To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Przygody z Galantem i Galantem 2.0 V6 MIVEC

BeNeK - 10-09-2012, 18:36

areksz121 napisał/a:
BeNeK napisał/a:
No nareszcie się ujawniłeś !! Od samego początku trzymałem kciuki :mrgreen: Wyszło miodnie , tylko czemu ta odcinka tak nisko jak na mivec'a ? on chyba dopiero od tych 6500 zaczyna żyć .


No widzisz, w końcu :twisted:
A zobaczyłeś wszystkie filmiki? Zwróć uwagę na wskaźnik temperatury, na zimno kręci się tylko do 6500, a jak ciepło...łomatko, co dzień kilka razy oglądam to samo w kółko :mrgreen: :mrgreen:





:mrgreen: :mrgreen: To po co go kręcić na zimnym ?? :D Kurde dźwięk zmiennej fazy w v6 musi niszczyć system/urywać suty etc. :mrgreen: Nagraj jak to się rozpędza może? Oczywiście w miejscu gdzie można sobie pozwolić na jazdę z prędkością rzędu 120km/h

Wszyc - 10-09-2012, 19:20

Benek idź weź zimny prysznic ten silnik jeszcze nie siedzi w zielonym galu :P to że odpalił to nie znaczy że jeździ lepiej trzeba zobaczyć czy wszystko na na pewno przyjmie jak trzeba wystroić w razie problemów :P

Daj Arkowi czasu na pewno się pochwali :D

BeNeK - 10-09-2012, 19:40

Krzysiek przecież wiem że nie siedzi w zielonym galu :D
areksz121 - 10-09-2012, 20:23

Spoko chłopaki, dzięki za gratki, podziękować jeszcze muszę Jackowi11, bo prawie od początku mnie wspierał duchowo :mrgreen: :wink:

Jak na weekend będzie sprzęgło, to tylko kwestia czasu, nie biorę żadnej dodatkowej roboty i jedziemy ze SWAPEM... Pasuje ogarnąć ew rudą pod maską itd, jak poczciwe dotychczasowe serce wyskoczy. Może trzeba coś podmalować :) Planowo zaczynamy sobota rano i najpóźniej poniedziałek do południa odjazd :twisted: Zielony nie może dłużej stać, bo jak jeździ, to przynajmniej ruda ma mniejsze szanse, a z MIVEC'kiem będzie miała jeszcze mniejsze szanse :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Druga opcja taka, że jak nie będzie mi zależało, to szybka sobotnia akcja i jedziemy dalej :twisted: :twisted:

k@rol - 10-09-2012, 21:12

:shock: bajka , poprostu bajka :mrgreen:
Motofreak - 12-09-2012, 22:17

Ja też chce taki silnik :mrgreen:
I będę miał, nie wiem kiedy ale muszę taki mieć

BeNeK - 13-09-2012, 16:00

rosomak1983 napisał/a:
Szok co sie na podkarpaciu dzieje :shock:
Dawaj znac kiedy to mozna przyjechac obadac. :D

PS czemu cieliscie pokrywy zaworów nie mieliscie od MIVECA ????


haha mala rzeźba tych pokryw :D






Jak by nie było cały ten projekt z MIVEC'kiem jest mega pionierski !

areksz121 - 13-09-2012, 16:38

E tam, trzeba mieć też troszkę nierówno pod sufitem :mrgreen: :P Znalazłby się jeszcze jeden pomysł na 6A12, ale to już innym razem :wink: :twisted:

MIVEC już wypatroszony, przygotowany do wyciągania ze złomka... trzeba będzie poprawić uszczelnienie na pierwszym cylindrze na łączeniu pokrywa-kanał świecy. Przy wyciąganiu fajek znalazłem tam troszkę oleju. Pozostałe 5 sucho elegancko :wink: Sprzęgło na sobotę rano będzie, więc powoli i do celu, najważniejsze- bez lipy :mrgreen:

Wcześniej nie pisałem, ale z popychaczami hydraulicznymi będzie spokój :P W MIVEC jakby ktoś nie wiedział, to dla trybu normalnego trzeba poregulować luzy zaworowe x 24szt :rolleyes: M.in dlatego dźwięk silnika będzie się różnił od zwykłego 6A12 :wink:

FTOrek - 13-09-2012, 18:51

Piękna sprawa-wytrwałości i powodzenia.
Kleju - 13-09-2012, 20:05

Trzeba szukać innego silnika do siebie, bo te miveci ostatnio coraz popularniejsze :mrgreen:
Mivec V6, mivec kompresor :biggrin:

Uwielbiam takie pionierskie projekty, zwłaszcza jeszcze u nas w kraju 8) Kiedyś wyznacznikiem tuningu był stożek i rozpórka. A teraz ludzie idą na całość :D

areksz121 w jaki pułap moc/moment celujesz?

areksz121 napisał/a:
W MIVEC jakby ktoś nie wiedział, to dla trybu normalnego trzeba poregulować luzy zaworowe x 24szt


A masz magiczny klucz do regulacji luzu? :mrgreen:

areksz121 - 13-09-2012, 20:45

Jutro wrzucę fotkę :mrgreen: W każdym razie made in garaż z klucza rurkowego :P Ale egzamin zdał i to najważniejsze, a u Ciebie Kleju nie trzeba sprawdzać płynności przesuwu tłoczków MIVEC? Bo oczywiście kolejny przyrząd to urwany śrubokręt i śrubka M3 przyspawana na końcu :P

Moc? Jakby było fabryczne 200KM/200Nm, to miód i na razie dosyć :mrgreen: :mrgreen:


Jak ja się nie mogę doczekać, żeby tym wyjechać na drogę :roll:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Kleju - 13-09-2012, 22:41

areksz121 napisał/a:
Jutro wrzucę fotkę W każdym razie made in garaż z klucza rurkowego Ale egzamin zdał i to najważniejsze


A to możesz wrzucić zdjęcie z ciekawości :) Może uda mi się od Ciebie pożyczyć, to bym sobie w końcu wyregulował luzy :D

areksz121 napisał/a:
a u Ciebie Kleju nie trzeba sprawdzać płynności przesuwu tłoczków MIVEC?


wiesz, że nie wiem :mrgreen: Możesz coś więcej o tym napisać?

Wszyc - 13-09-2012, 22:52

Kleju napisał/a:
Może uda mi się od Ciebie pożyczyć, to bym sobie w końcu wyregulował luzy


Do Drodrechtu w Holandii troche masz Kleju :P

rosomak1983 - 14-09-2012, 02:07

Arek a co z zasilaniem alternatywnym ? temat tabu ale jestem ciekaw.
FTOrek - 14-09-2012, 07:08

Areksz 121-Posłuchasz jak to pracuje-fantazja.
Wyjedziesz na drogę-wiatr we włosach.Powodzenia i szerokiej drogi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group