła hamowania nie przeszkadza tylko przegrzewanie tarcz....
Owczar - 16-10-2013, 09:24

Ale Ty masz zdaje się jeszcze 256mm....
arturj123 - 16-10-2013, 09:25

Wymiana serwa na inny to bardzo inwazyjne i trudne zadanie? Czy może być potem np. kłopot z ABS-em? Ciekawe czy po lifcie serwo nie ulegało zmianie?

E39 ma 296/20 - choć pewnie mocniejsze wersje mają większe

polaff ma swap na hamulce po lifcie, już nie pamiętam czy 276/26 na dwa tłoczki czy jeden

Owczar - 16-10-2013, 09:27

No to w takim razie polecam tarcze textara. Grzeją się, ale pozostają proste :)
WreX - 16-10-2013, 10:07

Owczar napisał/a:
No to w takim razie polecam tarcze textara. Grzeją się, ale pozostają proste :)


Jak X czasu temu dzwoniłem, do firmy to mieli załatwić "w miesiąc" bo z zagranicy od producenta sprowadzają, później jak zadzwoniłem to się okazało, że partii tarcz do galanta nie będą na chwilę obecną produkować, jeszcze gdzieś tam widziałem do kupienia ostatnie 2 sztuki ale ktoś sprzątnął dość szybko, są jeszcze gdzieś ?

Owczar - 16-10-2013, 10:17

Ja swoje zamawiałem u dystrybutora textara. Czekałem chyba koło 3 tygodni. Może rzeczywiście już się wycofali, a jeśli tak, to szkoda...
polaff - 16-10-2013, 10:29

Owczar, Ja ma dwa tłoczki założone i tarcze 276/26 i powiem tak n/t grzania to sam już nie wiem bo jak miałem 256 to po agresywnej jeździe nie było można felgi dotknąć a temperaturę było widać z dwóch metrów. Teraz po agresywnej jeździe bez problemu mogę dotknąć nawet zacisku, ale lekkie bicie się pojawia poza ty tarcza wygląda jak by była miejscowo przegrzana.
nerus - 16-10-2013, 10:31

arturj123 napisał/a:
E39 ma 296/20 - choć pewnie mocniejsze wersje mają większe

do 2000r wszystkie wersje silnikowe miały 296/20
i występował problem z przegrzewaniem tarcz,problem znikł po 2000r.
polifty miały nadal zacisk jednotłoczkowy a tarcze 324/30 ale nie jestem pewien czy wszystkie wersje silnikowe,530 i 540 na pewno..
a m5 345/32
no ale serwo,było skuteczne..tak jak Owczar pisał,można palcem hamować

ja do swojego zakładać będe 281 z Cari,graty już są,tylko czasu trochę muszę znaleść :roll:

polaff - 16-10-2013, 10:34

nerus, ciekawe jakie będą efekty.
Owczar - 16-10-2013, 10:35

polaff, a może to kwestia nierównej pracy dwóch tłoczków? Czytałem na forum, że niektórzy mieli z nimi problemy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group